Advies AVD

AVD aanvragen voor je AVB...

  • Doen!

    Stemmen: 5 33,3%
  • Wachten tot na je AVB.

    Stemmen: 8 53,3%
  • Lastig....

    Stemmen: 2 13,3%

  • Totaal aantal stemmers
    15
... en ik wil nog deze zomer rijden zonder koekblik achter mn kont aan :+

Pfff een beetje leraar klimt zelf op ze motor en gaat niet laf in een auto achter je rijden....

Maar anyhoe ontopic: AVB is eitje........ als je gewoon je aan de snelheden houdt en nergens smokkelt ben je er door.......

Ik zou het gewoon doen......
 
Nou als je al 27 lessen hebt gehad en je zegt dat je het bijna achteruit kan dan snap ik niet waarom je het niet doet.... :?

Ik heb gisteren AVB gedaan en gisteren was het echt pokkeweer! Regen wind en hagel. Het is er echt niet moeilijker op. AVB viel echt mee, had alles in een keer goed behalve de langzame slalom en dat was nou de enige die ik altijd goed deed tijdens de lessen. Dus ik zou er gewoon voor gaan.

En het risico van die 215 euro, ach... Je wilt een rijbewijs (met 27 lessen voor AVB ongeveer 1000 euro en dan nog je kosten voor AVD), je hebt strax een pak en helm nodig (nog is 1000 euro) en natuurlijk ook nog een motor, dus al met al ben je (afhankelijk van je motor) zo'n 6000 of 7000 euro kwijt dus was zijn die 215 dan...

Succes iig
 
27 lessen?! dat is best veel toch of niet? ik heb er 11 gehad ofzo. avb + avd. Ben ik ook nog een keer gezakt voor avd omdat ik in de tussentijd mijn arm had gebroken en ik nog helemaal niet mocht rijden van de dokter. Ging ook nie goed. Maarja eigenwijs he.

dacht dat 10/15 zo'n beetje het gemiddelde was. Hoeveel ben je dan in totaal wel niet kwijt?
 
Laatst bewerkt:
Ik 11 lessen voor AVB, maar tussen les 4 en les 5 zaten 7 weken omdat ik in 'n buitenland zat. Dus toen ik terug kwam 3 dubbele lessen en een enkele voor het examen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan