advies eerste motor

wizzy

MF'er
19 mei 2008
30
0
beverwijk
hallo mensen ik ben Wesley ben 21 jaar en nieuw hier,
Ik ben net begonnen met lessen ( net 4e les gehad, ben erg enthousiast) en ben al aan het kijken voor een eerste motor. mijn voorkeur gaat uit naar de suzuki gsx (650/750) srad, bouwjaar 98/99 maar ik wil graag van jullie weten of dit de goede keuze is als eerste motoren wat is jullie ervaring ermee.

- Waar moet ik op letten
- gemiddelde onderhoudskosten
- km stand
-etc

Ik weet van mezelf dat ik een racer/sport wil aanschaffen en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met de juiste keuze.

alvast bedankt.
 
Wesley
01.gif


Welkom vanuit een immer zonnig Tilburg (Topic). Veel plezier en hou de goede kant boven.

Shaggy1.jpg


Goede keuze een SRAD O-)

Doe hier maar eens lezen en informeren. Kom je alles te weten wat je wilt: Het grote SRAD topic, deel 4!!
 
hallo mensen ik ben Wesley ben 21 jaar en nieuw hier,
Ik ben net begonnen met lessen ( net 4e les gehad, ben erg enthousiast) en ben al aan het kijken voor een eerste motor. mijn voorkeur gaat uit naar de suzuki gsx (650/750) srad, bouwjaar 98/99 maar ik wil graag van jullie weten of dit de goede keuze is als eerste motoren wat is jullie ervaring ermee.

- Waar moet ik op letten
- gemiddelde onderhoudskosten
- km stand
-etc

Ik weet van mezelf dat ik een racer/sport wil aanschaffen en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met de juiste keuze.

alvast bedankt.


koop toch een Honda man _O-

welkom hier en succes met je lessen

en nog 1 tip; neem iemand mee als je een motor gaat kopen die er echt verstand van heeft

:W
 
WELKOM!!!

Inderdaad verstandig om iemand mee te nemen.
Misschien idee om gewoon ff in een regio topic te checken of je daar wat man mee kan krijgen:)
 
dank jullie wel allemaal,

weten jullie misschien een paar minpunten van de srad waar ik goed op moet letten en wat is een redelijke km stand voor eentje uit BJ'99.
Als ik er een op het oog heb neem ik zeker iemand mee, maar ik wil graag weten waar ik op moet letten als ik aan het kijken ben op bijv marktplaats.
 
Terug
Bovenaan Onderaan