adsl super fast!!!

Iceman

MF veteraan
11 okt 2001
1.191
74
Leusden
Kwam bij cistron.nl dit tegen

MAXX*1 7800 kbps*2 512 kbps 50 GB 99,- euro p/m.

Dus superfast adsl/...
 
Ho stop, Adsl is echt niet afhankelijk van de rest van de straat boyzzzzzzz

Ach, hoe erg.. bij kabel zit je van\'t begin met 100 op 1 glasvezel, met adsl wordt je in de centrale met hopen op 1 glasvezel gesmeten.
Is allemaal pure marketingbullshit dat \"eige kabel\" gedoe.
 
Cistron, was dat niet die toko die op sterven na dood was? Vrijwel failliet waren die laatst.

Goed maar geen geld, vanwege tegenwerking KPN niet in staat om op grote schaal ADSL aan te bieden, wel veel investeringen gedaan en dan gaat het hard naar beneden.
 
Ach, hoe erg.. bij kabel zit je van\'t begin met 100 op 1 glasvezel, met adsl wordt je in de centrale met hopen op 1 glasvezel gesmeten.
Is allemaal pure marketingbullshit dat \"eige kabel\" gedoe.

Precies, ik heb ook kabel btw goed voor 460k per sec download.. Upload is wel ruk helaas...
 
Collega heeft ook adsl komt niet hoger als +/- 70 kb down en ongeveer 7 up, die wacht met smart op kabel.
 
UPC: 200 kb/s down, 16 kb/s up voor f.99,- per maand... ben er dik tevreden mee hoor :)
Heb alleen wel te lijden onder die DoS-attacks de laatste tijd (aangezien ze mijn verbinding gebruiken om een attack uit te voeren) :(
 
UPC: 200 kb/s down, 16 kb/s up voor f.99,- per maand... ben er dik tevreden mee hoor :)
Heb alleen wel te lijden onder die DoS-attacks de laatste tijd (aangezien ze mijn verbinding gebruiken om een attack uit te voeren) :(

vink goed van jouw dat je 200k haalt terwijl er begrenst is op 150k/s bij chello!! :)
 
wil ff wijzen op dat er verschil zit in kB en kb.
De een is kilobits en de ander kilobytes. ff o pletten waar je het over hebt, scheelt toch een factor 8. Toch!
 
vink goed van jouw dat je 200k haalt terwijl er begrenst is op 150k/s bij chello!! :)
200 kB/s is het maximale wat ik gehaald heb; als ik download van bijvoorbeeld campusnet zit ik op 180 Kb/s stabiel.
Maarum, klote voor je, die 150 kB/s limit. }) ;)
 
niets bijzonders ,ook hier start een download wel op met 230 k/sec en zakt dan terug naar een aanvaardbare 100 --150 k/sec. Gemiddeld bijgrote bestanden kom ik op 75 k/sec
Hij begint echt niet met 230 hoor :)

Als je een link aanklikt en nog aan het kiezen bent waar je je download wilt opslaan, dan is dat ding al druk aan het downloaden, daarom lijkt het in het begin zo snel! (omdat Windows niet kan tellen |( )
 
Ik hou het lekker bij de kabel. Iedereen loopt te zeiken en wil over naar ADSL. Ga maar! Doei! Word de kabel alleen maar nog beter van.
 
Terug
Bovenaan Onderaan