adresje voor lamp

Serieus? Is een standaard H4 lamp die je in elke autowinkel wel kan vinden. Of zelfs in de overpriced tankstations... Maar 31€ voor een H4 lampje? Schaamteloos van Cmsnl.
 
Ik heb juist super ervaringen met de lampjes van de Action. Gaan in de auto een jaar mee (50.000 km, altijd aan) en de dure Philips highvision lampen waren na een maand of 3 alweer kapot. De Action lampjes geven nog meer licht ook.
Voor die €3 ben ik een grote fan!
 
jeetje wat een belachelijke prijs voor zo`n lamp ?? :? Ik bestel er ook vaak spullen en vraag me nu echt af in hoeverre je opgelicht wordt.

Toch ff nagevraagd bij CSML waarom dit soort prijzen
 
Laatst bewerkt:
Ik heb juist super ervaringen met de lampjes van de Action. Gaan in de auto een jaar mee (50.000 km, altijd aan) en de dure Philips highvision lampen waren na een maand of 3 alweer kapot. De Action lampjes geven nog meer licht ook.
Voor die €3 ben ik een grote fan!
Collega van mij heeft inderdaad dezelfde ervaring door de dikke subwoofer in de auto.
Had altijd speciale Philips reservelampjes op de zaak, gingen vaak kapot.
Sinds het overstappen naar Action lampjes gaat er niets meer stuk. Er ligt nog wel voorraad. _O-
 
Antwoord op de ticket van CSM

quote

Ik heb even navraag gedaan bij onze leverancier en hoe dit inderdaad zo geprijst is.

Maar ik kan het goede nieuws brengen, dat de nieuwe correct prijs 10.50 excl. is.

We hebben er nog 1tje op voorraad liggen en ik hoorde dat het bij Yamaha in backorder staat.

Mocht u nog verdere vragen hebben, dan hoor ik het graag. Of anders wilt u dit ticket sluiten svp?
 
jeetje wat een belachelijke prijs voor zo`n lamp ?? :? Ik bestel er ook vaak spullen en vraag me nu echt af in hoeverre je opgelicht wordt.

Toch ff nagevraagd bij CSML waarom dit soort prijzen
Opgelicht niet goed genaaid wel.
Je krijgt tenslotte waar je voor betaald dat de prijzen weet niet hoeveel hoger liggen is een ander verhaal.
 
Antwoord op de ticket van CSM

quote

Ik heb even navraag gedaan bij onze leverancier en hoe dit inderdaad zo geprijst is.

Maar ik kan het goede nieuws brengen, dat de nieuwe correct prijs 10.50 excl. is.

We hebben er nog 1tje op voorraad liggen en ik hoorde dat het bij Yamaha in backorder staat.

Mocht u nog verdere vragen hebben, dan hoor ik het graag. Of anders wilt u dit ticket sluiten svp?
Vraag me dan af of ze tegen de mensen die het wel besteld hebben zo eerlijk zijn geweest om een deel retour te doen. O-) :+

Al ben ik bang van niet :X
 
Het gaat bij CMSNL om een originele lamp van Yamaha dus in een Yamaha doosje.
Dat zal de origineelprijs ook wel zijn maar is niemand die zo'n lamp origineel koopt.
9 van de 10 keer is het sowieso goedkoper om bij je dealer binnen te lopen dan het bij CMSNL te bestellen. Maar het is tegenwoordig alleen maar goed als het online te bestellen is ;)
 
Opgelicht niet goed genaaid wel.
Je krijgt tenslotte waar je voor betaald dat de prijzen weet niet hoeveel hoger liggen is een ander verhaal.

Waarom wordt je genaaid?
Als een ondernemer op een onderdeel van 100 euro, 1 euro verdiend, naait hij dan zijn klant? Of is dat pas als hij er 2 euro marge op heeft of 10, 30, 50, 100?
En als jij in werken gaat, doe je dat dan vrijwillig zonder salaris te vragen zodat jouw werkgever zijn klanten niet hoeft te naaien?
 
Antwoord op de ticket van CSM

quote

Ik heb even navraag gedaan bij onze leverancier en hoe dit inderdaad zo geprijst is.

Maar ik kan het goede nieuws brengen, dat de nieuwe correct prijs 10.50 excl. is.

We hebben er nog 1tje op voorraad liggen en ik hoorde dat het bij Yamaha in backorder staat.

Mocht u nog verdere vragen hebben, dan hoor ik het graag. Of anders wilt u dit ticket sluiten svp?


Ik heb er 1 keer eerder besteld, veelal zoek ik op de microfiches (zo heet dat toch?) de partnummers en haal het dan bij mijn vaste adresje. Maar ik vind de prijs dit keer wat hoog. Hun zelf ook gelukig ;)
 
jeetje wat een belachelijke prijs voor zo`n lamp ?? :? Ik bestel er ook vaak spullen en vraag me nu echt af in hoeverre je opgelicht wordt.

Toch ff nagevraagd bij CSML waarom dit soort prijzen
De prijzen zijn vaak wat de 'gek' er voor geeft!
En gelijk maar antwoord op jouw vraag: Antwoord CMSNL krijg je nooit.

Vorig jaar had ik een stel O-ringen nodig voor mijn benzine-leiding/ Tstukken.
Ik had er 12 stuks nodig diam. ca 8x1mm. Prijs cmsnl €8/stuk. Dus incl verzend €100
En dat voor een paar van die klote-ringetjes..........

Dus verder zoeken en vond op een Duitse site de prijs van €4/stuk. Dat is al beter!
Echter bij bestellen: klik-klik-klik word ik doorgelinkt naar.........CMSNL :X
Toen die gasten in D een mail gestuurd om bij hun te kunnen bestellen. Antwoord kwam (bleek dus ook CMSNL) dat ik moest bestellen bij pagina op mijn scherm: CMSNL dus...... :X
Weer mail terug-gestuurd waarom dat het niet vanuit NL kon. Nooit antwoord meer gehad! :(

Toen weer zoeken op internet. Op een site in Thailand zelfde ringetjes in een revisie-set voor €20. Met een week spul in huis. Gemonteerd en nog steeds prima! :t
 
Laatst bewerkt:
Heb laatst benzine leidingen/koelwater leidingen/ O ringen/klemmen/guideplug besteld bij CSM voor de Honda VT1100C2 was totaal kwijt aan veel leidingen en O ringen 286 € incl. Bij Hondahouse in America was het weleens waar goedkoper maar daar moest ik 65 € verzendkosten dokken en kwam op het zelfde bedrag uit. :/ . In eerste instantie had ik het lijstje bij de plaatselijke dealer gelegd maar die verwees me naar CSM :? Welke site heb jij dan besteld ? en hoeveel waren de porto kosten ? geen alie express ringetjes ? :+
 
Heb laatst benzine leidingen/koelwater leidingen/ O ringen/klemmen/guideplug besteld bij CSM voor de Honda VT1100C2 was totaal kwijt aan veel leidingen en O ringen 286 € incl. Bij Hondahouse in America was het weleens waar goedkoper maar daar moest ik 65 € verzendkosten dokken en kwam op het zelfde bedrag uit. :/ . In eerste instantie had ik het lijstje bij de plaatselijke dealer gelegd maar die verwees me naar CSM :? Welke site heb jij dan besteld ? en hoeveel waren de porto kosten ? geen alie express ringetjes ? :+

Kan zijn maar we zijn hier bezig over een standaard H4 lampje, geen model specifieke leidingen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan