Advies bij aankoop motor

MrKeys

Rookie
12 mei 2020
4
0
Ik zou graag jullie advies willen t.b.v. onderstaande motor. Als jullie de advertentie zien, zeggen jullie doen of niet doen en waar kan ik het beste op lette voor eventuele rode vlaggen?

 
Omgebouwd naar naked....

Oftewel, er is mee gevallen, kappenset was te duur dus we maken er maar een naked van?

Advertentie tekst is ook zo'n typisch marktplaats tekstje....

Ik zou even verder kijken naar een wat originelere fiets. Aanpassingen zijn leuk, maar je kunt er ook je vraagtekens bij hebben..
 
Ziet er ook niet uit zonder kuip met alles zichtbaar,en wil je de motor ooit weer verkopen krijg je
gelijk ook de opmerkingen dat het een schade motor is geweest.
ook ziet die framelas aan de rechterkant er niet uit,lijkt mij sterk dat het eenJapanse lasser zoiets aflevert.
 
Laatst bewerkt:
Ziet er ook niet uit zonder kuip met alles zichtbaar,en wil je de motor ooit weer verkopen krijg je
gelijk ook de opmerkingen dat het een schade motor is geweest.
ook ziet die framelas aan de rechterkant er niet uit,lijkt mij sterk dat het eenJapanse lasser zoiets aflevert.
Goede opmerking over die frame las. Ik heb wat lelijke lassen van suzuki gezien, maar zo komt het inderdaad niet uit de fabriek.
 
Goede opmerking over die frame las. Ik heb wat lelijke lassen van suzuki gezien, maar zo komt het inderdaad niet uit de fabriek.
TL1000R frame,las is veel mooier dan die te koop staat,
SAM_4459_09a754.jpg
 
TL's van dat bouwjaar hebben ook nukken. Nokkenassen bijv...

Ook daar zou ik lekker omheen lopen.
1997 had een probleem in het bigend lager.
Verder herken ik het niet na vier TL's gereden te hebben.
Maar ze worden natuurlijk wel ouder.
Zwakke punten zouden dan boven kunnen komen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan