adres voor zuiger te laten maken

16 aug 2006
21
0
nederweert
hoi
weet iemand een bedrijf die zuiger na kan maken? want heb hier een zuiger van een montesa mh200 en deze zijn nergen nieuw te krijgen en wil hem motorisch zow veel mogelijk orgineel houden en drrm wil ik er liever geen zuiger van een ander type in zetten of van een ander merk.
wie kan mij verder helpen?


alvast bedankt
 
Weet niet of er veel Nederlandstalige zuigerfabrikanten zijn. Je kan Eurotec (of Eurotech) eens benaderen, maar dan kost het je gewoon meerdere duizenden euro's. (hun produceren die Marcos race-dingen, en draaien daar ook hun eigen zuigers voor) Als je een beetje Engels kan typen ben je met JE denk ik het beste af. Kennis van me heeft daar ook 4 zuigers laten smeden voor zijn koekblik. En erg goedkoop gezien de kwaliteit.

grz Thijs
 
Weet niet of er veel Nederlandstalige zuigerfabrikanten zijn. Je kan Eurotec (of Eurotech) eens benaderen, maar dan kost het je gewoon meerdere duizenden euro's. (hun produceren die Marcos race-dingen, en draaien daar ook hun eigen zuigers voor) Als je een beetje Engels kan typen ben je met JE denk ik het beste af. Kennis van me heeft daar ook 4 zuigers laten smeden voor zijn koekblik. En erg goedkoop gezien de kwaliteit.

grz Thijs
bedankt heb je er ook nog meer gegevens van een internet site?
 
Ik heb ooit voor een brommer een zuiger laten maken bij een bedrijfje in Uden, helaas weet ik echt de naam niet meer, kosten vielen zat mee.
Maar wie weet kom je met zoeken via google oid er wel op uit.
 
ik was ook op zoek naar een 1e overmaat zuiger voor mijn montesa cota 247.....1978
alles afgezocht,bleek dat ze hem gewoon hadden bij mij om de hoek!
van stolk motoren revise industrieterein schiebroek (rotterdam)
 
Je wilt 'm zo origineel mogelijk houden en dus geen zuiger v.e. ander type of merk .......

Is 'n zuiger laten maken(wat overigens volgens mij f*cking veel geld kost) niet ...'n zuiger v.e. ander merk?

Dus in dat geval loop je toch gewoon naar 'n revisie-bedrijf en pak je de catalogus erbij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan