Advies: 1-cilinder brikje om op te knappen

YamR

Die hard MF'er
10 feb 2005
595
0
WBD
Ben op zoek naar een kleine "fun brik" voor er bij, voor op en rond huis zeg maar. Zat te denken aan een Suzuki GN 250. Gewoon een simpele 1 cilinder en niet al te zwaar, daarvoor hebben we de FZ 750.

Nu lijkt het me een leuk winterproject, dus mag het best een barreltje zijn die nog op te knappen is. Mag natuurlijk ook weer niks kosten, je kent het wel.

Hebben jullie nog andere typen naast de GN 250 in gedachten? Advies welkom.
 
Ben op zoek naar een kleine "fun brik" voor er bij, voor op en rond huis zeg maar. Zat te denken aan een Suzuki GN 250. Gewoon een simpele 1 cilinder en niet al te zwaar, daarvoor hebben we de FZ 750.

Nu lijkt het me een leuk winterproject, dus mag het best een barreltje zijn die nog op te knappen is. Mag natuurlijk ook weer niks kosten, je kent het wel.

Hebben jullie nog andere typen naast de GN 250 in gedachten? Advies welkom.

XT 350 500 550 600
 
Ben op zoek naar een kleine "fun brik" voor er bij, voor op en rond huis zeg maar. Zat te denken aan een Suzuki GN 250. Gewoon een simpele 1 cilinder en niet al te zwaar, daarvoor hebben we de FZ 750.

Nu lijkt het me een leuk winterproject, dus mag het best een barreltje zijn die nog op te knappen is. Mag natuurlijk ook weer niks kosten, je kent het wel.

Hebben jullie nog andere typen naast de GN 250 in gedachten? Advies welkom.

Om bij je eigen merk te blijven: Sr 500!
 
He die kende ik nog niet.


fotootje van mijn eerste fiets:

103-0348_IMG.JPG


Latere modellen hebben spaakwielen, ziet wat mooier uit.
 
serieus niet? Dat zijn onwijze "cult" fietsen man :P

Staat ergens op MF een fotootje van een onwijs gaaf gechopte sr500 :}

Kzou er ook wel 1 bij willen hebben maar je wordt niet bepaald doodgegooid met opknap sr500-tjes voor een leuk prijsje. :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan