Acxtion dag op zolder 4juni

full
 
t zijn een beetje snapshots omdat ik hier nog geen goede plek had gevonden.. beide lagen bij mij al in de prullenbak :X

misch heb je me later nog zien zitten aan het begin van het rechte stuk (links, een idioot met camera, krampachtig bovenop een groot hek)

full


hier nog een die wat later genomen is.. maar heb voornamelijk van de ducati-cup gemaakt.. misch later op de dag meer, eerst ontbijt nu..
 
Vondt ik ook vervelend. Had me ingeschreven bij de minder snelleren. Voelde me soms toch wel een lastbost tussen die snellere rijders. Wat kwamen die soms toch akelig snel voorbij. Crash, was jij dat of nr 72 die in de chicane voor het rechte stuk eruit lag ?

De Kale

Vandaag gereden en geen last gehad van het neegelegde rubber... :) Dat ze alle groepen bij elkaar hadden gegooit vond ik kwalijker :X
 
Dankjewel Daydreamer, ik voel me bijna vereerd !

De Kale

heb je is een sessie aan het klokken geweest Kale :)
je kwam net niet onder de 2.14 :]
heb je bij het naar huis rijden tegemoet gereden met een blauwe renaeult megane.
heb ff met men lichten geknippert was aan het tunneltje
ik stond zelf op post 8 chicane voor de heuvel
 
Klote, ik kan niet sneller blijkbaar, die tijd reed ik op 8 mei ook !
Dank je wel voor klokken.
p.s. heb je niet gezien in de renault. Kon ook niet letten of er een zwaaiende baanpost was, was veel te druk bezig met die gruwelijk snelle gasten die me links en rechts voorbij vlogen !

De Kale
 
Kijken of ik een beetje tijd neerzet, dan zet ik het op het forum. Als het stil blijft, heb ik een krantentijd neergezet.....

Gave foto's !!!
 
Kijken of ik een beetje tijd neerzet, dan zet ik het op het forum. Als het stil blijft, heb ik een krantentijd neergezet.....

Gave foto's !!!
:W :W je bent ook gespot in de catogarie sport, bij plaats hier je mooiste circuit foto :)
zo en nu nog ff wat bochies pakken om de snelweg banden weer ff rond te maken }) }) ;)
 
Laatst bewerkt:
Kawajaap, heb jij daar gisteren gereden met een 2006 ZX10R? Wat voor tijd reed jij? Je knalde gruwelijk hard rond daar ! (als jij dat was die ik bedoel) Werd ook opgemmerkt door mijn collega die daar rondknalde op een bejaarde matzwarte Blade !

De Kale
 
Kawajaap, heb jij daar gisteren gereden met een 2006 ZX10R? Wat voor tijd reed jij? Je knalde gruwelijk hard rond daar ! (als jij dat was die ik bedoel) Werd ook opgemmerkt door mijn collega die daar rondknalde op een bejaarde matzwarte Blade !

De Kale
:N nee was ik niet ik heb nog t "oude type" 2005 *O*
 
Kawajaap, heb jij daar gisteren gereden met een 2006 ZX10R? Wat voor tijd reed jij? Je knalde gruwelijk hard rond daar ! (als jij dat was die ik bedoel) Werd ook opgemmerkt door mijn collega die daar rondknalde op een bejaarde matzwarte Blade !

De Kale

mijn dealer Mario van Motorweelde heeft daar testritje mee gedaan.
en die vloog als een gek (is ie wel een beetje ook) door de eerste chicane de berg op :} rijd in de club MET 1.40 kan iig stukje :] die gast *O* :}
 
Vondt ik ook vervelend. Had me ingeschreven bij de minder snelleren. Voelde me soms toch wel een lastbost tussen die snellere rijders. Wat kwamen die soms toch akelig snel voorbij. Crash, was jij dat of nr 72 die in de chicane voor het rechte stuk eruit lag ?

De Kale
Ik weet van nix O-)
Was ff lekker opgereden met die gix1000 en 'retro Ducatie', miste m'n rempunt (die retro Duc en gix hadden ook al naast de baan gestaan) en belande in het grind. Gelukkig nauwelijks schade, opgestapt en nog een paar rondes gereden :9
Baal alleen dat het baken voor m'n laptimer toen al was weggehaald, moeten mooie tijden zijn geweest, maar heb dus geen meting (2e sessie wel: 1:50.056)

Btw ben je wel een paar keer gepasseert maar geen 'last'. Je lijnen waren duidelijk, dus dan is het gewoon een kwestie van een wijdere lijn kiezen of uitremmen :) sommige andere rijders daartegen B|
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan