Advies a2 bobber

Jbf

Rookie
23 apr 2021
5
1
Beste leden,
Na meerdere brommers opgeknapt en omgebouwd te hebben vond ik het tijd voor wat anders. Nu zit het idee om een bobber te bouwen al een tijdje in mijn hoofd. Na wat research leek de honda vt500 mij wel wat aangezien het een v twin is en het qua prijs goed te doen is. Een vt600 word mij wat te duur en een rebel heeft geen v twin. Nu zie ik dat de vt500 37kw aan vermogen heeft maar ik heb een a2 rijbewijs. Iemand een idee of er een mogelijkheid is doormiddel van een vermogenstest of zoiets aangezien ik er niet vanuit ga dat de motor met deze leeftijd nogsteeds die 37 kw heeft.
 
Welkom Jbf
Precies op tijd voor een vrijdagmiddag topic!
Met een goede bobber ben je zo lang bezig dat je vanzelf >35kw mag rijden! *D
 
Beste leden,
Na meerdere brommers opgeknapt en omgebouwd te hebben vond ik het tijd voor wat anders. Nu zit het idee om een bobber te bouwen al een tijdje in mijn hoofd. Na wat research leek de honda vt500 mij wel wat aangezien het een v twin is en het qua prijs goed te doen is. Een vt600 word mij wat te duur en een rebel heeft geen v twin. Nu zie ik dat de vt500 37kw aan vermogen heeft maar ik heb een a2 rijbewijs. Iemand een idee of er een mogelijkheid is doormiddel van een vermogenstest of zoiets aangezien ik er niet vanuit ga dat de motor met deze leeftijd nogsteeds die 37 kw heeft
37kw op kenteken mag gewoon niet. Kan wel via een vermogensmeting maar kost serieus knaken.
 
Welkom Jbf
Precies op tijd voor een vrijdagmiddag topic!
Met een goede bobber ben je zo lang bezig dat je vanzelf >35kw mag rijden! *D
Ja zit wat in ik overweeg het ook alleen ik heb nu 6 maanden veel tijd en verwacht dat het ook af is na die periode. Dan vind ik dat halve jaar wachten zo lang 😂. Maar is zeker het overwegen waard aangezien ik dan ook kan kijken naar bijvoorbeeld een vt700.
 
Terug
Bovenaan Onderaan