Acumer Gear indicator aansluiten

Thomas R.

Rookie
1 feb 2008
18
0
Ik ben bezig met het aansluiten van m'n gear indicator, maar zit even met een probleempje.

Op de Acumen site staat:

Power: Rood aan Licht Bruin
Neutral: Groen aan lichtblauw-Wit
Speedo: Oranje aan speedo sensor onder tank
Tacho(Toerenteller): Bruin aan Geel-Zwart

Maar nu heb ik aan mijn stekker 2 Zwart gele draadjes Maar de ene is Geel met een zwart streepje en de anders is Zwart met een geel streepje. Nu ga ik er van uit dat ik die Gele met het zwarte streepje moet hebben maar ik wil het wel zeker weten voordat ik ga knippen. Testen kan nu even niet want heb geen paddock op het moment. Of weet iemand of ik dit kan meten? bijvoorbeeld als m'n motor draait en dat ik dan een bepaald voltage krijg die naar m'n Toerenteller toe gaat? Ben wel technisch maar van electra ben ik niet zo op de hoogte _O-

Iemand die mij snel kan helpen zodat ik zo weer terug de schuur in kan?! _O-
 
Ik ben bezig met het aansluiten van m'n gear indicator, maar zit even met een probleempje.

Op de Acumen site staat:

Power: Rood aan Licht Bruin
Neutral: Groen aan lichtblauw-Wit
Speedo: Oranje aan speedo sensor onder tank
Tacho(Toerenteller): Bruin aan Geel-Zwart

Maar nu heb ik aan mijn stekker 2 Zwart gele draadjes Maar de ene is Geel met een zwart streepje en de anders is Zwart met een geel streepje. Nu ga ik er van uit dat ik die Gele met het zwarte streepje moet hebben maar ik wil het wel zeker weten voordat ik ga knippen. Testen kan nu even niet want heb geen paddock op het moment. Of weet iemand of ik dit kan meten? bijvoorbeeld als m'n motor draait en dat ik dan een bepaald voltage krijg die naar m'n Toerenteller toe gaat? Ben wel technisch maar van electra ben ik niet zo op de hoogte _O-

Iemand die mij snel kan helpen zodat ik zo weer terug de schuur in kan?! _O-

Lijkt mij ook als primair geel wordt genoemd, dan moet je die hebben.
Dus de gele met het dunne zwarte draadje erin geprint. Maar hang
mij er niet aan op.
 
Ik ben bezig met het aansluiten van m'n gear indicator, maar zit even met een probleempje.

Op de Acumen site staat:

Power: Rood aan Licht Bruin
Neutral: Groen aan lichtblauw-Wit
Speedo: Oranje aan speedo sensor onder tank
Tacho(Toerenteller): Bruin aan Geel-Zwart

Maar nu heb ik aan mijn stekker 2 Zwart gele draadjes Maar de ene is Geel met een zwart streepje en de anders is Zwart met een geel streepje. Nu ga ik er van uit dat ik die Gele met het zwarte streepje moet hebben maar ik wil het wel zeker weten voordat ik ga knippen. Testen kan nu even niet want heb geen paddock op het moment. Of weet iemand of ik dit kan meten? bijvoorbeeld als m'n motor draait en dat ik dan een bepaald voltage krijg die naar m'n Toerenteller toe gaat? Ben wel technisch maar van electra ben ik niet zo op de hoogte _O-

Iemand die mij snel kan helpen zodat ik zo weer terug de schuur in kan?! _O-

De kleur waarvan er het meeste is word altijd eerst genoemd, het gele draadje met zwarte streep moet je hebben dus ;)
 
haha inderdaad :9 en kom er net weer uit _O- was nog op een idee gekomen, Heb gewoon het Geel-zwarte stekkertje eruit getrokken en kijken of m'n toerenteller het nog deed en die deed het dus niet dus voila dat is m dus *D Toch tnx voor de snelle reacties! :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan