Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
GS blaaskaak volk zul je weinig tegen komen. 9/10 keer zijn er alleen enduro's. Soms een keer een cursus groep, dan zijn er wel gelijk een stuk of 20, maar dat vermijden gaat heel makkelijk.Heb nu deze in de garage liggen.
Ooit eens mee willen rijden.
Leuk om uit te proberen.
Misschien is Bilstain wel goed idee.
Nog nooit geweest.
Als er maar niet te veel gs blaaskaakvolk rondloopt.
Bekijk bijlage 1893433
Ligt bij Luik in de buurt wist ik niet eens.
Ik ben niet flauw met mijn 890, maar bo way in hell dat je met een 890 of 990 kunt komen waar ik was. 'Tuurlijk kun je, als je de ruimte hebt, een berg op of afblazen met zo'n ding, maar over een 30 cm breed geitenpaadje over de kam van een berg...knappe jongen als je dat lukt!Klopt, mijn KTM leent zich totaal niet voor krap of steil werk.
Laat staan zand...
Maar gekheid er af, op vakantie waarbij er geen bus/trailer mee is doe je toch snel iets voorzichtiger. Ben na het 1e jaar (toen mijn kunde gewoon echt beginner was) zelden situaties tegen gekomen die ik met de enduro met bagage wel zou doen.
Buiten dat vind ik het wel heerlijk de enduro's achter in de bus te gooien, naar een mooi terrein/land te gaan en daar rond te kutten. Het ''mag dan ook kapot'' gezien onderdelen en gereedschap in de bus liggen.
Je komt uiteindelijk met de enduro 2T of 4T overal. De 2T heeft alleen als voordeel dat je onderin de toeren dus elke rotatie een klap hebt en hij daardoor veel makkelijker aan blijft. Koop je iets puur voor klim en klauter werk ben je met een 2T gewoon makkelijker en goedkoper af, die kop continue heet is wel een dingetje aldus een aantal (ex) 4T eigenaren die veel Bilstain enz rijden.
Laatst op Bilstain met een 450 4T gereden en daarbij heb je toch een aanzienlijk hogere snelheid en ben je veel drukker met de koppeling dan met een 2T.
Kan zijn dat Bert daar soms cursus geeft.Meende dat BeRRt daar cursus gaf.
Aardige man hoor.
Kwam hem tegen in Marokko.
Was toen routes aan het verkennen samen met z.n vrouw in 4x4.
En je hebt er camping?
Je vindt er niet zoveel over?
Kan je alle dagen terecht als er geen cursus wordt gegeven?
Wel veel vragen sorry
Da's helemaal waar, je kunt veel meer met zo'n ding dan veel mensen denkenKan zijn dat Bert daar soms cursus geeft.
Op de parkeerplaatsen mag je kamperen ja (mits je betaald. Toilet en alles aanwezig.
Alle dagen kun je er terecht, ook als cursus wordt gegeven. Daar heb je echt geen last van.
Oh je kunt echt niet overal komen met de 990, maar genoeg als je op reis bent en je hoeft dan echt niet op de brede gravelpaden en asfalt te blijven, dat is wat ik bedoelde.
Mooi zo !
Tja, de 500 is een fijne motor, maar heb ontdekt dat ik de onmogelijke paadjes hoog op de berg en routes over de rotsblokken toch wel heel erg leuk vind...en hoewel het lukte met de 500, gaat het als het goed is nog beter met een 300.Nu al.
500 ga je missen.
Vond de 2 takt echt reuze leuk.
Maar wil m.n 500 er niet meer voor inruilen.
Schrijft hard af hoor de 500.
Maar veel plezier ermee.
Dinsdag.al een poos niet meer..
moet ik werken..Dinsdag.
Achtershock afgevuld met stikstof en nwe. Olie.
En ik heb de service aan m.n vering klaar
Leerzaam en leuk om te doen.Bekijk bijlage 1897593
Clubhuizen vind je zowat niet meer.
Tegenwoordig is het gewoon voor de balie wachten op je beurt.
Dat is prima.
Sleutelen doe ikzelf heb alleen de onderdelen nodig.
Heb wel een foutje gemaakt kom ik net achter
De rode kunstof ring met scroefdraad past niet over het onderste van de shock.
Foutje.
Vergeet ik nooit weer.
Dus stikstof moet er weer ff af.
Maar heb geen haast hoef pas weer in Oktober te rijden.
komt vast wel weer goed.