Advies gevraagd aanschaf R6 2004

Oesie

MF veteraan
24 mrt 2003
1.817
0
Omgeving Leiden
Nadat het R6 2005 model bekend is geworden staat mijn besluit vast. Ik ga een nieuwe R6 uit 2004 kopen.

Alleen de vraag is wanneer... B| Zoals je aan mijn onderschrift kan zien mag ik pas op 16 December zwaar. Maar de 2004 modellen gaan al schaars worden :?

Ik wil dus niet in December erachter komen dat er geen nieuwe 2004 modellen meer leverbaar zijn en het volle pond moet gaan betalen voor een 2005 model.

Naast de motorfiets zelf heb ik ook kleding nodig (begin namelijk met niks), nou ja een paar handschoenen en 2 jassen heb ik. Het liefst koop ik alles nieuw en dan in kleur van de R6 (blauw) en van goede kwaliteit.

Nu is mijn vraag aan jullie... hoe kan ik dit het beste aanpakken om zoveel mogelijk korting te pakken?

Als het goed is kan je een R6 2004 voor €10.500,- meenemen.
Er moet zowieso een alarm op: €500,-

Bij SAFE geld de summersale actie voor motoren zolang de voorraad strekt (ze hebben nu nog 4 blauwe R6's staan volgens hun website). Voor de kleding is dit echter t/m 30 september.

Enkele extra's waar ik ook nog korting op zou kunnen pakken/krijgen ( :? ) zijn:
- ...zo'n blauwe uitlaat (weet niet welk merk :P )
- tankpad
- achterknippers
 
Als je het geld hebt gewoon nu kopen, je kan vragen of i desnoods tot december bij hun kan blijven staan (nee heb je ja kun je krijgen)

Als je de motor koopt kun je vast nog wat extra korting op de kleding krijgen
 
Bij safe in Eindhoven hebben ze er nog 1 staan in het blauw, alle andere vestigingen zijn ze op ! Nu bellen en reserveren ! Je kunt er een knmv verzekering bij afsluiten dan heb je geen alarm nodig alleen 1 goedgekeurd slot ! Verzekering is voor starter all risk €650,- per jaar. Unieke kans *D Blijft alleen veel geld... Bij safe kun je de motor meenemen voor €9600,- Inc afleverings kosten en met 1e beurt alleen onderdelen te betalen.

Pak: Alpinestars, SPIDI.

Groeten,

Barry
 
Bij safe in Eindhoven hebben ze er nog 1 staan in het blauw, alle andere vestigingen zijn ze op ! Nu bellen en reserveren ! Je kunt er een knmv verzekering bij afsluiten dan heb je geen alarm nodig alleen 1 goedgekeurd slot ! Verzekering is voor starter all risk €650,- per jaar. Unieke kans *D Blijft alleen veel geld... Bij safe kun je de motor meenemen voor €9600,- Met 1e beurt alleen onderdelen te betalen.

Pak: Alpinestars, SPIDI.

Groeten,

Barry
stikje dr om en klaar zou ik zeggen
 
Als je het geld hebt gewoon nu kopen, je kan vragen of i desnoods tot december bij hun kan blijven staan (nee heb je ja kun je krijgen)

Als je de motor koopt kun je vast nog wat extra korting op de kleding krijgen
Daar blijven staan kan die.. als ik 'normale prijs' betaal (€11.399), kan ik voor €2000,- kleding krijgen. Of €1000,- korting en €1000,- kleding.

Bij safe in Eindhoven hebben ze er nog 1 staan in het blauw, alle andere vestigingen zijn ze op ! Nu bellen en reserveren ! Je kunt er een knmv verzekering bij afsluiten dan heb je geen alarm nodig alleen 1 goedgekeurd slot ! Verzekering is voor starter all risk €650,- per jaar. Unieke kans *D Blijft alleen veel geld... Bij safe kun je de motor meenemen voor €9600,- Inc afleverings kosten en met 1e beurt alleen onderdelen te betalen.

Pak: Alpinestars, SPIDI.

Groeten,

Barry
DAMN, dat meen je niet. Ik zit nu op stage. Maar ik denk dat ik NU maar ga bellen. Want wil dit niet door mijn neus laten boren. KNMV verzekering weet ik van!

Maar als ik bel en zeg reserveer maar.. kan ik dan nog wel onderhandelen over de prijs?
 
stikje dr om en klaar zou ik zeggen
:} Amen.. :}


Daar blijven staan kan die.. als ik 'normale prijs' betaal (€11.399), kan ik voor €2000,- kleding krijgen. Of €1000,- korting en €1000,- kleding.DAMN, dat meen je niet. Ik zit nu op stage. Maar ik denk dat ik NU maar ga bellen. Want wil dit niet door mijn neus laten boren. KNMV verzekering weet ik van!

Maar als ik bel en zeg reserveer maar.. kan ik dan nog wel onderhandelen over de prijs?

uuh.. waarschijnlijk niet.. dan gaan hun ervan uit dat je hem zo hoptjop wilt/kunt kopen.
 
Laatst bewerkt:
:} Amen.. :}uuh.. waarschijnlijk niet.. dan gaan hun ervan uit dat je hem zo hoptjop wilt/kunt kopen.
Net gebeld met SAFE, €9700,- inclusief afleverbeurt en dat door de telefoon. Hij gaat me zo terugbellen waar die nog een fiets vandaan kan halen. Korting op kleding kan, maar niet op alle merken modellen. Dus misschien kan ik deze dan het beste pakken op de motorbeurs.

Rrrr, krijg het hier benauwd.

[EDIT]
Nou hij heeft er nog 1 op de kop kunnen tikken. Vrijdag een afspraak daar... fiets staat gereserveerd voor me. :}

Wat gaat het dan toch in ene snel.. half uur geleden vraag je om advies.. en nu heb je eigenlijk al een fiets.
 
Laatst bewerkt:
Had ie die blauwe bij SAFE Eindhoven nog staan ?
Waar die vandaan kwam heeft die niet gezegd.. hij zij dat er nog maar een paar waren. Grombels... ik moet straks mijn ouders maar even gaan informeren }) Die fiets moet namelijk wel binnen staan ergens :X
Vrijdag naar safe en dan proberen nog een kledingbon te krijgen van €300,- ofzo. Zal het dan eindelijk zover zijn :?

En dan moet ik nog 3 maanden wachten :( Maar ja beter nu een fiets die ik kan betalen dan dat ik straks me stuk kijk op een 2005.
 
Ben ik de eerste dan :? op voorhand van harte gefeliciteerd :} .

Tip, je kan hem 3 maanden in de woonkamer zetten ter decoratie })
 
Ben ik de eerste dan :? op voorhand van harte gefeliciteerd :} .

Tip, je kan hem 3 maanden in de woonkamer zetten ter decoratie })
Niet te voorbarig he.. ;) :P Maar als ik het zo bekijk is die kans wel heeeel erg groot. Dus thanks ;)

Denk wel dat die nog even bij SAFE blijft staan... kan ik het rustig brengen bij mijn ouders :+ . Een supergoede stalling hebben we namelijk niet. Moet de komende tijd maar is lief zijn :o en hopen dat die dan in de berging mag. Mijn ouders hebben het namelijk niet zo op motoren.

Moet zeggen dat ik nu wel het ongeduldigst ben sinds dat ik mijn motorrijbewijs heb gehaald.
 
Gewoon nu kopen!!!!!! EN een Spool pak is best mooi op een blauwe R6 Ik heb dit pak van Spool

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/120819/bd63934eaac79fa123478d10a6c6d65c (comb1_im0.jpg)​
 
Gewoon nu kopen!!!!!! EN een Spool pak is best mooi op een blauwe R6 Ik heb dit pak van Spool
Ik zit nu op stage in the middle of nowhere en kan hier ook niet zomaar pleiten. Moet nog even geduld hebben tot vrijdag, tot die tijd is die gereserveerd.

Heb al verschillende mooie pakken gezien.. moet vrijdag maar is gaan passen :]
 
Ik vind het pak Alpinestars Venom in het blauw erg mooi voor bij een R6. Is alleen best een duur pak. Kun je voor minder kopen bij www.motorgoedkoop.nl of misschien op de beurs maar dan moet je geluk hebben.
Ik heb zelf het GPU pak in het zwart. Staat ook erg mooi op een blauwe r6 vind ik O-)

p.s.
R6 '04 rijdt echt lekker hoor dus je doet zeker geen miskoop als je het geld kunt opbrengen !

Alleen ff wennen om goed van 1 naar 2 te schakelen met de yammie bak.

Groeten,

Barry
 
Ik vind het pak Alpinestars Venom in het blauw erg mooi voor bij een R6. Is alleen best een duur pak. Kun je voor minder kopen bij www.motorgoedkoop.nl of misschien op de beurs maar dan moet je geluk hebben.
Ik heb zelf het GPU pak in het zwart. Staat ook erg mooi op een blauwe r6 vind ik O-)

p.s.
R6 '04 rijdt echt lekker hoor dus je doet zeker geen miskoop als je het geld kunt opbrengen !

Alleen ff wennen om goed van 1 naar 2 te schakelen met de yammie bak.

Groeten,

Barry
Ik denk dat ik mijn geluk ga beproeven op de motorbeurs... tenzij SAFE leuk gaat doen a.s. vrijdag. Klonk over de phone daar niet echt positief over. Maar dat pak van Alpine Stars is idd echt gruwelijk. MQP heeft ook wel aardige, daarnaast ook nog een mooie gezien van Yamaha zelf (?).

Tja het geld... ik heb me er helemaal de pleuris voor gewerkt (nog steeds overigens). Alleen zal ik dat nog wel ff moeten volhouden om de komende tijd alles te kunnen blijven betalen en weer wat centen op de rekening te hebben staan.
Maar dat ik binnen anderhalf jaar een 2004 R6 ga rijden, als student zijnde, had ik zelfs nooit kunnen dromen.

Ik denk dat de modellen qua prijs elkaar niet veel gaan ontlopen.
Jaarlijkse prijsstijging van ongeveer 2%. Maar op een 'oud' model die niet goed loopt kan je natuurlijk korting krijgen... vandaar.

Nieuwprijs R6 2004 introductie: €11.399,-
Nieuwprijs R6 2004 nu : €9.700,-

Voor een 2005 ga je denk ik rond de €11.699,- betalen. Dan nog alarm etc. Zijn gewoon een hoop extra kosten. Daarnaast zie ik het nut er niet van in om een 2005 te gaan kopen als ik de 2004 net zo mooi vind :P
 
Ik heb in februari 2004 nog een nieuwe 2003 R6 gekocht.
(als dat wat zegt).

ik wilde eigenlijk een 2ehands R6 ivm de prijs, maar er werd mij zo'n goed bod gedaan dat ik een nieuwe gekocht heb. ik wilde iig geen 2004 model omdat ik de kleur grijs van 2003 mooier vind.
 
Ik heb in februari 2004 nog een nieuwe 2003 R6 gekocht.
(als dat wat zegt).

ik wilde eigenlijk een 2ehands R6 ivm de prijs, maar er werd mij zo'n goed bod gedaan dat ik een nieuwe gekocht heb. ik wilde iig geen 2004 model omdat ik de kleur grijs van 2003 mooier vind.
Als er ergens een 2003 model staat, nieuw, vind ik dat ook prima... mag ik vragen wat jij toendertijd als 'goed' bod had?

Overigens was ik zelf van plan om een R6 uit 1999 te kopen, een half jaar geleden was dat bijgesteld naar een 2001.. en tot kort verleden erachter gekomen dat een nieuwe niet veel duurder is (alles terug gerekent).
 
Heb m'n 2004 R6 gekocht bij Motoport. ) km op de teller en zo een 1400 euro van de prijs af. Het is een mystic silver uitgevoerde. Heeft zo een 3 maanden in de garage staan wachten, maar kon het gewoon niet aan m'n neus voorbij laten gaan!

Ik had ook de keus uit een blauwe 2004 met 150 km of een rode 2003 met 0 km. Is dus de zilvere geworden! Waren allemaal dezelfde prijs.
 
Heb m'n 2004 R6 gekocht bij Motoport. ) km op de teller en zo een 1400 euro van de prijs af. Het is een mystic silver uitgevoerde. Heeft zo een 3 maanden in de garage staan wachten, maar kon het gewoon niet aan m'n neus voorbij laten gaan!

Ik had ook de keus uit een blauwe 2004 met 150 km of een rode 2003 met 0 km. Is dus de zilvere geworden! Waren allemaal dezelfde prijs.
Als ik zo vrij mag zijn, wat was die prijs?
 
Hey Oesie, De R6 uit Hengelo (blauw) is vandaag voor mij gereserveerd, dus de spoeling wordt dun joh 8-)
Woei, ben ik blij dat ik er gisteren 1 heb laten reserveren. Moet nu alleen nog een stalling vinden :X B|

Van mijn ***moeder mag die niet in de berging (zat plek overigens). Heb 3 maanden de tijd om wat te vinden, of het huis uit te gaan :o (buiten is die namelijk niet verzekerd).
 
Van mijn ***moeder mag die niet in de berging (zat plek overigens). Heb 3 maanden de tijd om wat te vinden, of het huis uit te gaan :o (buiten is die namelijk niet verzekerd).
Ojee 1 van DE meest gemaakte fouten :P
Wat je eigenlijk had moeten doen is uiteraard niks zeggen en plotseling staat dr een r6 in de schuur O-)
Waarschijnlijk komt je moeder dan alsnog naar je toe waarom dr een motor in de schuur staat. Maar dat was je nou net vergeten te zeggen stom stom stom |( maarja hij staat er nu toch al O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan