Adresje banden monteren regio Eindhoven

Dragonkiss

Honda VTR SP2
19 sep 2008
2.755
0
Eindhoven
Hallo MFers,

Zoals de titel al zegt: wie weet een adresje waar je banden op de velg kan laten zetten?
De band is al besteld dus het is puur het monteren!

Bedankt voor de reacties alvast!
 
Meen dat er in Someren een zaak zit die dat doet - weet alleen niet hoeveel €€ dat kost (meen €12,50 maar hang me er niet aan op)
 
Laatst bewerkt:
Misschien de Helmondse bandencentrale? Die doen dat wel bij autobanden, volgens mij ook motorbanden.
 
Motorservice Geldrop, bleekvelden 7 (achter de gamma, bij sportschool harks)
Open van 10:00-16:00 op zaterdag (en doordeweeks ook, maar dan kun je beter eerst bellen).

Klein zaakje, lijkt n btje op uitgebouwde schuurhobby maar er zit veel kennis. Zal wel voor klein prijsje kunnen.
En anders wellicht Groenevelt Motoren, vele groter maar vast ook duurder :P
 
Ik had dat even uitgezocht voor ik op internet zou bestellen, maar goed. Er zitten er ook best een paar in de buurt van Ehv die behoorlijk scherp zijn met hun bandenprijs incl. montage.

Zelf doen is makkelijker dan het lijkt als je slim bent en geen kippenarmpjes hebt, je kunt echter wel makkelijk je velg of schijf oid beschadigen als je aanmoddert. En als je wilt balanceren (en dat wil je met een cbr) zul je een en ander moeten aanschaffen.
 
Ik had dat even uitgezocht voor ik op internet zou bestellen, maar goed. Er zitten er ook best een paar in de buurt van Ehv die behoorlijk scherp zijn met hun bandenprijs incl. montage.

Zelf doen is makkelijker dan het lijkt als je slim bent en geen kippenarmpjes hebt, je kunt echter wel makkelijk je velg of schijf oid beschadigen als je aanmoddert. En als je wilt balanceren (en dat wil je met een cbr) zul je een en ander moeten aanschaffen.

Ja ik had een adresje, maar die is op dit moment op vakantie...
En aangezien hier op het forum nogal wat ervaring en kennis ligt, dacht ik: ik vraag het gewoon even!

In ieder geval bedankt voor de reacties.
Ik ga morgen even rondbellen/mailen!
 
Ja ik had een adresje, maar die is op dit moment op vakantie...
En aangezien hier op het forum nogal wat ervaring en kennis ligt, dacht ik: ik vraag het gewoon even!

In ieder geval bedankt voor de reacties.
Ik ga morgen even rondbellen/mailen!

Mocht je belanden bij zelf doen dan zou ik hier dat filmpje van da liks ofzoeits bekijken. :)
 
Mocht je belanden bij zelf doen dan zou ik hier dat filmpje van da liks ofzoeits bekijken. :)
Precies wat ik gedaan heb dus :Y
http://video.google.com/videoplay?docid=-7031069247045108209&ei=6IiASdn0OI62iAKz7qSUCw
Eerste (en tot nu toe enige) keer ben ik ruim een halve dag bezig geweest, met koffie enzo tussendoor, maar 't is me wel gelukt. Balanceerbokje en lood gekocht, alles prima. Ondertussen ruim 1000 km verder, en nog steeds geen probleem, dus het kan zomaar *O*
 
Hallo MFers,

Zoals de titel al zegt: wie weet een adresje waar je banden op de velg kan laten zetten?
De band is al besteld dus het is puur het monteren!

Bedankt voor de reacties alvast!


Ojeeeeee, daar gaan we weer...... ;-(

Als ik een motorzaak zou hebben zou ik het ook voor € 30,00 doen.
De beste motorman moet ook iets verdienen.
Net zoals het restaurant, of neem je daar ook je eigen biefstuk mee naar toe ?

Probeer het anders zelf met de achterkant van een hark, een hamer en een bijl dan zie je dat € 30,00 misschien niet zo duur is. En trouwens, beter te duur dan niet te koop.

Succes,

Boefmans
 
Ojeeeeee, daar gaan we weer...... ;-(

Als ik een motorzaak zou hebben zou ik het ook voor € 30,00 doen.
De beste motorman moet ook iets verdienen.
Net zoals het restaurant, of neem je daar ook je eigen biefstuk mee naar toe ?

Probeer het anders zelf met de achterkant van een hark, een hamer en een bijl dan zie je dat € 30,00 misschien niet zo duur is. En trouwens, beter te duur dan niet te koop.

Succes,

Boefmans

En als je voor 15 euro nou twee keer zoveel kunt doen? En als je op een setje banden na belasting nou minder verdient dan op meegebrachte banden monteren?

Vergeet niet dat het banden omleggen in de regel zonder rekening is en dus zo goed als 100% winst (afschrijving machine en een likje vet daargelaten)...

Kom je weer op het bekende gegeven, als ondernemer zul je toch echt met je tijd mee moeten gaan. Verkoop via Internet is er nou eenmaal en je kunt er op inspringen of je kunt je kop in het zand steken en doen alsof het er niet is...
 
En als je voor 15 euro nou twee keer zoveel kunt doen? En als je op een setje banden na belasting nou minder verdient dan op meegebrachte banden monteren?

Vergeet niet dat het banden omleggen in de regel zonder rekening is en dus zo goed als 100% winst (afschrijving machine en een likje vet daargelaten)...

Kom je weer op het bekende gegeven, als ondernemer zul je toch echt met je tijd mee moeten gaan. Verkoop via Internet is er nou eenmaal en je kunt er op inspringen of je kunt je kop in het zand steken en doen alsof het er niet is...
Amen!
 
En als je voor 15 euro nou twee keer zoveel kunt doen? En als je op een setje banden na belasting nou minder verdient dan op meegebrachte banden monteren?

Vergeet niet dat het banden omleggen in de regel zonder rekening is en dus zo goed als 100% winst (afschrijving machine en een likje vet daargelaten)...

Kom je weer op het bekende gegeven, als ondernemer zul je toch echt met je tijd mee moeten gaan. Verkoop via Internet is er nou eenmaal en je kunt er op inspringen of je kunt je kop in het zand steken en doen alsof het er niet is...


:^
 
probeer

J & F Auto- en Bandenservice op de hurksestraat eens?

collega van mij haalde daar een band en die was incl opleggen nog goedkoper dan een losse band via internet bestellen....
 
Op een setje banden zullen ze meer dan 60 Euries verdienen hoor !

Ik snap dat je kijkt naar een adres waar je voor een goede prijs goede service krijgt en een set goede banden. Maar dat hele internetgebeuren maakt de mens almaar gieriger.

Als je een harddisk koopt via internet ga je dan naar de plaatselijke computerboer om 'm in te laten bouwen ? De biefstuk in het restaurant ?
Neem je je flesje bier mee naar het cafe ?
Met een zak Lidl frieten naar de friettent met de vraag of ze die ff willen bakken ?
Neem je bij een beurt ook de olie en filters mee ?

Sommigen zullen waarschijnlijk zelfs de lucht voor in de banden mee willen nemen !

Op het tientje wat sommige zaken vragen wordt echt niet veel verdient en tja, gek he dat zaken worden opgedoekt.

Een dure racer kopen is 1, onderhoud is 2.

BAH.

Op mijn Mille gaan straks Pirelli Angels kost € 350,00, kan goedkoper maar mijn geweten staat dat niet toe. Motorrijden kost nu eenmaal geld.

Boefmans
 
Op een setje banden zullen ze meer dan 60 Euries verdienen hoor !

Ik snap dat je kijkt naar een adres waar je voor een goede prijs goede service krijgt en een set goede banden. Maar dat hele internetgebeuren maakt de mens almaar gieriger.

Als je een harddisk koopt via internet ga je dan naar de plaatselijke computerboer om 'm in te laten bouwen ? De biefstuk in het restaurant ?
Neem je je flesje bier mee naar het cafe ?
Met een zak Lidl frieten naar de friettent met de vraag of ze die ff willen bakken ?
Neem je bij een beurt ook de olie en filters mee ?

Sommigen zullen waarschijnlijk zelfs de lucht voor in de banden mee willen nemen !

Op het tientje wat sommige zaken vragen wordt echt niet veel verdient en tja, gek he dat zaken worden opgedoekt.

Een dure racer kopen is 1, onderhoud is 2.

BAH.

Op mijn Mille gaan straks Pirelli Angels kost € 350,00, kan goedkoper maar mijn geweten staat dat niet toe. Motorrijden kost nu eenmaal geld.

Boefmans

Je haalt alleen maar drogredenen aan en gaat totaal niet in op mijn argument, zou je dat nog willen doen? Zo discussiëren we langs elkaar heen.

Om jouw kinderlijke argumenten even te ontkrachten; als ik naar een restaurant ga kies ik iets wat op het menu staat, een gerecht. Iets wat de kok heeft uitgekozen om te bereiden en wat bestaat uit meerdere ingrediënten. Nee dan kan ik niet mijn eigen biefstuk meenemen omdat het gerecht dan niet meer klopt en dat het eindresultaat dan dramatisch zal zijn. Alles valt of staat namelijk met de kwaliteit van de ingrediënten en de bereidingswijze.

Of een plaatselijke computerwinkel mijn bestelde HD in wil bouwen, geen idee. Ik doe dat namelijk altijd zelf. Wat ik wel weet is dat de plaatselijke PC-winkel mijn op Internet bestelde PC maar al te graag wil herstellen. Ook al zitten er onderdelen in welke zij niet leveren! Dus JA, een PC-winkel regelt alles aan mijn op Internet bestelde PC. Ook al moeten ze garantie geven op de nieuwe onderdelen!

Jij geeft daarnaast aan dat ze meer dan 60 euro verdienen op een set banden. Ik ken de marges niet dus dat neem ik van je aan. Ik vind dit belachelijke winstmarges op een totaalbedrag van 200 a 240 euro. Zeker als je moet concurreren met het hele Internetgebeuren. Zoals je ziet heb ik mijn eerste argument nogmaals aangehaald. Zou je hier op willen reageren op een volwassen, niet kinderlijke manier?

Wat is trouwens de meerwaarde van het vermelden van de prijs van jouw Pirelli Angel-banden? Dat jij zulke dure banden kunt betalen? Mag je voor die 100 euro die je teveel betaalt ook zoenen met de dealer?
 
Laatst bewerkt:
Op een setje banden zullen ze meer dan 60 Euries verdienen hoor !

Ik snap dat je kijkt naar een adres waar je voor een goede prijs goede service krijgt en een set goede banden. Maar dat hele internetgebeuren maakt de mens almaar gieriger.

Als je een harddisk koopt via internet ga je dan naar de plaatselijke computerboer om 'm in te laten bouwen ? De biefstuk in het restaurant ?
Neem je je flesje bier mee naar het cafe ?
Met een zak Lidl frieten naar de friettent met de vraag of ze die ff willen bakken ?
Neem je bij een beurt ook de olie en filters mee ?

Sommigen zullen waarschijnlijk zelfs de lucht voor in de banden mee willen nemen !

Op het tientje wat sommige zaken vragen wordt echt niet veel verdient en tja, gek he dat zaken worden opgedoekt.

Een dure racer kopen is 1, onderhoud is 2.

BAH.

Op mijn Mille gaan straks Pirelli Angels kost € 350,00, kan goedkoper maar mijn geweten staat dat niet toe. Motorrijden kost nu eenmaal geld.

Boefmans

Tsja, dat jij nou eenmaal houd van teveel geld uitgeven betekent niet dat de rest ook zo moet zijn, ik steek die 150 euro die ik ermee bespaar(boel geld) liever in een onderhoudsbeurtje of wat accessoires. Het is niet dat ik het de anderen het niet gun, maar ik wil mezelf ook niet tekort doen door teveel uit te geven. Die beurt(nja, iig een grote beurt) zal ik ook wel bij de dealer laten doen.

En ja, je kan je hardeschijf of iets anders wat je elders hebt gekocht bij een PC boer laten inbouwen, ik heb bij een computer winkel gewerkt en daar kwam het toch wel minimaal 1-2 keer per week voor, bij zo'n grote bestelling werd daar echt niet moeilijk over gedaan, of bij klanten die er vaker wat kochten.
 
Blabla, internet heeft elke ondernemer eenmaal mee te maken. Het kan wel, kijk naar zo'n huybers of die andere dude en nog een paar zaken. Die bieden bandjes aan voor prijzen die dusdanig laag zijn dat ik ze niet meer in Dld/Spanje haal.

Net een beetje service meer, maar nog steeds relatief goedkoop.

En iedere ondernemer staat het vrij te weigeren of wat meer te rekenen, vind ik ook heel begrijpelijk. Mensen bestellen die banden toch, en sommige dealers leggen ze erop. Dan is dat gezeur over internet als iemand daar naar op zoek is niet meer dan een mening die er niet toe doet.

Of je doet mee met scherpe prijzen, of je verdient aan die internetbanden met duurder omleggen of je biedt op een andere manier meerwaarde als motorzaak.
 
Terug
Bovenaan Onderaan