Advies aankoop motor

Interessant topicje dit.
Zit er zelf ook naar te kijken namelijk (lees: naar te kijken)
kweet het, ben vergelijkbaar met het weer..

Maar ben het toch niet helemaal eens met de gemiddelde reactie's hier.
Ook zelf diverse SSjes gehad, van rond '99/'01.
Waaronder een R6 ('99er' dan wel te verstaan. Dus vergelijknis met een '06 heb ik niet).

En deze vond ik toch wel het prettigst rijden, in tegenstelling tot de R1, RSV en de GSX6R.
Eerlijkheidshalve gezegd te hebben, vindt ik nog steeds de YZF6-R vele malen beter dan de SSjes. (beetje appels met peren, de YZF6-R is meer een TS)

Zag hier ook al de Daytona voorbij komen.
Das toch ook wel erg :9~


Zo zie je maar, kwestie 'eigen' smaak, en hoe is de lichaams verhouding tot de fiets die je wilt.
De een zit super terwijl de ander slecht zit op de zelfde machine..

Wat betreft import kopen, of een Hollander. Beetje geluk moet je met alles hebben
en naar het gezonde verstand luisteren.
Zo heb ik wel eens staan kijken bij een YZF6-R, waarbij alles er netjes uitzag, qua kuipwerk, maar wel een of andere duistere buts had zitten op een meest onlogische plek
op de achterburg :? :X
'Walk a way, walk a way' was mijn 2e reactie na een rondje om de machine heen 8-)

That's my 20cnts..
 
Nee, zoals gezegd is bij deze prijsklasse de netto winst eerder 900 euro. Het gaat mij niet eens zo erg om het prijsverschil. De meeste motoren zijn gewoon netter en vaak in originele staat.


Als dat de rede is is het idd niet raar, zeker niet als je het ook nog leuk vind om dat soort dingen te doen.

Persoonlijk heb ik geen zin om dat allemaal te regelen, met motor op aanhanger e.d.
 
een R6 tm 2005 vind ik echt heel erg leuk rijden , genoeg kracht voor normaal verkeer en toeren die maar blijven komen en komen.

model erna ziet er idd schitterend uit maar je blijft maar zitten wachten op de toeren omdat er echt niet zoveel gebeurt.
Echt een motor voor op het circuit.
 
Hier nog een mening. Ik heb ook verschillende ss gehad. Oa een zx6r en een r6. De r6 was voor mij het mooiste maar wel een hardcore fiets qua houding. Daar zit echt verschil in. Suzuki is volgens vele de meest comfortabele ss die er is. Voordeel is dat je een 750 kunt kiezen. Bij andere merken is dat niet. Geeft je net wat meer vermogen over al het toerenbereik. Ook als je wat meer ervaring hebt verveelt de motor dan niet zo snel. Ik heb zojuist een gsxr 750 gekocht. Nog niet echt km mee gemaakt dus de ervaring moet nog komen. Eerste indruk is iig positief. Van de winter toch nog naar een r6 wezen kijken maar die houding was me nog steeds te extreem. :t
 
Mijn R6 staat te koop:

https://www.speurders.nl/overzicht/...istance_value=0&min_prijs=5250&max_prijs=5250

Prijs is onderhandelbaar!

EDIT:

Ohja, en over kilometerstanden. Wat heb je liever:

1. Een fiets welke goed is onderhouden (met historie) met 30.000 op de teller.


2. Een fiets met 10.000 op de teoller van Brag&Kots welke bij ieder stoplicht naar de revlimiter ging.


Ik wist het wel! Ohja, die van mij verbruikt geen druppel olie en is 100% aantoonbaar in orde.
 
Laatst bewerkt:
Mijn R6 staat te koop:

https://www.speurders.nl/overzicht/...istance_value=0&min_prijs=5250&max_prijs=5250

Prijs is onderhandelbaar!

EDIT:

Ohja, en over kilometerstanden. Wat heb je liever:

1. Een fiets welke goed is onderhouden (met historie) met 30.000 op de teller.


2. Een fiets met 10.000 op de teoller van Brag&Kots welke bij ieder stoplicht naar de revlimiter ging.


Ik wist het wel! Ohja, die van mij verbruikt geen druppel olie en is 100% aantoonbaar in orde.

Ik heb je een privé bericht gestuurd.
 
Hier nog een mening. Ik heb ook verschillende ss gehad. Oa een zx6r en een r6. De r6 was voor mij het mooiste maar wel een hardcore fiets qua houding. Daar zit echt verschil in. Suzuki is volgens vele de meest comfortabele ss die er is. Voordeel is dat je een 750 kunt kiezen. Bij andere merken is dat niet. Geeft je net wat meer vermogen over al het toerenbereik. Ook als je wat meer ervaring hebt verveelt de motor dan niet zo snel. Ik heb zojuist een gsxr 750 gekocht. Nog niet echt km mee gemaakt dus de ervaring moet nog komen. Eerste indruk is iig positief. Van de winter toch nog naar een r6 wezen kijken maar die houding was me nog steeds te extreem. :t

Bedankt :t :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan