Adapter voor aansluiten knippers op Aprilia Tuono

El Pollo Diablo

MF veteraan
14 jul 2007
7.122
104
Drechtsteden
Heren en dames,

Laatst knippers gekocht (voorkant) op de beurs, maar ze zijn niet 1-op-1 aan te sluiten. Mijn vraag is dus, zijn er adaptertjes voor te koop? Of moet ik gaan solderen? Dit is de situatie nu:

Originele vs nieuwe knippers:

29xdcvq.jpg


Aansluiting aan de motorkant:

nq4tww.jpg


Ik moet dus nu zoiets hebben, maar dan met dus aan de ene kant de juiste aansluiting voor mijn Aprilia:

b_1870.jpg


Wil het liefst niet solderen, wil de originele knippers origineel houden..
 
Laatst bewerkt:
Bekend iets, bivoorbeeld de knipperlichten van de eerste series RSV Mille kosten tonedertijd 75,-Euro per stuk. Exact hetzelfde ding voor de RS 50 en RS125 slecht 25,.Euro. Het enige verschil was het stekkertje en de prijs natuurlijk. Is geen probleem verder
 
Ik zou wat computerzaken checken die aan zelfbouw doen. Volgens mij zit er een op de goudsesingel en anders daar tegenover paradigit (hoek mariniersweg goudsesingel) en anders zeker te weten op de jonkerfransstraat (verlengde van de meent) daarzitten een aantal van die zaken kunnen je gegarandeerd helpen!
 
Wat je ook kan doen bedenk ik me net is naar de praxis gaan (er van uitgaande dat je de binnen diameter van je female hebt) en van die (ronde) knijpstekkertjes kopen, of bij een van die auto zaken die hebben ze ook. kost je 35c ofzo
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan