AdMan

AdMan

Rookie
30 okt 2004
13
0
Utrecht
Hallo allemaal!

Na al mijn hele leven (ben nu 22) motorfreak te zijn geweest heb ik 4 maanden geleden eindelijk mijn (zwaar) motorrijbewijs gehaald. Sinds kort ben ik ook de trotse bezitter van een honda nx 250. Waarom niet meer dan 25 kw vraag je je dan misschien af. Tsja, vanwege het simpele feit dat ik student ben en ik deze motor van de vader van een zeer goede vriend van mij kon overnemen. Wat overigens niet wegneemt dat ik het een zeer fijne motor vind en ik ben ervan overtuigd dat het een goede motor is om op te leren rijden. Later hoop ik wel op een mooie sportmotor te kunnen gaan rijden aangezien mijn hart daar het meeste naar uitgaat.
Verder ga ik trouw elk jaar naar de tt, wsb, motorrai en de motorbeurs in utrecht (tevens mijn woonplaats). Als het financieel meezit komen daar nog evenementen zoals de ducati clubraces bij.
Ook heb ik het geluk dat er in mijn directe omgeving veel mensen zijn die motorrijden. Ten eerste mijn vader die al jaren motorrijd en nu een prachtige honda blackbird heeft staan. Verder zijn er nog de vriend van mijn zusje (Koen) en zijn vader (Frans) die op een jawa 350 en een moto guzzi rijden. Dan hebben we nog vriend van laatstgenoemden en de persoon met wie ik mijn rijbewijs heb gehaald, Maarten. Hij rijdt sinds kort op een Yamaha XT600e. Als laatste hebben we nog Mark, de persoon met wie ik meestal naar motorevenementen ga, die dit voorjaar zijn rijbewijs gaat halen en dan op zoek gaat naar een Kawasaki ZXR400.
Ik ben nog geen lid van een motorclub maar ga in de nabije toekomst wel kijken of er in Utrecht een leuke club te vinden is.
Als laatste wil ik nog even kwijt dat ik erg positief ben over deze site en met veel plezier al een hoop van de topics gelezen heb. Het zal dan ook niet lang duren voordat ik mijn eerste vraag m.b.t. mijn nx zal posten.

Ik wens iedereen veel plezier toe met zijn/haar motorleven en hopelijk kan ik ook jullie op dit forum een keer van dienst zijn.

groetjes, Adrian
 
veel plezier hier op motor-forum!
en veel gezellige en veilige kilometers! :]
 
Laatst bewerkt:
Foto komt eraan. Heb zelf geen camera maar kan er over een paar dagen eentje lenen. Dat is een digitale dus dan moet het zo gepiept zijn....
 
Foto komt eraan. Heb zelf geen camera maar kan er over een paar dagen eentje lenen. Dat is een digitale dus dan moet het zo gepiept zijn....
We w88 af, tot die tijd doen we het met de volgende foto als herinnering aan je 25Kw tijdperk.....
full
 
Zoooo beste mensen, zoals beloofd een plaatje van mijzelf op mijn NX. Mooi he! (ja die motor ook wel). Koffertje is er natuurlijk inmiddels al af en hij is inmiddels ook gewassen, want een mooie motor is een schone motor (dus). Uiteraard zijn er plannen voor de nodige veranderingen maar ben er nog niet helemaal over uit hoe of wat... (suggesties?)

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan