Adventure crossbaan meeting

Mensen die twijfelen of ze grotere noppen nodig hebben. Zelfs met supermoto op slicks trainde we op de crossbaan van Berghem en Heerde. Als je maar gas blijft geven zodat je de motor trekkend houd...... Zoals t er nu uitziet kan k wel een uurtje of misschien iets langer komen, dan is t ook mogelijk om mij aan te spreken voor als er mensen wat tips en tricks willen. Ben geen super rijder maar weet wel aardig hoe t moet 😉😉
 
Misschien beetje een gekke vraag. Maar is verplicht om cross outfit/laarzen aan te hebben. Ik rijdt nooit op crossbanen, altijd beetje Tet routes en daar gebruik ik altijd gewoon mijn “kisten” voor 😅. Oh ja, reken de 20ste maar op mij met mijn Ténéré 660z a.k.a. de Trekker 👌
 
Ben je ook welkom als toeschouwer te komen? 😳. Heb zelf alleen maar fietsen voor op de weg, maar ben wel in de gelegenheid om op de motor of benen fiets ff te komen buurten.
 
Ik rijd meestal op de weg of op een crosser op de crossbaan, maar weet wel dat je, om op de crossbaan bij ons te mogen rijden, bepaalde zaken bij een enduro zoals zijstandaard moet verwijderen. Is dat ook hier het geval?
 
Ik rijd meestal op de weg of op een crosser op de crossbaan, maar weet wel dat je, om op de crossbaan bij ons te mogen rijden, bepaalde zaken bij een enduro zoals zijstandaard moet verwijderen. Is dat ook hier het geval?
Daar heb ik ze bij mijn enduro nog nooit over gehoord.
Niet bij cross en niet bij cross country. Misschien bij wedstrijden?

Spiegels zou ik er wel even afhalen.
 
1e Datum poging 20 Oktober
Gaat alleen door bij 10 inschrijvingen of meer!


Regelmatig komen er in het OTR/Enduro/Cross topic mensen voorbij die met hun Adventure vanalles willen proberen.
Geen probleem natuurlijk, maar al snel blijkt dat je bij de meeste dingen tussen de volbloed crossers/enduro's terecht komt, een plek waar je eigenlijk niet thuis hoort en misschien ook wel niet wilt zijn.

Is het dan niet misschien een keer een idee om een crossbaan of te huren met een Adventure groepje? Al word het toch te zwaar ben je iig met gelijkgestemden en springt er geen crosser bovenop je.

Nu is Heerde regelmatig (bijna elke dinsdag en donderdag) af te huren van 13:00 tot 17:00.
Kost €400 voor een geschoven baan en kun je met 10 man de baan op, voor elke rijder extra wordt €20 gerekend.
Een KNMV of MON licentie is verplicht. De MON heeft daglicenties voor €15. Is eigenlijk gewoon een verzekering voor op de crossbaan, zo geregeld.

Dit topic is eigenlijk een animocheck, maar bij voldoende animo wil ik het ook wel organiseren.
Ook enduro's en crossers mogen zich natuurlijk inschrijven, maar het is een Adventure dag met bijpassend tempo!

Heb je er belang bij, nog even zonder datum hoor ik het graag en zet je ik je op de lijst. Als het animo oploopt ga ik het langzaam aan eens organiseren en komt er ook een datum poll.

Als het doorgaat heb ik nog wel een stapeltje 140-80-18 (kan prima op een 150-70-18 originele maat) en 90-90-21 banden welke prima hiervoor te gebruiken zijn, te leen of overname.
Noppenbanden zijn wel echt een must. TKC80 achtigen prima, maar het liefst even een setje volbloed cross/enduro. In 18/19/21 maten vaak wel gebruikt (bijna) gratis mee te krijgen bij je lokale crosszaak.

In geval van plensbuien de week voorafgaand aan de dag gaat het niet door. De baan moet er goed bij liggen voor een dag als deze.

1e poging 20 oktober!
Aanwezig:
- @Erwin P KTM 990 Adventure
- @Gwiedert Yamaha T7
- Wiebe Yamaha T7
- Freek Honda CRF250
- @Sander/m/ Enduro
- @#4 Husqvarna FE450 enduro
- Madame P Versys 300
- @dellerius BMW F650 GS Dakar husqvarna TE300 back-up

- @Mister C Enduro, local op de baan. Hij is er om ons te begeleiden en de baan uit te zetten, telt dus niet mee als betalende klant. Blij dat hij wil helpen!

Geintresseerden:
- @Thumper Enduro
- @Traffic Taurus Tenere 660
- @LazyR Husqvarna TR 650
- @<deleted> Honda Afrika twin 1100
- @Deanevo Enduro

- @MikeMaster Enduro
- @freon CRF300L Rally
- @MichelP CRF300L
- @mv250raid KTM 790 Adventure
- Bernard KTM 790R
1e Datum poging 20 Oktober
Gaat alleen door bij 10 inschrijvingen of meer!


Regelmatig komen er in het OTR/Enduro/Cross topic mensen voorbij die met hun Adventure vanalles willen proberen.
Geen probleem natuurlijk, maar al snel blijkt dat je bij de meeste dingen tussen de volbloed crossers/enduro's terecht komt, een plek waar je eigenlijk niet thuis hoort en misschien ook wel niet wilt zijn.

Is het dan niet misschien een keer een idee om een crossbaan of te huren met een Adventure groepje? Al word het toch te zwaar ben je iig met gelijkgestemden en springt er geen crosser bovenop je.

Nu is Heerde regelmatig (bijna elke dinsdag en donderdag) af te huren van 13:00 tot 17:00.
Kost €400 voor een geschoven baan en kun je met 10 man de baan op, voor elke rijder extra wordt €20 gerekend.
Een KNMV of MON licentie is verplicht. De MON heeft daglicenties voor €15. Is eigenlijk gewoon een verzekering voor op de crossbaan, zo geregeld.

Dit topic is eigenlijk een animocheck, maar bij voldoende animo wil ik het ook wel organiseren.
Ook enduro's en crossers mogen zich natuurlijk inschrijven, maar het is een Adventure dag met bijpassend tempo!

Heb je er belang bij, nog even zonder datum hoor ik het graag en zet je ik je op de lijst. Als het animo oploopt ga ik het langzaam aan eens organiseren en komt er ook een datum poll.

Als het doorgaat heb ik nog wel een stapeltje 140-80-18 (kan prima op een 150-70-18 originele maat) en 90-90-21 banden welke prima hiervoor te gebruiken zijn, te leen of overname.
Noppenbanden zijn wel echt een must. TKC80 achtigen prima, maar het liefst even een setje volbloed cross/enduro. In 18/19/21 maten vaak wel gebruikt (bijna) gratis mee te krijgen bij je lokale crosszaak.

In geval van plensbuien de week voorafgaand aan de dag gaat het niet door. De baan moet er goed bij liggen voor een dag als deze.

1e poging 20 oktober!
Aanwezig:
- @Erwin P KTM 990 Adventure
- @Gwiedert Yamaha T7
- Wiebe Yamaha T7
- Freek Honda CRF250
- @Sander/m/ Enduro
- @#4 Husqvarna FE450 enduro
- Madame P Versys 300
- @dellerius BMW F650 GS Dakar husqvarna TE300 back-up

- @Mister C Enduro, local op de baan. Hij is er om ons te begeleiden en de baan uit te zetten, telt dus niet mee als betalende klant. Blij dat hij wil helpen!

Geintresseerden:
- @Thumper Enduro
- @Traffic Taurus Tenere 660
- @LazyR Husqvarna TR 650
- @<deleted> Honda Afrika twin 1100
- @Deanevo Enduro

- @MikeMaster Enduro
- @freon CRF300L Rally
- @MichelP CRF300L
- @mv250raid KTM 790 Adventure
- Bernard KTM 790R
Hoe kan ik me hier voor aan melden ?
 
Gewoon hier in t topic, de MON licentie ga ik een link van plaatsen zodra het reserveren rond is.
 
Mail is verstuurd naar Heerde. Afwachten dus even.

Het lijkt er op dat we met 12+ man zijn.
Hoe zal ik het doen met de kosten. Uitrekenen wat het PP wordt en eventueel een paar euro terug over maken of gewoon €40 de man en dat ik zorg dat er flink frisdrank, water, koeken enz enz zijn?
Ik wil er geen cent aan verdienen, maar heb ook weinig zin om continue met enkele euro's heen en weer te schuiven 😅
 
Mail is verstuurd naar Heerde. Afwachten dus even.

Het lijkt er op dat we met 12+ man zijn.
Hoe zal ik het doen met de kosten. Uitrekenen wat het PP wordt en eventueel een paar euro terug over maken of gewoon €40 de man en dat ik zorg dat er flink frisdrank, water, koeken enz enz zijn?
Ik wil er geen cent aan verdienen, maar heb ook weinig zin om continue met enkele euro's heen en weer te schuiven 😅
Gewoon 40 pp vragen en wat je overhoud lekker voor jezelf houden. Jij steekt er moeite in, dat word gewaardeerd :t
 
In dat geval zorg ik dat er in iig te drinken en wat te eten is. Voor de mensen die op de motor van ver komen iig wel fijn denk ik.
Kijk maar :) . Ik vind het niet erg om de volle mep te betalen, want dat zouden we met precies 10 man sowieso hebben. Maar als jij eten en drinken wilt regelen vind ik het helemaal prima, want om nou een gegeven paard in de bek te kijken.... ;) (wel alleen doen als er budget voor is ;) !).
 
Mail is verstuurd naar Heerde. Afwachten dus even.

Het lijkt er op dat we met 12+ man zijn.
Hoe zal ik het doen met de kosten. Uitrekenen wat het PP wordt en eventueel een paar euro terug over maken of gewoon €40 de man en dat ik zorg dat er flink frisdrank, water, koeken enz enz zijn?
Ik wil er geen cent aan verdienen, maar heb ook weinig zin om continue met enkele euro's heen en weer te schuiven 😅
Top! Mooi om naar uit te kijken, lekker even de Tenere smerig maken 😎
 
Mail is verstuurd naar Heerde. Afwachten dus even.

Het lijkt er op dat we met 12+ man zijn.
Hoe zal ik het doen met de kosten. Uitrekenen wat het PP wordt en eventueel een paar euro terug over maken of gewoon €40 de man en dat ik zorg dat er flink frisdrank, water, koeken enz enz zijn?
Ik wil er geen cent aan verdienen, maar heb ook weinig zin om continue met enkele euro's heen en weer te schuiven 😅
Is het 's morgens of 's middags? (of de hele dag)
 
In tussentijd blijkt de baan helaas verhuurd te zijn op 20 oktober.
Ik ga kijken of Lelystad een optie is. Iets duurder. €600 voor 10 man, €10 voor elke extra OF Heerde op een andere datum. Mail is er uit met eventueel andere data.
 
In tussentijd blijkt de baan helaas verhuurd te zijn op 20 oktober.
Ik ga kijken of Lelystad een optie is. Iets duurder. €600 voor 10 man, €10 voor elke extra OF Heerde op een andere datum. Mail is er uit met eventueel andere data.
Anders Rutten? Kun je ook terrecht met NOM.
 
Top! Mooi om naar uit te kijken, lekker even de Tenere smerig maken 😎
20221001_114823.jpg

Daar heb je bagger voor nodig ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan