Adventure crossbaan meeting

Misschien dat ik het maar een KNMV initatie dag ga noemen en 395pp ga vragen, dan staat er zo 80 man...
Ik denk dat je een dikke vent van 50 in een adventure pak op een GS met 4 mistlampen in de OP moet zetten. En dan 400 euro voor een ochtendje vragen. Dan staan ze in de rij, mark my words ;)
 
Ik denk dat je een dikke vent van 50 in een adventure pak op een GS met 4 mistlampen in de OP moet zetten. En dan 400 euro voor een ochtendje vragen. Dan staan ze in de rij, mark my words ;)
Ik ken er 1 met zo'n GS en je zult wel heeeeeeel erg goed je best moeten doen om die los te rijden, afgezien van jumps...
 
Ik ken er 1 met zo'n GS en je zult wel heeeeeeel erg goed je best moeten doen om die los te rijden, afgezien van jumps...
Daar zijn er best wat van hoor. Die gasten van de GS Trophy cup kunnen best jagen. En ze zijn niet bang het spul aan stront te jagen.
 
Maat van mij heeft een ding van een jaar oud geloof ik, alles erop en eraan, en maakt 'm helemaal niks om'm neer te leggen en is niet bang...goede combo!
 
Maat van mij heeft een ding van een jaar oud geloof ik, alles erop en eraan, en maakt 'm helemaal niks om'm neer te leggen en is niet bang...goede combo!
Dan gaat het per definitie al beter. Degenen die bang zijn om te vallen vallen meestal een veelvoud vaker dan degene die daar overheen is. Terwijl die 2e vooral geen meer ervaren of betere rijder hoeft te zijn. Het is vooral een kwestie van gewoon doen en blijven lachen. Vallen doen we allemaal wel, maar het is maar zand en met onze en vooral echte beginners snelheden zul je niet meer dan een heveltje breken.

Maar deze dag is niet voor springen of vliegen, al mag dat natuurlijk wel!
Het gaat om lol trappen en leren.

Als bijvoorbeeld een @freon die helemaal nieuw is volledig bezweet rond komt met een grijns op z'n gezicht ben ik even tevreden als dat ik een @Gwiedert even 3 meter door de lucht zie vliegen.
 
Ja dat is echt te gek, vooral fijn als de mindere goden de kans krijgen om lekker laagdrempelig te leren
 
Je bedoeld Bret Tkacks?
Nee, ik doelde meer op BERT trainingen of andere bejaarden die nogal wijs zijn met hun brommer.
Mensen leggen daar klakeloos honderden euro's voor neer, en de animo voor dit feestje is vrij mager terwijl het niet veel kost en onwijs leerzaam is.

Maat van mij heeft een ding van een jaar oud geloof ik, alles erop en eraan, en maakt 'm helemaal niks om'm neer te leggen en is niet bang...goede combo!
Dat geloof ik direct. Dat ding maakt het ook vrij makkelijk met het lage zwaartepunt. Bij sprongen en grote obstakels word het lastiger.

Dan gaat het per definitie al beter. Degenen die bang zijn om te vallen vallen meestal een veelvoud vaker dan degene die daar overheen is. Terwijl die 2e vooral geen meer ervaren of betere rijder hoeft te zijn. Het is vooral een kwestie van gewoon doen en blijven lachen. Vallen doen we allemaal wel, maar het is maar zand en met onze en vooral echte beginners snelheden zul je niet meer dan een heveltje breken.

Maar deze dag is niet voor springen of vliegen, al mag dat natuurlijk wel!
Het gaat om lol trappen en leren.

Als bijvoorbeeld een @freon die helemaal nieuw is volledig bezweet rond komt met een grijns op z'n gezicht ben ik even tevreden als dat ik een @Gwiedert even 3 meter door de lucht zie vliegen.
Zo sta ik er ook in hoor. Ik ben zelf ook nog maar een beginner. Het gaat er mij ook om dat anderen lol hebben en dat het geen one man show word.
Altijd fijn als je elkaar verder kunt helpen :t
 
Klein voorstel:
Mochten we niet aan de 10 man komen. Kunnen we er dan allemaal akkoord gaan dat we de kosten delen door 8?
Dan kunnen degenen die zich aangemeld hebben het vast zetten in de agenda.
Of moet je een aanbetaling doen @Erwin P ?
 
Klein voorstel:
Mochten we niet aan de 10 man komen. Kunnen we er dan allemaal akkoord gaan dat we de kosten delen door 8?
Dan kunnen degenen die zich aangemeld hebben het vast zetten in de agenda.
Of moet je een aanbetaling doen @Erwin P ?
Ik moet inderdaad de 400 aanbetalen. Eventueel kan wel dat iedereen 40 euro overmaakt en bij een deelnemer te kort iedereen even die paar euro extra aan mij doet. Bij plots meer deelnemers krijgt iedereen wat van mij weer.
Denk dat dat soort afspraken toch moet lukken tussen forumleden.
 
Ik moet inderdaad de 400 aanbetalen. Eventueel kan wel dat iedereen 40 euro overmaakt en bij een deelnemer te kort iedereen even die paar euro extra aan mij doet. Bij plots meer deelnemers krijgt iedereen wat van mij weer.
Denk dat dat soort afspraken toch moet lukken tussen forumleden.
Moet zeker kunnen wmb:t
 
B90DE254-16DB-4B00-AB6F-BB0DD46BF2FC.jpeg

Wij zijn op zich ook wel geïnteresseerd. Kan ik o.v.b. nog aansluiten?
 
Terug
Bovenaan Onderaan