Advies beginmotor 25kw

een twin tegen een viercylinder van beide een gelijke cc, dan verliest de twin het op snelheid maar qua trekkracht zal de twin het op 25 kw waarschijnlijk winnen.
alleen zo jammer dat er bijna geen (betaalbare) twins zijn die op 25 kw kunnen. is nie echt een markt voor. wie kan er nu voor zijn 21ste een motor van meer dan 8000 euro betalen:)
behalve ikkuh dan he :P
 
een twin tegen een viercylinder van beide een gelijke cc, dan verliest de twin het op snelheid maar qua trekkracht zal de twin het op 25 kw waarschijnlijk winnen.
alleen zo jammer dat er bijna geen (betaalbare) twins zijn die op 25 kw kunnen. is nie echt een markt voor. wie kan er nu voor zijn 21ste een motor van meer dan 8000 euro betalen:)
behalve ikkuh dan he :P

Sv650 (s)?

Kosten niet veel

mijne kopen? O-)
 
een twin tegen een viercylinder van beide een gelijke cc, dan verliest de twin het op snelheid maar qua trekkracht zal de twin het op 25 kw waarschijnlijk winnen.
alleen zo jammer dat er bijna geen (betaalbare) twins zijn die op 25 kw kunnen. is nie echt een markt voor. wie kan er nu voor zijn 21ste een motor van meer dan 8000 euro betalen:)
behalve ikkuh dan he :P

Ik heb een k7 en ben 19! :+
 
heb je dan een papa of doe je er ook daadwerkelijk iets voor (hoeft niet veel te zijn, doe ik ook niet) :P

\ja ik heb 2 baantjes ;) waarvan 1 bij een motor dealer, en 1 waarvan ik NET thuiskom ;) dus ik doe er daarwerkelijk wat voor ;) verder verdienen mijn ouders niet zo veel waardoor ik een hoop sufie krijg :9~
 
Terug
Bovenaan Onderaan