Advies eerste motto

DI4BLOS

Rookie
8 apr 2002
4
0
hoi,
ik ben van plan om mij een motor aan te schaffen, en na eens wat forums af te razen en wat modellen te bekijken beviel de kawasaki ZX-6R me wel heel erg, hier en daar las ik ook dat hij wel goed was om mee te beginnen, maar is dat ook zo :? :? ik zou graag wat advies krijgen van ervaren rijders met deze motor!!
alvast bedankt!!

DI4BLOS
 
Ik heb een '96-er ZX-6R en vindt het een aardig fietsje. Komt op vermogen misschien wel wat tekort, maar hij stuurt zo lekker *D . 't Is wel een beetje een gooi-en-smijt fiets. Je moet hem echt de bocht ingooien, maar eenmaal in de bocht houdt ie zijn lijn goed. In kort bochtenwerk wat minder dan een CBR, maar heel erg stabiel in snelle bochten.
 
Bananenman rijdt op een bijna nieuwe ZX-6R en dat is zijn eerste motor, dus als 'ie wakker wordt zal hij wel reageren ...

Volgens mij is hij wel gelukkig met dat ding, ik kan er in ieder geval niet naar kijken zonder enige gevoelens van jaloezie te voelen ;) .
 
Zo uit je vraag te horen rij je zelf nog niet (of al een tijd niet meer), Mijn ervaring is dat het niet uitmaakt welke fiets je neemt.. zolang diezelfde fiets je maar bevalt.. De eerste tijd rij je toch op eieren.. laat je niet verleiden door vermogen of snelheid.. pak een fiets die je bevalt... en waar je mee kan doen wat je wil; je kan nog altijd wisselen..
 
nee ik rijdt idd nog niet, ga voor mijn rijbewijs gaan, dus heb helemaal niks, noppes, niets ervaring met fietsen, maar zo te horen is het wel ok om asl eerste fiets een ZX-6R te kopen, eens w88 op bananenman zijn advies hij heeft per slot van rekening zon ding zelf als eerste fiets gekocht, bananenman we w88 op jouw!! 8-)
 
't Is wel een beetje een gooi-en-smijt fiets. Je moet hem echt de bocht ingooien, maar eenmaal in de bocht houdt ie zijn lijn goed.

Als beginnende motorrijder draai je daar je rechterhand niet voor om toch!

:P
 
Terug
Bovenaan Onderaan