/add user zakonski

zakonski

MF veteraan
22 mei 2004
2.636
0
Harderwijk
Effe voorstellen dan maar...

Ik ben Marcel Zakonski, ben 24 jaar, en ruim 3 jaar getrouwd met een hele lieve vrouw Susanne. Ergens in mei kreeg ik zin om motor te gaan rijden. De scooter waar ik regelmatig op reed vond ik ook niet alles, dus effe contact opgenomen met de rijschool waar ik 6 jaar ervoor m'n B had gehaald. Ik kon paar dagen later al op de motor stappen, en ben aan 't bijzondere verrichtingen geslagen. Ondertussen m'n theorie gehaald, wat nog best wel tegen viel. Afijn, afgelopen vrijdag (27/8) in de regen afgereden, en de volgende dag gelijk gaan shoppen. Waren bij paar plaatselijke zaken wezen kijken, maar uiteindelijk een stuk verder bij Ten Kate motoren geslaagd.
honda.jpg

Heb d'r gelijk mooi pak, helm en handschoenen bij gehaald, en hoop hem woensdag op te kunnen halen.

Hoop dat er dit jaar in de buurt van Harderwijk nog wat gereden gaat worden, lijkt me leuk om met een groepje op pad te gaan...
 
thnx.. owja, tijdens meeting niet lopen zeiken dat m'n m'n pak bij m'n knieen nog niet versleten is, doe 't eerst lekker rustig aan... :]
 
He welcome,

Enne gefeliciteerd met je aankoop, en je weet het hou de glimmende kant boven ;)
Maare check m'n topic ff ik kom nl ook uit Harderwijk, woon in stadsweide vlak bij 3landen.

Grtzz daniel
 
he Marcel, beste slaaf van me, ook jij hier. Welkom goser.
Weet je al wie ik ben? (nu wel)

Goed om je weer eens te zien. Gaan nog wel een keer rijden ok.
 
Laatst bewerkt:
Heeejjjj Zakonski (ex collega!).............JIJ OOK HIER!!!! :]
Leuke motor, wist niet dat je je rijbewijs had.


Voor als je niet meer weet wie ik ben ..... Dennis je connect 2000 collega
 
Zow denk dat we binnenkort de connect 2000 tourtocht maar eens moeten organiseren.. Shit, Hans, supercool dat je er zondag ook was, echt een grote verrassing!
 
Terug
Bovenaan Onderaan