Advies bij aanbrengen velgenstrip

jomeo

MF'er
26 jun 2008
60
0
Hoogvliet
Heb een rol goudkleurige strip gekocht en was van plan deze op mijn wiel aan te brengen maar kwam het volgende probleem tegen: Voorwiel is geen probleem, maar bij achterwiel en dan aan de linker kant, kom ik ingedrukte letters op de wiel tegen en zijn wel op 3 plaatsen, dus zou ik 3 onderbreking van die lijn krijgen.
Is dat een probleem of maakt dat niet uit of is er wel een oplossing voor?
 
Moet je op je velg plakken. Druk de applicator strak in de hoek van je velg. Niet al te hard duwen anders kan de strip kapot gaan. Verder volg je daarna met je vingers de strip, als je vind dat ie goed en recht op je velg zit. Op deze manier strijk je hem helemaal netjes glad. Als je loodjes tegen komt zoals ik heb in m'n velg, houd de applicator dan tegen de loodjes aan en plak voorzichtig. Strijk hem pas glad met je vingers als je zeker weet dat ie goed zit. Als het niet met de applicator lukt, probeer hrt dan vanuit de losse hand.

Succes!
 
nou inderdaad ben nog geen achttien.......net als je altijd broodje kaas eet, kom iets anders bij iemand tegen, zeg wat is dat..????? Ik ken alleen broodjes kaas en pindakaas.
Wat ik bedoel te zeggen, ik ga het niet op de band plakken en ik heb het ook niet over stickers, maar over velgenstrip goud 7cm breed? komt nu bekend voor? en een loodje snap ik ook wel. Maar bij wielen het maar alleen links achter een serie letters en cijfers ingestanst. Net als je met serienummers doet maar deze zijn veel dieper. En je kan die strip daarop onmegelijk plakken.
 
probeer op de foto duidelijkhttp://www.fotoaanpassen.nl/temp/4e79002dad5b616f23a9ac583041dde3.jpg?s=133352 te maken
 
nou inderdaad ben nog geen achttien.......net als je altijd broodje kaas eet, kom iets anders bij iemand tegen, zeg wat is dat..????? Ik ken alleen broodjes kaas en pindakaas.
Wat ik bedoel te zeggen, ik ga het niet op de band plakken en ik heb het ook niet over stickers, maar over velgenstrip goud 7cm breed? komt nu bekend voor? en een loodje snap ik ook wel. Maar bij wielen het maar alleen links achter een serie letters en cijfers ingestanst. Net als je met serienummers doet maar deze zijn veel dieper. En je kan die strip daarop onmegelijk plakken.
7cm breed?
Van goud?

Gaat niet passen :N

Als goudkleurige plakstrip is, ven 7mm breed, maak je meer kans.
Ik denk dat je ingeslagen merktekens bedoeld, of codes, die de fabriek er in heeft geslagen.
Als dat te veel is, kan het idd zijn dat de boel op die plek niet goed blijft plakken.
Kun je het opvullen?
 
je kan het natuurlijk opvullen maar dan moet je het wel heel goed doen den het zijn op 3 plaatsen 10 cm lang en 2 keer 5 cm. Denk dat het dan teveel werk wordt.
Denk dat ik maar geen goudkleur velgenstrip meer doe. Want tot nu heb ik maar in zinnig antwoord gekregen en de rest kraait maar onzin uit. Sorry jongens.
 
Met "in" bedoel je 1?

Volgens mij is mijn tip best wel helder.. Probeer t gewoon.. Je hebt die strip nu toch al gekocht lijkt me...
Voor een tientje (of wat kost zoiets) kun je het toch gewoon proberen te plakken en het zo goed mogelijk aanduwen met je vingers?...

Of kraai ik nu weer onzin uit zoals je hierboven verkondigde..?

Het is echt geen raketwetenschap man, het is verdorie een plakstripje.. Jezus...
 
je kan het natuurlijk opvullen maar dan moet je het wel heel goed doen den het zijn op 3 plaatsen 10 cm lang en 2 keer 5 cm. Denk dat het dan teveel werk wordt.
Denk dat ik maar geen goudkleur velgenstrip meer doe. Want tot nu heb ik maar in zinnig antwoord gekregen en de rest kraait maar onzin uit. Sorry jongens.


Het spijt me :+
 
Met "in" bedoel je 1?

Volgens mij is mijn tip best wel helder.. Probeer t gewoon.. Je hebt die strip nu toch al gekocht lijkt me...
Voor een tientje (of wat kost zoiets) kun je het toch gewoon proberen te plakken en het zo goed mogelijk aanduwen met je vingers?...

Of kraai ik nu weer onzin uit zoals je hierboven verkondigde..?

Het is echt geen raketwetenschap man, het is verdorie een plakstripje.. Jezus...
:^ _O-
 
Ik pruts maar wat aan.

400743_674801842536681_1161415183_n.jpg


994289_674801779203354_803278327_n.jpg


1011052_674801869203345_1878577595_n.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan