Advies bij boete

In dit specifieke geval in ieder geval niet. Of hun aanvullende pvb was ondermaats.
Hoezo in dit specifieke geval? Je meet of je meet niet. De advocaat zei meteen dat ze zonder meting geen kans maken. Ze hebben in hun aanvullend pvb precies omschreven wat ze gedaan hebben. Dat heb ik ingezien. En daar maakte de rechter binnen no time gehakt van.
 
Hoezo in dit specifieke geval? Je meet of je meet niet. De advocaat zei meteen dat ze zonder meting geen kans maken. Ze hebben in hun aanvullend pvb precies omschreven wat ze gedaan hebben. Dat heb ik ingezien. En daar maakte de rechter binnen no time gehakt van.
Ik heb je verhaal gelezen.
 
Via appjection kun je gratis in beroep als zij er rechtsgrond voor zien, heeft mij al veel geld gescheeld. Zij brengen de kosten weer in rekenig bij de overheid. Ze zullen de zaak alleen voeren als er kans van slagen is.
 
Wel bizar dat zo’n zitting 2,5 jaar op zich laat wachten…
Inderdaad behoorlijk bizar.

Wat ik dan wel vreemd vind is dat degene die wel gelaserd is niet op zijn lazer krijgt.
Of was er ook niet duidelijk wie van de twee gemeten is?
 
Inderdaad behoorlijk bizar.

Wat ik dan wel vreemd vind is dat degene die wel gelaserd is niet op zijn lazer krijgt.
Of was er ook niet duidelijk wie van de twee gemeten is?
Dat vind ik ook vreemd. Dit was ook niet hetgeen wat we gevraagd hebben. Ons doel was om één bekeuring ongeldig te laten verklaren en de ander (samen) betalen.

Ik denk eerlijk gezegd dat de agenten na zoveel tijd ook niet meer weten wie ze gemeten hebben. Ze schrijven duizenden bekeuringen per jaar uit. Als zij dat toen niet goed gedocumenteerd hebben wie ze gelaserd hebben dan weten ze dat nu niet meer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan