Adressn voor big bore zuigers?

diegekmetdieguzzi

MF veteraan
8 jun 2004
6.415
74
strijen
Ik zoek 2 zuigers met een diameter van 100 a 102? Iemand een adres in Nederland?
Lijkt mij wel wat zo'n 1300 Guzzi 8-)

Moet natuurlijk big bore zijn :+
 
Moet natuurlijk bij zo'n boring (en de slag van de Guzzi) wel 'n lage compressiezuiger zijn.
Dus zou ik ff kijken bij de Amerikaanse auto-boeren.
Bel ff naar Dymo-track in de Cruquius Of Prostreet in Heemskerk.
Of kom a.s. weekend naar Drachten , de dragraces.
Sterft er v.d. Amerikaanse autootjes.
Of dikke Harley's trouwens ook.
 
Of als je italiaans wilt blijven, geloof dat sommige alfa (romeo) zuigers ook 100mm zijn.
 
Dank je Gais..ik ga eens even wat boringen van Alfa's checken maar het liefste had ik een ruwe zuiger zodat de juiste 4 kleppenkant er in gefreesd kan worden...
Ga weer even zoeken!
De rest ook bedankt :}
 
Ga morgen even een mailtje aan Jan Smits doen want alles wat ik in de states vond zegt: ga maar naar onze nl vertegenwoordiging..al denk ik niet dat J smits ruwe zuigers heeft..althans zonder klepschuiningen en pistongat..
 
Loop je toch eerst ff langs de autosloperij.
Die zullen toch wel div. blokken open hebben liggen?
 
waarom niet eigen gewoon wiseco of ape zuigers die je op maat laat maken :?
als je toch ruw wilt gaan frezen enz :P
Gr. Steven

Heb ik laatst even geinformeerd voor 'n maat vage kennis van me.
Om 1 of 2 zuigers te laten maken naar jouw specificaties is f*cking , and I mean f*cking , duur.
 
yamaha szr heeft 100mm zuigers lage compressie. Ik heb er nu een 12:1 compressie 102 inzitten *O* Je hebt ze ook in 105 :9~

Kan je ze niet standaard bestellen bij Wiseco of JE?
 
Laatst bewerkt:
Ik zoek 2 zuigers met een diameter van 100 a 102? Iemand een adres in Nederland?
Lijkt mij wel wat zo'n 1300 Guzzi 8-)

Moet natuurlijk big bore zijn :+

probeer het eens bij van stolk motoren revisie in rotterdam (schiebroek)
ik had de hele wereld (via internet) afgezocht voor een 1e overmaat zuiger voor mijn 1978 montesa cota 247 trial en hij had hem gewoon en zit gewoon bij mij om de hoek !!!!.....010 4185090 suc6 !
gr. carlow
 
gewoon naar woessner in duitsland (ex-wiseco imp.) daar geef je alle maten op, als er iets in 't std. programma dichtbij komt ben je goedkoop uit, anders word 't een special (325E) volgens model of tekening
 
Harley-Davidson      4-stroke      Twin Cam Big Bore Kit      2001-2005      1650      101.60      +6.40      K8634DA-2      356.00 €

Helaas...
 
Terug
Bovenaan Onderaan