Advies bij keuze motor

Street triple. Zo`n ding stuurt super, is comfortabel, blokje loopt super netjes en hard. Ideaal voor beginner en als je beter leert rijden ben je er niet snel op uitgekeken.
 
TS heeft het over een sportieve tour of naked ;)

Dus waarom hij geen CBR600F zou moeten nemen ontgaat mij echt volledig.

Als er een sportieve tourmotor bestaat dan is het de CBR600F wel volgens mij (en soortgelijken van andere merken). Want je gaat me nou toch niet vertellen dat jij de CBR600F in het (super)sport segment wilt plaatsen wel?

In ieder geval niet in het naked-segment!

En sport...ach toen hij op de markt kwam, viel hij natuurlijk wel onder de sportmotoren maar dat kan je nu inderdaad niet meer zeggen. Maar wat doet dat etiketje er nu toe?
Wij hebben thuis zowel een CBF600SA als een CBR600F in de schuur staan en als ik op beide ga zitten, is dat toch een wereld van verschil, alleen al in zithouding/stuur. Waarmee ik niet wil zeggen dat een CBR600F niet geschikt zou zijn voor TS, 't Is gewoon maar net wat je zoekt en wat je doel is.
 
Laatst bewerkt:
In ieder geval niet in het naked-segment!

En sport...ach toen hij op de markt kwam, viel hij natuurlijk wel onder de sportmotoren maar dat kan je nu inderdaad niet meer zeggen. Maar wat doet dat etiketje er nu toe?
Wij hebben thuis zowel een CBF600SA als een CBR600F in de schuur staan en als ik op beide ga zitten, is dat toch een wereld van verschil, alleen al in zithouding/stuur. Waarmee ik niet wil zeggen dat een CBR600F niet geschikt zou zijn voor TS, 't Is gewoon maar net wat je zoekt en wat je doel is.

Ik heb nergens beweerd dat het een naked is ;)

TS zoekt, zie OP, een sportieve tour of een naked....

Daarom snap ik niet dat jij zegt dat hij geen CBR moet nemen :') Het is immers bij uitstek een sportieve tour....en dus iets wat TS zoekt :')

Dat er naar alle waarschijnlijkheid nog een kleine 100 andere opties en mogelijkheden zijn is ook waar, maar dat zal TS zelf moeten uitproberen :Y

Ik zou voor een CBR gaan als ik een sportieve tour zou willen hebben in ieder geval :Y
 
Tegen de tijd dat jullie uit gesteggeld zijn :) ,rijdt TS al lang en breed rond :]
 
Ik rijd helaas nog nergens op rond, maar in ieder geval al bedankt voor het meedenken!
Na een drukke koninginnendag ga ik morgen een bezoek brengen aan oa. motorport Echt, Motorshop Margraten en Rosa Motoren, met een beetje geluk vind ik wat leuks.
 
Terug
Bovenaan Onderaan