Adres NH banden wisselen

Jee Bee

MF'er
17 feb 2005
107
1
NH
Even een vraag:
Heeft iemand wat adressen in noordholland (omgeving amsterdam - haarlem - alkmaar), waar ik met velgen en losse banden heen kan gaan om deze te laten verwisselen?

Ik had een adresje (Garagevert in Wormerveer) maar deze is tot eind april op vakantie.

Jack
 
Laatst bewerkt:
Even een vraag:
Heeft iemand wat adressen in noordholland (omgeving amsterdam - haarlem - alkmaar), waar ik met velgen en losse banden heen kan gaan om deze te laten verwisselen?

Ik had een adresje (Garagevert in Wormerveer) maar deze is tot eind april op vakantie.

Jack
WTF?? Is Michel 1,5 maand dicht??? Ik zal 'eens bellen. Hij moet mijn banden ook nog effe doen.
 
of bikerworld in beverwijk, zaanstad motoren in alkmaar, madracing in noord-scharwoude, zit er nog eentje die reclame voor banden maakt op marktplaats, die doet geloof ik ook, weet alleen ff niet meer waar die zit.
 
www.ott-motoren.nl in uitgeest
is lekker dichtbij en een prima zaak met ouderwetse service.

Even een vraag:
Heeft iemand wat adressen in noordholland (omgeving amsterdam - haarlem - alkmaar), waar ik met velgen en losse banden heen kan gaan om deze te laten verwisselen?

Ik had een adresje (Garagevert in Wormerveer) maar deze is tot eind april op vakantie.

Jack
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan