DexterXL
Die hard MF'er
Dag,
graag zou ik van de ervaringen van andere gebruik maken om voor mij tot een
juiste conclusie te komen....
Ik rijd nu een Yamaha Diversion XJ600s uit 1991, buiten het feit dat hij nog steeds
niet lekker stationair loopt, loop ik toch na wat km's tegen irritatie puntjes aan.
- remmen is echt matig te noemen, alle schijven en blokken zijn in orde, beide
klauwen functioneren 100% en lopen niet aan, maar bij een beetje stevig remmen
mis ik echt remkracht.
Dit is gebaseerd op de Yamaha XJ6 les motor en een Suzuki GSR 600, en ben mij bewust
van het leeftijdsverschil als oorzaak
- vering is gedateerd, dit merk je ook aan het sturen
Wat ik aan wensen heb voor de opvolger:
- liefst injectie
- de rechte zithouding behouden ivm rug, hierdoor vallen de racemodellen af
- niet te veel kuip rondom
- iets meer pit
- een tankmeter....verrekte handig
- budget?? nog geen idee, maar zal geen +€5000,- zijn
Ik was al een beetje aan het orienteren qua model, en om de 1 of andere reden kom ik
elke keer weer bij Yamaha terecht, terwijl ik echt niet merk gebonden ben.
Wat heb ik intussen gevonden wat ik mooi vind qua model:
- Yamaha Fazer FZ 6S vanaf 2004 (1e keus tot nu toe)
- Suzuki Bandit GSF 650S vanaf 2005
- Hond CB 600S/F vanaf 2004
Maar ik kan het totaal mis hebben qua zithouding en techniek
Wie wil er mee denken en adviezen geven??
BVD
Dennis
graag zou ik van de ervaringen van andere gebruik maken om voor mij tot een
juiste conclusie te komen....
Ik rijd nu een Yamaha Diversion XJ600s uit 1991, buiten het feit dat hij nog steeds
niet lekker stationair loopt, loop ik toch na wat km's tegen irritatie puntjes aan.
- remmen is echt matig te noemen, alle schijven en blokken zijn in orde, beide
klauwen functioneren 100% en lopen niet aan, maar bij een beetje stevig remmen
mis ik echt remkracht.
Dit is gebaseerd op de Yamaha XJ6 les motor en een Suzuki GSR 600, en ben mij bewust
van het leeftijdsverschil als oorzaak
- vering is gedateerd, dit merk je ook aan het sturen
Wat ik aan wensen heb voor de opvolger:
- liefst injectie
- de rechte zithouding behouden ivm rug, hierdoor vallen de racemodellen af
- niet te veel kuip rondom
- iets meer pit
- een tankmeter....verrekte handig
- budget?? nog geen idee, maar zal geen +€5000,- zijn
Ik was al een beetje aan het orienteren qua model, en om de 1 of andere reden kom ik
elke keer weer bij Yamaha terecht, terwijl ik echt niet merk gebonden ben.
Wat heb ik intussen gevonden wat ik mooi vind qua model:
- Yamaha Fazer FZ 6S vanaf 2004 (1e keus tot nu toe)
- Suzuki Bandit GSF 650S vanaf 2005
- Hond CB 600S/F vanaf 2004
Maar ik kan het totaal mis hebben qua zithouding en techniek
Wie wil er mee denken en adviezen geven??
BVD
Dennis
Laatst bewerkt: