Adventure Cooking

Nog even de film monteren ......
IMG_20200620_191005.jpg
 
Hé shit, weer op zondagochtend met honger mijn bed uit:')

Wederom een super filmpje met een lekker gerecht!
 
Ik ben nog bezig een balans te vinden tussen het geven van informatie en wat kijkers als langdradig ervaren.
Ga er van uit; het is errug snel langdradig.

Mensen houden van kort, en duidelijk.
:)

En ja, tips en eigen ervaringen horen er wel bij. Dat maakt t juist zo persoonlijk. Ook al is het kort.

Meer knippen.
Meet info in kortere tijd proppen.


Maar eeh, ik vind t tof hoor 👍
 
Hier is tie weer, go easy on me.
Topper 👍

Vermijd 'uuuh'.
Is lastig, maar scheelt.

En praat gewoon de stille delen door.

Ik bedoel;

Je zegt bijv functioneel " ik ga eerst dit tien min koken, en in de tussentijd dat bakken".
Prima, laten zien, en dan in die tijd rips en eigen ervaringen.

Maar eeh, toppertje weer hoor 😄
 
Voorop gesteld, ik zou het zelf niet kunnen, en ik vind het idee echt supertof! (en zeker handig met wat motorweekendjes weg in het verschiet)!
Alleen ik denk dat 14-16 minuten voor zo'n relatief makkelijk gerecht wel heel erg lang is.

Wellicht kun je sommige punten echt "versneld" door spoelen. Volgens mij monteren ze een gerecht als deze laatste op TV in max 3/4 minuten.
Nu hebben ze daar geen verhalen bij, maar laat dat 1/2 minuten extra zijn.

Nogmaals, ik vind het lastig om kritiek te leveren omdat er volgens mij heel veel tijd in gaat zitten; gerecht/teksten bedenken, ingredienten voorbereiden, koken, filmen en dan nog monteren en uploaden.
Alleen als je het sterker en leuker om naar te kijken wil maken, denk ik dat het nog korter moet.. Maar ook dat is weer een mening (net als die van de rest)
 
Thanx voor de feedback. Euhhh zeggen is idd een dingetje, wordt aan gewerkt. Lengte van de film terugbrengen naar 3 a 4 minuten of zelfs halveren, sorry dat ga ik niet doen, dan adviseer vooruit te spoelen. Ik ben natuurlijk al wat ouder dus kennelijk heb ik wat langer nodig 😁.
Deze wil ik jullie niet onthouden, briljant in mijn ogen.
 
Thanx voor de feedback. Euhhh zeggen is idd een dingetje, wordt aan gewerkt. Lengte van de film terugbrengen naar 3 a 4 minuten of zelfs halveren, sorry dat ga ik niet doen, dan adviseer vooruit te spoelen. Ik ben natuurlijk al wat ouder dus kennelijk heb ik wat langer nodig 😁.
Deze wil ik jullie niet onthouden, briljant in mijn ogen.

Dat is een leuke inderdaad! Vandaag op de camping ook een paar burgers in elkaar geknutseld. Voordeel is wel dat we tegenover een supermarkt staan, dus verse ingrediënten zijn makkelijk te halen. Maar goed ook, want vlees bij 35 graden blijft niet heel lang goed.

Je nieuwste update nog niet gezien, ga ik dit weekend even kijken.
 
Ik had die van vorige week ook nog niet gezien, dus ik kon er gelijk twee achter elkaar kijken *O*
Zonde dat het omvalt bij die laatste, maar wel mooi dat je het laat zien. Is me in de praktijk ook al een paar keer overkomen.

Alleen één dingetje waar mijn nekharen van overeind gaan staan, de term "Youtubers"..... Dan voel ik me gelijk een kind van 12 wat de hele dag naar volkomen nutteloze filmpjes van zichzelf benoemde "influensers" in veel te dure auto's zit te kijken.
 
Alleen één dingetje waar mijn nekharen van overeind gaan staan, de term "Youtubers"..... Dan voel ik me gelijk een kind van 12 wat de hele dag naar volkomen nutteloze filmpjes van zichzelf benoemde "influensers" in veel te dure auto's zit te kijken.
Wat zou volgens jou dan een betere opening zijn avonturisten?
 
Zit net naar 24 kitchen te kijken. Programma BBQ street, zo moet het dus niet. Geluid is slecht, ik irriteer me mateloos aan het gerammel van die knakker z'n armbanden, z'n taalgebruik en de manier hoe ze dingen in beeld brengen.

Ze weten wel hoe je met zo'n bbq om moeten gaan. Ze maken lekkere dingen hoor begrijp me niet verkeerd.


Maar zoals je nu jouw filmpjes maakt echt respect. Jij doet het alleen, en maakt echt een goede ontwikkeling door en dat programma waar een hele crew aan werkt maakt er eigenlijk een potje van. Dus bij deze...ga gewoon lekker door. Ik blijf wel kijken.
 
Na wat tegenslag toch gelukt om een nieuwe aflevering te maken.
Mijn complimenten.
Stuk minder eeeh. Top man.

En idee of je er op gelet hebt. Volgens mij wel. Want ff 1 a 2 sec stil ipv stopwoordjes, is helemaal prima.

Inhoudelijk; in pindakaas zit voldoende suiker voor 2 stuiterende peuters.
Ketjap ook suiker.

Hoeft mi niet veel meer bij.

Maar ik let ook beetje op suiker en zout. Zit echt overal in... Te veel... Zelfs in de sambal.
 
Mijn complimenten.
Stuk minder eeeh. Top man.

En idee of je er op gelet hebt. Volgens mij wel. Want ff 1 a 2 sec stil ipv stopwoordjes, is helemaal prima.

Inhoudelijk; in pindakaas zit voldoende suiker voor 2 stuiterende peuters.
Ketjap ook suiker.

Hoeft mi niet veel meer bij.

Maar ik let ook beetje op suiker en zout. Zit echt overal in... Te veel... Zelfs in de sambal.
Thanx doe mijn best.
Idd suiker zout wel een ding. Daarvoor zoveel mogelijk verse ingrediënten. Soms wel een spanningsveld met houdbaarheid. Je hebt gelijk dit was ook wel een caloriebommetje
 
Top aflevering. Zeker de beste tot nu toe, je presenteert een stuk losser, echt goed bezig.

Straks kun je nog workshops gaan geven. Weekend motorrijden met kookworkshop 👍😀
 
Na wat tegenslag toch gelukt om een nieuwe aflevering te maken.

Deze lijkt me een stuk lastiger om onderweg te maken, qua ingredienten zitter er redelijk wat zaken in die je niet zo makkelijk vind in een buitenlandse supermarkt.
of alleen in veel te grote hoeveelheden.

Verder weer de complimenten leuk filmpje!
 
Deze lijkt me een stuk lastiger om onderweg te maken, qua ingredienten zitter er redelijk wat zaken in die je niet zo makkelijk vind in een buitenlandse supermarkt.
of alleen in veel te grote hoeveelheden.

Verder weer de complimenten leuk filmpje!
Ja en nee, ik denk dat de basisingrediënten geen probleem is. Seroendeng en kroepoek wordt lastiger. Je kunt ook een een banaan er bij nemen. Voor wat betreft de kruiden die geven slechts een accent en je kan prima zonder. Überhaupt is het bet om kruiden te beperken. Ik heb zout, peper, kerrie en paprika bij daar moet het normaal mee te doen zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan