Adres banden regio Utrecht

954RR

Die hard MF'er
19 jan 2004
333
50
Wijk bij Duurstede
Ik zoek een adres in de regio Utrecht om voor een schappelijke prijs nieuwe banden te kopen en te laten monteren. Voorheen altijd bij Sabra in Geldermalsen geweest maar die is helaas gestopt en word voortgezet in Alblasserdam wat een behoorlijk stukje rijden is.
Bij de dealer navraag gedaan maar die prijzen zijn echt schrikbarend hoog.
 
Je hebt wel van die online winkels met lokale montagepartners (banden-pneus-online bijv), maar vind dat persoonlijk geen succes.

Ik heb vorig jaar gewoon mn verlies (en winst) gepakt en ben alsnog naar Sabra gegaan vanuit Amersfoort. Meteen binnendoor naar huis, heb je meteen het inrijden gehad en hoef je daar niet meer over na te denken bij volgende trips :]

Had ook eerst met mijn dealer gebeld, wetende dat ik daar wat duurder uit zou zijn. Kwam er op de valreep achter dat de prijzen die hij noemde voor 1 band was ipv voor 2.... bijna 2x zo duur bij dealer :N
 
Je hebt wel van die online winkels met lokale montagepartners (banden-pneus-online bijv), maar vind dat persoonlijk geen succes.

Ik heb vorig jaar gewoon mn verlies (en winst) gepakt en ben alsnog naar Sabra gegaan vanuit Amersfoort. Meteen binnendoor naar huis, heb je meteen het inrijden gehad en hoef je daar niet meer over na te denken bij volgende trips :]

Had ook eerst met mijn dealer gebeld, wetende dat ik daar wat duurder uit zou zijn. Kwam er op de valreep achter dat de prijzen die hij noemde voor 1 band was ipv voor 2.... bijna 2x zo duur bij dealer :N
Dat heb ik vorig jaar ook gedaan. Werd er overigens prima geholpen, net als voorheen bij Bob.
de kans is groot dat ik dat weer doe. De dealer liet mij ook schrikken, dat gaat hem dus niet worden.
 
Ik zoek een adres in de regio Utrecht om voor een schappelijke prijs nieuwe banden te kopen en te laten monteren. Voorheen altijd bij Sabra in Geldermalsen geweest maar die is helaas gestopt en word voortgezet in Alblasserdam wat een behoorlijk stukje rijden is.
Bij de dealer navraag gedaan maar die prijzen zijn echt schrikbarend hoog.
Nog een partij in utrecht gevonden hiervoor ?
 
Ik zoek een adres in de regio Utrecht om voor een schappelijke prijs nieuwe banden te kopen en te laten monteren. Voorheen altijd bij Sabra in Geldermalsen geweest maar die is helaas gestopt en word voortgezet in Alblasserdam wat een behoorlijk stukje rijden is.
Bij de dealer navraag gedaan maar die prijzen zijn echt schrikbarend hoog.
Kan bij mij in Ede ook hoor.
 
Wat een gezeur voor motorbanden in de buurt.
Voor mij is in de buurt tot 200km van huis. (dus vrijwel heel NL)
Ja, Soesterberg is voor mij heel dichtbij. Toch ga ik er niet heen.

Moet 't goedkoop zijn, een vertrouwd adres of wat is 't?
Uiteraard kan je ook nog goedkoop banden kopen via internet.

Zelf heb ik door mijn Blackbird natuurlijk contact met AFS-Purmerend.
Ja, soms bel ik wel eens met een probleempje en vraag dan advies.
AFS is ook 'banden-boer'. Ga dan niet moeilijk doen wanneer ik bandjes nodig heb.
 
Laatst bewerkt:
Rondbellen bij bedrijven in je buurt kan ook lonen,bij mij zit vlakbij een bandenboer die net zo goedkoop was
als de online groothandels en zelfs goedkoper dan sommige online bandenhandels,en geen gezeur met montage,
je kan bij hun ook zelf de wielen uit je motor halen,al weet ik niet of het met de corona ook nog zo is.
 
Thanx, is iets te veel uit de richting.
Uit de richting.... je hebt je motor toch om te rijden :] :}
En gelijk een ommetje door Flevoland, en dan zijn je bandjes geheel klaar voor de eerstvolgende keer.
Zelf zou ik nog voorzichtig zijn met een 2e en 3e rit. Want de band moet de olie eruit zweten!

En net als Mean-machine, kom ik ook van een uur rijden. Frank is een topgast, weet veel en doet zijn werk vakkundig en netjes.
Heeft bij mijn vorige motor Dunlop RSIII eronder gezet, en kom met mijn huidige ook weer bij hem.
 
We hebben hier DE bandenman en toch zoeken mensen verder... maar het was vroeg na een korte nacht vanochtend dus misschien heb ik iets verkeerds gelezen
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan