Adventure crossbaan meeting

Teveel Hobby's en keuze moeten maken.
Ik mountainbike ook veel in het buitenland en wil weer meer op enduro races gaan richten. Daarnaast classic racen en trail met de motor.
De enduro heeft ca 25 uur in 3 jaar gedraaid.. en geeft simpelweg te weinig plezier, op een crossbaan 3x een kwartier en dan weer voor de bus wachten staat voor mij niet in verhouding tot een dag dikke zwarte trails shredden met de MTB.

Kan ik inkomen.
 
Ik kan niet zo hoog springen als @Erwin P maar doe mijn best.. :+
DSC_3673.jpg
 
Misschien goed idee om de volgende keer een middagpauze in te lassen, en in die pauze de baan te laten schuiven?
 
Misschien goed idee om de volgende keer een middagpauze in te lassen, en in die pauze de baan te laten schuiven?
Middagpauze hebben we gehad. Toen ging het regenen, daarna was het stevig ploeteren zoals je op mn filmpje kunt zien:P. Tussendoor schuiven schijnt veel werk te zijn volgens @Erwin P.
 
Niks schuiven, lekker spaaien op de baan, heerlijk!
Volgende keer neem ik 100 kg aan lood mee. Knoop ik bij jou op. Als je dat dan nog steeds zegt...

Mocht het nog een keer Landsard worden dan gaan we iig vragen om even een streep te schuiven in het midden. Dan kom je iig fatsoenlijk de bult over.
 
Volgende keer neem ik 100 kg aan lood mee. Knoop ik bij jou op. Als je dat dan nog steeds zegt...

Mocht het nog een keer Landsard worden dan gaan we iig vragen om even een streep te schuiven in het midden. Dan kom je iig fatsoenlijk de bult over.
Helaas, ik heb dan een belangrijke afspraak staan waar ik niet onderuit kan!
 
Oh hier baal ik van ik zag dit nu pas voorbij komen wat had ik graag mee gegaan
mocht er een volgende keer komen ga ik graag mee.😉
ik heb enkele jaren geleden wel eens op bij Rilland op de baan gereden (wel met een lichte enduro)maar die zou ook goed kunnen
voor de adventure rijders wat meer klei dus een hardere baan dus vermoedelijk makkelijker te rijden.
 
Oh hier baal ik van ik zag dit nu pas voorbij komen wat had ik graag mee gegaan
mocht er een volgende keer komen ga ik graag mee.😉
ik heb enkele jaren geleden wel eens op bij Rilland op de baan gereden (wel met een lichte enduro)maar die zou ook goed kunnen
voor de adventure rijders wat meer klei dus een hardere baan dus vermoedelijk makkelijker te rijden.
Weet je toevallig of die baan ook af te huren is?
 
Als Rilland mogelijk is zonder licentie wil ik ook wel mee.
Paar keer op een 125 daar gereden maar is niet heel leuk als beginner, mensen vliegen je om de oren en anders is er maar 15minuutjes voor beginners beschikbaar
Lijkt me wel leuk met andere rustigere rijders.
 
  • Leuk
Waarderingen: gsuk
Ieder uur 15 minuten neem ik aan ?
Zelf zou ik dan al behoorlijk loof zijn.
Ik dacht 15 minuten aan het begin en that's it. Dan mogen ze op het kinderbaantje.
Voordeel en nadeel van Rilland is het vrij rijden.
Als in je rijdt in een grote groep. Vaak genoeg gevaarlijke situaties gezien daar
 

Volg dit topic voor opvolgende meetings in deze categorie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan