Adresjes 'betaalbare' motorolie

huismerk olie kopen van hein gericke !!!!


wat mensen niet weten of willen geloven maar dit is echt waar !!!
de olie die ik die kannen zit is van MOTUL !!
mij niet geloven ?? dat mag maar overtuig je zelf aan vraag in de zaak naar het technisch blad en overtuig jezelf !!

in de aanbieding gekocht voor €9,95 voor 4 liters

(normaal iets van 19,95 )

[afbeelding]


Ik wil het heel graag geloven hoor, want jij gelooft je zelf ook denk ik, en ook jij wilt het geloven, maar omdat ik vroeger geselecteerd was op mijn eigenwijsheid heb ik de drang om het zeker te weten, waarom zet je de technische fiche niet even hier op het forum, dan kunnen wij het ook gaan zeker weten.
En ik denk dat jij dan ook uitleg kan geven over de termen van de technische fiche????
Wij snappen er toch niets van :W
 
Ik wil het heel graag geloven hoor, want jij gelooft je zelf ook denk ik, en ook jij wilt het geloven, maar omdat ik vroeger geselecteerd was op mijn eigenwijsheid heb ik de drang om het zeker te weten, waarom zet je de technische fiche niet even hier op het forum, dan kunnen wij het ook gaan zeker weten.
En ik denk dat jij dan ook uitleg kan geven over de termen van de technische fiche????
Wij snappen er toch niets van :W


geen grote beurt gehad van de week omdat je zo lullig doet ? :X :X :X O-)

gewoon even bij gericke aan de balie vragen want die hebben ze zelf liggen.
ik werd hier overigens door de medewerker van gericke zelf op gewezen.
leg hem dan meteen langs de originele van motul >> naast het logo van motul en de fabrieks gegevens van motul zijn de specs ook hetzelfde :Y :Y O-)

owh ennuuuu >>> :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W
 
Laatst bewerkt:
Zie je wel
Bewijs is geleverd, 150.000 km met gewone simpele goedkope olie en dan gaan we natuurlijk niet die dure motorfiets olie met die onzinnige dope,s gebruiken.
Allemaal grote onzin.

Ik denk niet dat je het af kunt doen met onzin,de toevoegingen in de olie geven het produkt juist die meerwaarde (bv iets tegen het oxideren/verouderen/verkleuren/antisludge/antifoam enz. en daarin onderscheiden de verschillende merken zich van elkaar.

De zuivere olie(gezuiverde raffinaat) wordt meestal in grote hoeveelheden opgekocht door bedrijven die een bepaalde merknaam op de markt brengen en die olie betrekken ze dan bij een grote raffinaderij die smeerolie raffineert(BP,Shell,Q8 enz.)
De speciale dopes worden dan later door het bedrijf ,bv Castrol,toegevoegd.



Maar toch gebruik ik olie van €.20 per liter stom he??? :Z

Je hebt olie en olie,de kwaliteitsnormen hebben allemaal een range waartussen ze moeten vallen om een keur/kwaliteitslabel te mogen voeren.Er kan in olie verschillende verontreinigingen zitten (bv. zwavel,parrafine,water),dus er kan verschil in kwaliteit zijn.
 
geen grote beurt gehad van de week omdat je zo lullig doet ? :X :X :X O-)

gewoon even bij gericke aan de balie vragen want die hebben ze zelf liggen.
ik werd hier overigens door de medewerker van gericke zelf op gewezen.
leg hem dan meteen langs de originele van motul >> naast het logo van motul en de fabrieks gegevens van motul zijn de specs ook hetzelfde :Y :Y O-)

owh ennuuuu >>> :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W


Idd wel een giller dat een verkoper gewoon even de specs van olie kan uitleggen en dat nog op een geloofwaardige manier :Z
Zijn die specs misschien niet een standaardwaarde waar olie moet aan voldoen???
Wat is de noac waarde, is het een pao of een ester, welke dope,s , maar de verkoper vergelijkt natuurlijk de sj api 10w40 acea en jaso waardes met elkaar.
En onaardig doe ik niet hoor, ben eigenlijk best wel aardig om jullie gewoon gratis en voor niets wakker te schudden en vaak te voorzien van kennis en ervaringen, terwijl ik eigenlijk gewoon een hoop geld uur kost O-)
 
terwijl ik eigenlijk gewoon een hoop geld uur kost O-)
Je mag blijven :+ _O-

Ik ben zelfs bang dat je bij Castrol niet eens iemand kan vinden, die exact weet hoe de olie is opgebouwd.

Geldt ook voor de wafer steppers van ASML. Er is geen persoon die weet hoe dat HELE apparaat is opgebouwd, maar toch staat het er uiteindelijk. Teamwork.

Dat is ook het mooie van dit forum. Een perfect antwoord kun je vaak halen uit meerdere replies.
 
Je mag blijven :+ _O-

Ik ben zelfs bang dat je bij Castrol niet eens iemand kan vinden, die exact weet hoe de olie is opgebouwd.

Geldt ook voor de wafer steppers van ASML. Er is geen persoon die weet hoe dat HELE apparaat is opgebouwd, maar toch staat het er uiteindelijk. Teamwork.

Dat is ook het mooie van dit forum. Een perfect antwoord kun je vaak halen uit meerdere replies.



Dank je dan ga ik nog niet weg *D
Maar het is idd wel zo dat vaak het perfecte antwoord in verschillende oplossingen zit.
 
Moet je daarvoor niet gewoon bij de Action zijn?

Skeleton.jpg


db
 
Laatst bewerkt:
Sommigen rijden misschien met een olieboot, dan wordt het wellicht anders........?
Waarom anders zo'n heisa over goedkope olie?

Ik zou iedere 15000km olie moeten verversen of 1x per jaar.
Dus: 1x per jaar verwissel ik sowieso olie. Dan praten we over 3 1/2L.
Als ik in de bergen rijd (moet ie blijkbaar harder trekken) soms nog 1/2L

Dus 4 liter per jaar voor ca €30 Waar hebben we het over?
 
Terug
Bovenaan Onderaan