Adventure crossbaan meeting

Sommige delen blijft t hele jaar liggen. Sowieso op de parkeerplaats achter t startveld. Stukje naast de 2 tafels.
De "brug" over t water. Trial aan gedeelte. Kan ff horen of dat ook gebruikt mag worden dan.

Als k vrij ben wil k best ff komen om te helpen met tips voor beginners om misschien iets beter rond te komen
Misschien ook of de 85 baan gebruikt kan worden? Mochten er mensen zijn die zich overschat of de situatie onderschat hebben toch nog kunnen trainen en een mooie dag kunnen hebben.
 
Misschien ook of de 85 baan gebruikt kan worden? Mochten er mensen zijn die zich overschat of de situatie onderschat hebben toch nog kunnen trainen en een mooie dag kunnen hebben.
Help me zaterdag ff herinneren dan ben k er de hele dag om alvast te beginnen met opbouwen cross-country.
 
Had ik er al bij staan indien bekend. De enduro rijders weet ik zo de motor niet van.

Maar dat betekent dat we op de vooraanmeldingen op 10 zitten.
Voorstellen voor datum's mogen. Ik denk ergens eind oktober/begin maart.
Geeft mensen tijd vrij te regelen en slaan de winter over in verband met winter stop crossbanen.
Weet je misschien ook op welke dagen je op andere banen (bijv Rutten) terrecht kunt?
 
Super initiatief! Volgende keer haak ik graag aan, mijn motor komt pas na deze sessie (al dan niet in maart).
 
Ja, alsof de baan dan ineens hard is. Heb je er wel al eens gecrost?
Ben er bijna elke woensdag en zaterdag. Als de baan goed geschoven is en t een tijdje niet geregend heeft is door zeker hard.... Deze tijd van t jaar wordt dat wat lastiger🤣🤣 maar hé ook met een allroad moet t op offroad lijken toch
 
Ben er bijna elke woensdag en zaterdag. Als de baan goed geschoven is en t een tijdje niet geregend heeft is door zeker hard.... Deze tijd van t jaar wordt dat wat lastiger🤣🤣 maar hé ook met een allroad moet t op offroad lijken toch
Volgens mij hoeft ook niemand de denken dat ie even fluitend de baan rond tuft. Maar als je geen zin hebt om te worstelen moet je uberhaupt niet naast de weg gaan rijden ;)
 
Dit wordt wel iets voor mensen die al redelijk comfortabel zijn op de TET enz. Volledige beginners op een Adventure zou ik minder snel aanmoedigen om mee te gaan.

@Deanevo Op wat voor motor?
 
Ik weet met werk vaak last minute of ik vrij kan nemen maar heb wel interesse.
Met de enduro, adventure is net verkocht en er is (nog) geen nieuwe.
 
Dit wordt wel iets voor mensen die al redelijk comfortabel zijn op de TET enz. Volledige beginners op een Adventure zou ik minder snel aanmoedigen om mee te gaan.

@Deanevo Op wat voor motor?

Wat zijn de typische technieken van adventure rijden? Zijn er veel overeenkomsten met cross- basistechnieken, of is dat erg afwijkend?
 
Wat zijn de typische technieken van adventure rijden? Zijn er veel overeenkomsten met cross- basistechnieken, of is dat erg afwijkend?
Meer staan om je gewicht naar voren te krijgen. Je zadel is niet vlak en loopt niet ver door naar voren zoals bij een crosser/enduro.
Voorderest zou ik qua techniek niet zoveel verschillen weten.
 
Ik ben wel geïnteresseerd. Ik heb een CRF300L Rally, maar geen off-road ervaring. Dus misschien is dit iets te veel voor me.
Gewoon proberen zou ik zeggen.
In het slechtste geval vind je het helemaal niks: motor op de kar en snel weer naar huis.
 

Beetje competente banden erop doen zou wel lekker zijn daar. Beetje droge baan is makkelijker dan drijfnat. Het zou mooi zijn als de endurorijders zich ook soms een beetje focussen op adventureriders, onervarenden, en en deze een beetje wegwijs kunnen maken tov de mannen met minder technieken en/of ervaring.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan