Actuele controles richting TT Assen

Status
Niet open voor verdere reacties.

michel631970

Die hard MF'er
9 apr 2008
896
0
Hellevoetsluis
Leek me handig.... veel van ons kunnen mobiel ook op MF.
Misschien handig om door te geven waar de controles staan.

Ik ga me erg goed gedragen deze reis O-) maar er is natuurlijk altijd wat te vinden.....

Ik zet het item in ieder geval op mijn notificatielijst.

Dussssss melden maar ! :P
 
Via de A28 bij staphorst staan ze bijna altijd , en ter hoogte Nunspeet met een groene bus in de bosjes en ter hoogte `Harde . Beste is gewoon je aan de snelheid houden heb je nergens last van en hoef je ook niet steeds om je heen te kijken .
 
Laatst bewerkt:
Uiteindelijk kan iedere weg richting TT zijn, dus misschien maar een overzichtje maken van alle snelheidscontroles ter wereld? :?
 
Je gaat je toch erg goed gedragen ? Dus al staan er 1000 controles jij houd je aan de snelheid .
 
Word er ook gecontroleerd op plekken die niet richting de TT gaan.
Rijd nog met sport uitlaat zonder db wel makkelijk te weten of ze daar ook op controleren buiten de bereik van de TT.
 
:Z rij gewoon rustig richting TT heb je ook nergens last van :+ (en met rustig bedoel ik maximumsnelheid)

en anders nie zeure nie
 
Ik doelde eigenlijk niet op snelheidscontroles; da's iets wat je altijd zelf in de hand hebt.
Gaat me meer om technische controles van de fiets -O-
 
hoe dichter je in de buurt komt, des te meer kans loop je op een controlle.

Als ze het op motorrijders munten zullen ze ook wel algemene controlles houden, op uitlaten, verzekering, rijbewijs en kentekens etc etc.

en s'avonds natuurlijk alcohol tests.
spreekt voor zich.
 
Laatst bewerkt:
hoe dichter je in de buurt komt, des te meer kans loop je op een controlle.

Als ze het op motorrijders munten zullen ze ook wel algemene controlles houden, op uitlaten, verzekering, rijbewijs en kentekens etc etc.

en s'avonds natuurlijk alcohol tests.
spreekt voor zich.
Ze stonden gister middag om 12.00 al op alcohol te controleren in Assen zelf. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan