ADSL, de stand van zaken..

BertV

MF veteraan
21 mei 2001
11.489
0
39
Amersfoort
Ik kreeg een een paar weken geleden een blije brief van zonnet:
ADSL is NU in uw regio beschikbaar + hele mooie actie, geldig t/m 30 juni.

Dus ik stuur een ondertekende brief op...

Ik ga daarna de postcode check maar weer 'es doen blijkt dat er pas in augustus ADSL is!!!

gelokt met een slimme brief dus... :(

BertV

MF veteraan
21 mei 2001
11.489
0
39
Amersfoort
Ik heb ze gemaild:

Het antwoord van Zon op uw mail:

Onze excuses voor de verkeerde voorlichting. Door een fout aan onze kant heeft u bericht gehad dat het wel beschikbaar is ondanks dat de Postcode-check zegt van niet.
Nogmaals onze excuses.

Met vriendelijke groet,

Jan-Willem Beck
[email protected]

GuZ

MF veteraan
4 jun 2001
12.005
1
WAT NOU! (Amsterdam-Oost)
Ik kreeg een een paar weken geleden een blije brief van zonnet:
ADSL is NU in uw regio beschikbaar + hele mooie actie, geldig t/m 30 juni.

Dus ik stuur een ondertekende brief op...

Ik ga daarna de postcode check maar weer 'es doen blijkt dat er pas in augustus ADSL is!!!

gelokt met een slimme brief dus... :(
neem dan ook een echte provider....

Yigal

MF veteraan
25 mei 2001
1.734
0
42
Leiden
Dat valt toch wel mee? Ik moest met 25-30 kB/sec downloaden om te kunnen kijken. Gaat wel goed hier. Ik haal soms gemiddeld 400 kB/sec met Cistron ADSL.

Rozz

MF veteraan
23 mei 2001
1.946
0
Ik ben net verhuisd...en wacht op ADSL want ik neem GEEN CASEMA meer :(

dus nu is het inbellen met tikken |(

The Saint

MF veteraan
21 mei 2001
5.712
0
Dorp
Ach... blijf voorlopig maar via de PTT internetten, heb ut nog een keer uitgerekend en het is voor mij goedkoper *D En we zijn natuurlijk nog aan het sparen voor een andere fiets en dat moet ergens vandaan komen 8-)

BertV

MF veteraan
21 mei 2001
11.489
0
39
Amersfoort
dixons verkoopt mxstream doe het zelf pakketjes...

ik kreeg vandaag een brief van de ptt binnen dat het juli werd...

ik weet het nu ook niet meer, ik zie wel...

Jeroen12

MF veteraan
14 jun 2001
5.033
8
58
Nieuwegein
Bezoek Site
In april ADSL aangevraagt bij de kpn. De centrale zou in juni aangepast worden. Eergisteren een brief gekregen: de centrale wordt in juli aangepast, maar als ik in augustus nog niks gehoord heb moet ik maar contact opnemen. Schiet lekker op zo. Knap waardeloos: reklame maken voor spul dat je niet kan leveren. :(

BertV

MF veteraan
21 mei 2001
11.489
0
39
Amersfoort
we worden aan het lijntje gehouden door de KPN, te weining concurrentie... kabel van kaas-hema is toch geen alternatief, dus je moet wel wachten

Rozz

MF veteraan
23 mei 2001
1.946
0
Klopt....moet nog tot einde 4de kwartaal wachten....en dan nog wachten totdat KPN me heetf aangesloten...zal nog wel een paar maanden worden :(

Mr Ducati

Die hard MF'er
22 jun 2001
264
0
35
Amersfoort
ik heb nu al een paar maanden ADSL en ik deed voor de gein de postcode-check een keer en raad eens wat ze zeiden:

Mxstream is op dit moment in uw omgeving nog niet leverbaar. Maar vanaf augustus 2001 is Mxstream echter ook bij u beschikbaar! Daarom kunt u Mxstream Basic of Mxstream Extra nu alvast bestellen. En als u Mxstream nu al bestelt, wordt uw bestelling met voorrang behandeld! U kunt Mxstream Basic of Mxstream Extra bestellen op een gewone telefoonlijn of op een ISDN lijn.

echt een stelletje sukkelkneusjes daarzo