ADSL, de stand van zaken..

BertV

Hant ghemaect
21 mei 2001
11.492
6
Amersfoort
Ik kreeg een een paar weken geleden een blije brief van zonnet:
ADSL is NU in uw regio beschikbaar + hele mooie actie, geldig t/m 30 juni.

Dus ik stuur een ondertekende brief op...

Ik ga daarna de postcode check maar weer 'es doen blijkt dat er pas in augustus ADSL is!!!

gelokt met een slimme brief dus... :(
 
"Wijsheid komt met de jaren...."
of
"Je bent jong en je wilt wat" ( en dat weten ze :P )

 
Ik heb ze gemaild:

Het antwoord van Zon op uw mail:

Onze excuses voor de verkeerde voorlichting. Door een fout aan onze kant heeft u bericht gehad dat het wel beschikbaar is ondanks dat de Postcode-check zegt van niet.
Nogmaals onze excuses.

Met vriendelijke groet,

Jan-Willem Beck
Klantenservice@zonnet.nl
 
Ik kreeg een een paar weken geleden een blije brief van zonnet:
ADSL is NU in uw regio beschikbaar + hele mooie actie, geldig t/m 30 juni.

Dus ik stuur een ondertekende brief op...

Ik ga daarna de postcode check maar weer 'es doen blijkt dat er pas in augustus ADSL is!!!

gelokt met een slimme brief dus... :(
neem dan ook een echte provider....
 
tsja, maar dat brengt geen ADSL...

Zonnet, nooit problemen mee... en gratizz. (inbel dan)
 
Dat valt toch wel mee? Ik moest met 25-30 kB/sec downloaden om te kunnen kijken. Gaat wel goed hier. Ik haal soms gemiddeld 400 kB/sec met Cistron ADSL.
 
Ik heb ook zonnet ISDN, prefecto hoor...

Voordat ik hier ADSL of kabel heb, dan vallen pasen en pinksteren op één dag! :( :(
 
Ik ben net verhuisd...en wacht op ADSL want ik neem GEEN CASEMA meer :(

dus nu is het inbellen met tikken |(
 
Ach... blijf voorlopig maar via de PTT internetten, heb ut nog een keer uitgerekend en het is voor mij goedkoper *D En we zijn natuurlijk nog aan het sparen voor een andere fiets en dat moet ergens vandaan komen 8-)
 
nah, doe ik de mxstreamtest bij dixons:

beschikbaar...


mxstreamtest op mxstream.nl

niet beschikbaar...
 
dixons verkoopt mxstream doe het zelf pakketjes...

ik kreeg vandaag een brief van de ptt binnen dat het juli werd...

ik weet het nu ook niet meer, ik zie wel...
 
In april ADSL aangevraagt bij de kpn. De centrale zou in juni aangepast worden. Eergisteren een brief gekregen: de centrale wordt in juli aangepast, maar als ik in augustus nog niks gehoord heb moet ik maar contact opnemen. Schiet lekker op zo. Knap waardeloos: reklame maken voor spul dat je niet kan leveren. :(
 
we worden aan het lijntje gehouden door de KPN, te weining concurrentie... kabel van kaas-hema is toch geen alternatief, dus je moet wel wachten
 
Klopt....moet nog tot einde 4de kwartaal wachten....en dan nog wachten totdat KPN me heetf aangesloten...zal nog wel een paar maanden worden :(
 
ik heb nu al een paar maanden ADSL en ik deed voor de gein de postcode-check een keer en raad eens wat ze zeiden:

Mxstream is op dit moment in uw omgeving nog niet leverbaar. Maar vanaf augustus 2001 is Mxstream echter ook bij u beschikbaar! Daarom kunt u Mxstream Basic of Mxstream Extra nu alvast bestellen. En als u Mxstream nu al bestelt, wordt uw bestelling met voorrang behandeld! U kunt Mxstream Basic of Mxstream Extra bestellen op een gewone telefoonlijn of op een ISDN lijn.

echt een stelletje sukkelkneusjes daarzo

 
Kan iemand mij uitleggen wat dit met motorrijden te maken heeft??? :?
Algemene praat heet dit forum, als het je nog niet opgevallen was. ;)

En dit topic gaat over internettoegang, iets wat we nodig hebben om op motor-forum.nl te kunnen posten. :+
 
Motorrijden / internetten allebei moet het zo snel mogelijk ......... :P

[ Dit Bericht is bewerkt door: DaveCave op 2001-07-11 21:17 ]
 
Terug
Bovenaan Onderaan