Advies, dealer of garage regio Delft

Eloque

MF'er
4 mei 2017
105
0
Delft
Ik ben dus op zoek naar een woon- werkmotor, zie ook hier; Advies, motor voor woon- werkverkeer

Het soort/type ben ik wel een beetje uit, maar ik loop er tegenaan dat ik te weinig kennis/ervaring heb. Diegene die me hier altijd bij hielp, is helaas niet meer onder ons. En in mijn directe omgeving ben ik één van de weinige, en in ieder geval de enige actieve motorrijder. Ik ben bij een aantal dealers geweest, ik zal geen namen noemen, maar nergens krijg ik een goed gevoel bij. De ene is te glad, de ander lijkt mooi, maar half internet staat vol met negatieve reviews en de derde is bleek simpelweg opgeheven.

Daarom, laat ik maar advies vragen, ik ben op zoek naar aan garage of dealer, in de buurt van Delft. Budget is nog steeds rond de 5 tot 8k. Merk heb ik nog niet gekozen, maar een laagzittende motor zoals een Kawasaki Vulcan S, of wellicht een Honda CMX Rebel 500 Ik zit niet vast aan occasion of nieuw, maar wil wel een betrouwbare machine. En een verkoper die te vertrouwen is.

Iemand suggesties in de regio?
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet of ze een model te koop hebben staan wat past bij jouw wensen, maar ik heb veel goede verhalen gehoord over HN motoren.
 
Een vriend van me heeft zijn (eerste) motor gekocht en in onderhoud bij Hans van Wijk in Zoetermeer en is daar erg over te spreken. Is sowieso een zaak die daar al zit zo lang ik me kan herinneren (ik ging er vroeger bij m'n vader achterop heen, toen zat hij volgens mij in de Dorpsstraat). Later, half jaren '90 ofzo, is hij verhuisd naar de huidige locatie. Toen ik mijn motor kocht, ging ik altijd naar Safe voor het onderhoud wat ik niet zelf deed, die zat er 100 m naast. Safe is weg, maar Hans van Wijk zit er nog wel, kennelijk doen die toch iets beter...
 
Volgens mij heb ik bij Hans van Wijk mijn motorkleding gekocht destijds. Maar dat is wel even geleden. Zoetermeer is wel prettig dichtbij, ik houd niet van snelweg-rijden, dus dat scheelt.
 
Voor die prijs kun je nog een nieuwe Rebel kopen, ik heb die van mij gekocht bij Benjan motoren in Ridderkerk, dat is een Honda dealer. Hans van Wijk is overigens ook een prima zaak, kom daar wel eens voor kleding e.d. Hebben een ruim aanbod.
 
HN motoren is een aanrader,voor Honda AB Overkamp en voor Suzuki Groenewold motoren,alle 3 heel goede zaken.
 
Overkamp op de buitenwatersloot, zeer prettige mensen. Groenewold een stukje verder aan diezelfde sloot ook. Ouwe Groenewold verzamelt oude Engelse motoren, staan/ stonden in de showroom.
 
Sla iig Monster en 's Gravenzande over...
Al hoewel er in die hoek ook een erkende Yammie dealer zit.
Namen laten we maar weg..

Bodegraven is ook niet zo ver weg van Delft trouwens.
Je heb ook nog Barendrecht, ook wel goede ervaring mee.
 
Overkamp op de buitenwatersloot, zeer prettige mensen. Groenewold een stukje verder aan diezelfde sloot ook. Ouwe Groenewold verzamelt oude Engelse motoren, staan/ stonden in de showroom.

Overkamp idd, goeie zaak. Geven gevraagd/ongevraagd advies en nemen uitgebreid de tijd hiervoor 👍
 
Ik ben dus op zoek naar een woon- werkmotor, zie ook hier; Advies, motor voor woon- werkverkeer

Het soort/type ben ik wel een beetje uit, maar ik loop er tegenaan dat ik te weinig kennis/ervaring heb. Diegene die me hier altijd bij hielp, is helaas niet meer onder ons. En in mijn directe omgeving ben ik één van de weinige, en in ieder geval de enige actieve motorrijder. Ik ben bij een aantal dealers geweest, ik zal geen namen noemen, maar nergens krijg ik een goed gevoel bij. De ene is te glad, de ander lijkt mooi, maar half internet staat vol met negatieve reviews en de derde is bleek simpelweg opgeheven.

Daarom, laat ik maar advies vragen, ik ben op zoek naar aan garage of dealer, in de buurt van Delft. Budget is nog steeds rond de 5 tot 8k. Merk heb ik nog niet gekozen, maar een laagzittende motor zoals een Kawasaki Vulcan S, of wellicht een Honda CMX Rebel 500 Ik zit niet vast aan occasion of nieuw, maar wil wel een betrouwbare machine. En een verkoper die te vertrouwen is.

Iemand suggesties in de regio?

Kies dan in elk geval een bovag bedrijf mocht je hoe dan ook met je koop of reparatie in problemen komen kunnen zij in elk geval nog iets voor je doen.
 
Uiteraard even Overkamp motors promoten hier! Ouderwets goed en super aardige broers! Nog nooit een slecht woord over deze motorzaak gehoord.
Het is ook niet voor niets dat zij Honda dealer mogen blijven ondanks dat ze niet aan de strenge spelregels van Honda voldoen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan