Ad blocker melding

Harley

MF veteraan
6 jun 2001
7.377
3.450
Helmond
Krijg een grote melding dat ik advertenties zou blokkeren. Dit is echter niet het geval (sterker nog er staat een grote advertentie direct onder en aan de onderzijde van mijn scherm zelfs een die over het scherm hoovert. Is op Chrome op Android laatste versies
 
Nee hoor, je mag ook de adblocker uitzetten 😉

@Harley en @magnamaniac kan het zijn dat je wel een adblocker gebruikt op een laptop of desktop?
Neem anders even contact met met op via mail of pm, dan kan ik er even induiken.
 
Ik heb de melding zelfs op mijn iPhone en iPad. En daarnhebbik echt geen Ad-blocker op staan
Als ik op mijn PC de Ad -blocker uit zet voor MF blijft de melding ook staan
 
Ik heb nergens een adblocker in gebruik. Daarom snap ik ook niet waar de melding vandaan komt.
 
De adblockmelding komt in beeld als er een x aantal keer een adblocker wordt gedetecteerd. Je moet handmatig de melding wegklikken en komt dan niet terug.

Om de 7 dagen wordt er weer gekeken of er een blocker is gedetecteerd en zo ja, krijg je de melding weer.
Ik ga kijken of de detectie beter kan.
 
De adblockmelding komt in beeld als er een x aantal keer een adblocker wordt gedetecteerd. Je moet handmatig de melding wegklikken en komt dan niet terug.

Om de 7 dagen wordt er weer gekeken of er een blocker is gedetecteerd en zo ja, krijg je de melding weer.
Ik ga kijken of de detectie beter kan.

Maar zijn er nu weer ads op MF voor de mensen die niet doneren? (plus alle tracking cookies etc)

Iets wat ik ontzettend respecteerde destijds was dat je af wilde van reclame, cookies en andere boomer meuk die data over je vergaart. Is dat nog steeds het geval?
 
Ik heb het idee dag er iets niet werkt met die 7 dagen? Als ik de adblocker aan heb, krijg ik bij elke page refresh die rode balk bovenin die ik eerst moet wegklikken om mf verder te zien, want alles is wazig. Maar zet ik de adblocker voor mf uit, krijg ik die popup niet. Dus bij het herkennen van een adblock doet ie niks met 7 dagen wachten om dan pas nog eens te checken?

Mij prima hoor, ik zet de adblocker wel uit voor mf. Ik heb een tyfushekel aan reclame, en dat is niet alleen op internet, maar als ik zo een steentje kan bijdragen is dat prima.
 
De adblockmelding komt in beeld als er een x aantal keer een adblocker wordt gedetecteerd. Je moet handmatig de melding wegklikken en komt dan niet terug.

Om de 7 dagen wordt er weer gekeken of er een blocker is gedetecteerd en zo ja, krijg je de melding weer.
Ik ga kijken of de detectie beter kan.
Ja want dan gaat er ergens toch iets mis want ik gebruik nergens een adblocker voor zover ik weet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan