Treebouncer
Die hard MF'er
- 1 nov 2006
- 715
- 27
Als je niet perse offroad wilt, kun je ook gaan voor een Tracer 900 GT. Prima tourmachine, wolf in schaapskleren ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Een topkoffer telt mijn inziens 5 dubbel in het gewicht. Een 5L jerrycan op de topkofferplaat voelde zwaarder dan 2 zijkoffers van gezamenlijk 25 kg.
Edit: Alvast een tip. 75 kg aan koffers is gewoon erg zwaar.
Teentjes aan de grond. Zet hem zo recht overeind als hij op de grond ligt, al helemaal met koffers, dan heb je de zwaarste 30cm al gewonnen.
Even keren op een smal zandpad betekent wel afstappen voor haar want op de teentjes naar voren en achter drukken is toch wel hoog. Zijstandaard omlaag, motor er op kantelen en 180 graden draaien is ook veel makkelijker.
Voeten plat op de grond MOETEN kunnen is iets voor onzekere (beginnende) rijders. Als je eenmaal onderweg bent, al is het maar 15 km/h, heb je toch al niks meer met de grond van doen op een machine die meer dan 150 kg weegt. ALS een zware Adventure motor valt moet je hem niet tegen willen houden of je nu een 60 kg grietje of 120kg hulk bent. Dan gaat ie maar liggen en moet je de kras op de kap en deuk in je ego maar accepteren.