Activiteiten topcrimineel Thijs V. halt toegeroepen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb ook een boete gehad op de snorbrommer voor rijden in een gebied waar dat verboden was tussen 11.00 en 17.00.

Tijd boete 11.05

Heb hem maar uitgelachen :W

Midden in ze preek over veiligheid weggelopen

Hoe kut het ook is, zou ik hier niet boos om kunnen worden. 5 over 11 is echt duidelijk na 11. Als jij door had mogen rijden, waar had dan de grens gelegen? 6 over 11? 7 over 11? Misschien zelfs wel pas om kwart over 11.
Ik zou zelf de marge van m'n horloge in acht nemen en je nog laten rijden tot m'n horloge strict 1 over 11 aangegeven had. Alles daarvoor vind ik nog 11 uur, alles daarna vind ik 11 uur geweest.
 
Mijn horloge gaf nog geen 11 uur aan, tevens mijn telefoon ook niet.

Boos ben ik ook niet, heb ze wel uitgelachen :)

En niet beginnen over veiligheid als het wel is toegestaan 5 minuten eerder (volgens zijn klokkijk kunsten) en 5 minuten later is het ineens levengevaarlijk om daar te rijden.

Regel is regel, maar kom niet met een lulverhaal aan
 
Laatst bewerkt:
Hoe kut het ook is, zou ik hier niet boos om kunnen worden. 5 over 11 is echt duidelijk na 11. Als jij door had mogen rijden, waar had dan de grens gelegen? 6 over 11? 7 over 11? Misschien zelfs wel pas om kwart over 11.
Ik zou zelf de marge van m'n horloge in acht nemen en je nog laten rijden tot m'n horloge strict 1 over 11 aangegeven had. Alles daarvoor vind ik nog 11 uur, alles daarna vind ik 11 uur geweest.

En met die beredenering is 60 meter zonder helm ook 60 meter teveel. ;)
Ik begrijp wel dat een bestuurder tijdens het rijden niet continu op zijn horloge heeft gekeken.
 
Laatst bewerkt:
Haha oke oke, jullie hebben gelijk, ik ga mezelf meteen aangeven voor rijden als een debiel en voor smaad omdat ;)
 
Ik heb ook een boete gehad op de snorbrommer voor rijden in een gebied waar dat verboden was tussen 11.00 en 17.00.

Tijd boete 11.05

Heb hem maar uitgelachen :W

Midden in ze preek over veiligheid weggelopen

Wat jij hier doet is je eigen wet maken.. 11:05 is geen 11:00 ... en dan sla je precies de spijker op zijn kop, zonder duidelijke wetgeving zou ons fijne land een zooitje worden..

Jij als burger moet ook de verantwoordelijkheid nemen voor je eigen daden.
Dus moet je niet piepen als je een prent krijgt voor iets wat overduidelijk staat aangegeven.

We mogen blij zijn dat er wetgeving is in NL, anders zou iedereen maar een beetje doen waar hij/zij zin in heeft.. en veel mensen kunnen die verantwoordelijkheid niet aan... ;)
 
Wat jij hier doet is je eigen wet maken.. 11:05 is geen 11:00 ... en dan sla je precies de spijker op zijn kop, zonder duidelijke wetgeving zou ons fijne land een zooitje worden..

Jij als burger moet ook de verantwoordelijkheid nemen voor je eigen daden.
Dus moet je niet piepen als je een prent krijgt voor iets wat overduidelijk staat aangegeven.

We mogen blij zijn dat er wetgeving is in NL, anders zou iedereen maar een beetje doen waar hij/zij zin in heeft.. en veel mensen kunnen die verantwoordelijkheid niet aan... ;)

Wat ik hier deed was mijn eigen horloge en telefoon tijd aanhouden niet nog geen 11 uur aangeven.

Zoals ik ook eerder verder zei, niet dan ook nog aankomen met een verhaal dat het niet veilig is. Zou betekenen, daar rijden om 1 voor 11 is het nog een soort van veilig, en 5 minuten later levensbedrijgend. Ja dag :W
 
Haha oke oke, jullie hebben gelijk, ik ga mezelf meteen aangeven voor rijden als een debiel en voor smaad omdat ;)
:X

had je al aangegeven bij het CBR , het onderzoek is al gestart , dacht dat je dat wilde?

Sorry man verkeerd begrepen :/

Ik ben er trouwens vanuit gegaan dat je het plus pakket had genomen bij je zorgverzekering dus heb het onderzoek met endeldarmcorrectie via vuistinbrengprocedure aangevraagd.



















:+ *O* O-)
 
Tjonge, wat vliegen de argumenten en verwijten weer alle kanten op...
Jammer dat het soms erg op de man wordt gespeeld. Maar ja, ook deels door het ontbreken van de non-verbale communicatie, da's nou eenmaal het risico op het www en e-mail/SMS.

Wat was ik vorig jaar blij toen ik slechts 10 euro verwarnungsgeld moest betalen in Duitsland nadat ik net niet helemaal stilstond bij een stopbord.
Zoiets zou in Nederland ook wel iets zijn,...(maar dan ook met bijbehorende puntensysteem?)
:^ Kijk, hier kan ik me nu helemaal in vinden, opmerkelijk dat er verder niemand op reageert. Dit is m.i. een goede middenweg tussen een waarschuwing die soms te licht of te vrijblijvend kan zijn en een belachelijk hoge boete gezien de omstandigheden.
Kost je op deze manier toch geld wat ik persoonlijk liever uitgeef aan een lekker drankje of zo :Y maar je voelt je niet gen@@id zonder te worden gezoend.
Mag van mij zomaar ingevoerd worden hier :Y
 
Laatst bewerkt:
Sjongejonge, lopen ze al 13 pagina's vol te zeiken omdat een of andere jankerd een boete heeft gehad en even huilie huilie doet in dit forum.
 
JanB stelde al enkele malen dat er gehandhaaft moet worden en dat fout fout is.
In een latere posting herhaalt hij dat en zegt daarna ook nog dat er soms wel en soms niet geschreven wordt.
Dan doe je precies wat ik al aangaf en dat is alleen datgene lezen wat in jouw kraam te pas komt.
Ik heb er wel iets meer over gezegd.

Volgens mij hebben velen met mij getracht te pleiten voor een "verstandiger" bekeuren. Dat is dus niet handhaven en fout is fout beleid.
Dat "fout is fout" beleid bestaat niet. Nog altijd bepaalt de diender zelf wat hij schrijft.
Maar als ik me door m'n werkgever niet hoef te laten voorschrijven wat ik al dan niet schrijf, ga ik dat zéker niet accepteren van degenen die ik aanspreek op hun wangedrag. Als welke diender dan ook een overtreding constateert, bepaalt hij zélf of hij schrijft, punt uit.

Je wekt bovendien de suggestie dat elke overtreding bestraft wordt. Dat is niet alleen een verkeerde voorstelling van zaken, het is ook een klinkklare leugen.
Ik rijd élke dag te hard, al zo lang ik brommer/auto/motor rijd. Ik pleeg ook met regelmaat, ik durf te stellen dagelijks, overtredingen. Ik rijd overigens niet als een a-sociaal en probeer altijd mijn rijgedrag aan de situatie aan te passen. Dat geldt, vermoed ik, voor de meesten van ons.
Ik zal het ruim stellen, ik heb in de ruim 30 jaar dat ik rijd, hooguit 15 bekeuringen gehad. Voor de duidelijkheid: de overtredingen zijn allemaal in m'n eigen tijd begaan, ik heb me nergens onderuit hoeven te lullen.

Ook voor de duidelijkheid: ik heb in 30 jaar tijd welgeteld één bon geschreven (een hele forse voor extreem a-sociaal gedrag, dat dan weer wel), het is nu eenmaal mijn werk niet meer. Ik zie wel, zoals iedereen, hoe slecht de gemiddelde Nederlander zich in het verkeer gedraagt. Dan heb ik het niet over slordigheidjes en kleine overtredingen, maar ronduit a-sociaal weggedrag. Ook voor die zaken is de pakkans extreem laag.

Waar zeuren jullie dan toch elke keer weer over? :?
 
Laatst bewerkt:
Sjongejonge, lopen ze al 13 pagina's vol te zeiken omdat een of andere jankerd een boete heeft gehad en even huilie huilie doet in dit forum.


4 pagina's B|

En het is wel mooi geschreven!
 
Laatst bewerkt:
Je wekt bovendien de suggestie dat elke overtreding bestraft wordt. Dat is niet alleen een verkeerde voorstelling van zaken, het is ook een klinkklare leugen.
Ik rijd élke dag te hard, al zo lang ik brommer/auto/motor rijd. Ik pleeg ook met regelmaat, ik durf te stellen dagelijks, overtredingen. Ik rijd overigens niet als een a-sociaal en probeer altijd mijn rijgedrag aan de situatie aan te passen. Dat geldt, vermoed ik, voor de meesten van ons.
Ik zal het ruim stellen, ik heb in de ruim 30 jaar dat ik rijd, hooguit 15 bekeuringen gehad. Waar zeuren jullie dan toch elke keer weer over? :?
Dus je beweert hier zomaar ff dat al je door de politie niet geconstateerde overtredingingen gewoon niet bestraft werden ?

GOH!

Dat is eigenlijk inderdaad wel heel mild en redelijk van de politie hoor! :?

Heel goed argument om tegenover die bewering hier dat de politie soms wel erg onredelijk strikt verbaliseert te zetten... O-)
 
Heel goed argument om tegenover die bewering hier dat de politie soms wel erg onredelijk strikt verbaliseert te zetten... O-)

Dank je. Dat zelfs JIJ tot logisch nadenken in staat blijkt vervult me dan weer van een intens geluk. :}
 
Sjongejonge, lopen ze al 13 pagina's vol te zeiken omdat een of andere jankerd een boete heeft gehad en even huilie huilie doet in dit forum.

Zo? Even een grote-jongenstekst gepost?
Als ts echt een jankerd was, ok, maar als je de moeite had genomen om even te lezen, weet je dat dat niet zo is....
 
Zo? Even een grote-jongenstekst gepost?
Als ts echt een jankerd was, ok, maar als je de moeite had genomen om even te lezen, weet je dat dat niet zo is....


Heb het wel gelezen,
Meneer beging een overtreding en heeft een boete gehad.
Meneer vond het nodig om bijdehand te gaan lopen doen tegen de verbalisant.
Meneer kreeg het deksel op de neus.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan