Advies gevraagd bij keuze motor

zowiezo klopt de link niet helemaal want ik zie de blauw witte SRAD van 1996 er ook niet bij staan..... '(

En ik weet zeker dat de mijn originele kleuren heeft... :Y
 
zowiezo klopt de link niet helemaal want ik zie de blauw witte SRAD van 1996 er ook niet bij staan..... '(

En ik weet zeker dat de mijn originele kleuren heeft... :Y

Is dat geen 750?(deze site is door een liefhebber gemaakt en klopt doorgaans toch best goed).
Mijn 98-er srad staat er netjes vermelt met de goede data :)
 
Is dat geen 750?(deze site is door een liefhebber gemaakt en klopt doorgaans toch best goed).
Mijn 98-er srad staat er netjes vermelt met de goede data :)

Jep originele carburatoeter 750 van 1996 in het bluaw wit (of wel de echte.... :P ) staat niet in hun lijstje... B|

Overigens de vorige bordeaux rood zwarte 600 van 1998 kan ik ook niet terug vinden..... en ook die was 100% origineel! *D
 
Laatst bewerkt:
http://www.marktplaats.nl/a/motoren...285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr
(deze heeft wat minder kilometers, er zit een alarm op en na wat onderhandelen zitten we op een prijs van 2.000 euro. Deze reageert ook iets positiever: "anden zijn goed hij heeft echt geen schade ziet er gewoon mooi uit onderhoud afgelopen zomer nieuwe olie en filters erop mankeert niks"). 35.000 km's
En dan ga je dr heen, zie je wel schade en is het: wat verwacht je dan, van een motor van zoveel jaar oud?
Kuipwerk origineel of na een flinke crash 't e.e.a. vervangen?

Ga gewoon kijken, beetje hossen en trekken aan de motor (balhoofd, kijken naar stuuruitslag punten of die er nog aan zitten. Vreemde krassen/deuken aan het frame, banden boeien niet, dat is voor een ieder persoonlijk wat er onder komt.), stukje rijden en laat je niet blind maken door verliefdheid. Aan de andere kant.. wat kun je nog verwachten van een oudere motor? Mijn '97 srad reed niet eens toen ik em kocht :+

Daarbij, dat die vrouw van de eerste motor de profieldiepte zo niet weet, hoeveel mensen hier weten wel de profieldiepte van hun banden?? :+
 
Oke, nu ben ik in verwarring. Hij kan dus of een 'nepper' zijn, of zelf gefabriceerd of ingevoerd uit het buitenland. Als hij uit het buitenland is ingevoerd zal dit niet al te veel nadelen met zich meebrengen neem ik aan.
Als het een nepper of zelf gefabriceerde is lijkt me dit nadeliger. Hoe kan ik dit uitsluiten? Ik ga vanmiddag bij de eigenaar langs om de motor te bekijken..
Tnx voor jullie hulp tot nu toe!
 
Verder lees ik op de site van RDW dat dit voertuig 199 kg/206 kg is, terwijl dit naar mijn weten 174 kilo moet zijn. Kan ik ervan uitgaan dat de site het mis heeft of duidt dit ook op iets dat niet klopt?
 
Lekker belangrijk of ie echt is of niet..... als hij goed rijdt en er netjes uitziet zou ik me er niet al teveel druk om maken!
174kilo is leeg gewicht, rdw gewicht is met alle vloeistoffen enzo..... ;)
 
Verder lees ik op de site van RDW dat dit voertuig 199 kg/206 kg is, terwijl dit naar mijn weten 174 kilo moet zijn. Kan ik ervan uitgaan dat de site het mis heeft of duidt dit ook op iets dat niet klopt?
174kilo? Volgens mij klopt die 206 wel hoor :Y
 
Verder lees ik op de site van RDW dat dit voertuig 199 kg/206 kg is, terwijl dit naar mijn weten 174 kilo moet zijn. Kan ik ervan uitgaan dat de site het mis heeft of duidt dit ook op iets dat niet klopt?

174 kg leeg dus zonder olie,koelvloeistof,benzine en accu :)
rdw hanteert rijklaar gewicht :Y
 
De middag is om... ;)

Klopt ;)

De motor uit zwolle van 1650 was niet in al te beste staat; roest in de tank, banden waren toe aan vervanging, voetsteun zat los en hij rook ontzettend naar olie..

De telefonica was in perfecte staat, op de achterremschijven na, zoals te zien op de foto. Volgend jaar maar een keer laten vervangen denk ik. Heb heb gekocht voor 1.950 euro inclusief buddy seat, alarm, bok en tas voor over de motor. Maandag alles over laten zetten en ophalen.

Tnx voor al jullie hulp, een trotse SRAD eigenaar.
20130131211747.jpg


20130131205243.jpg
 
Klopt ;)

De motor uit zwolle van 1650 was niet in al te beste staat; roest in de tank, banden waren toe aan vervanging, voetsteun zat los en hij rook ontzettend naar olie..

De telefonica was in perfecte staat, op de achterremschijven na, zoals te zien op de foto. Volgend jaar maar een keer laten vervangen denk ik. Heb heb gekocht voor 1.950 euro inclusief buddy seat, alarm, bok en tas voor over de motor. Maandag alles over laten zetten en ophalen.

Tnx voor al jullie hulp, een trotse SRAD eigenaar. [afbeelding]

[afbeelding]


Ik kan je foto's niet zien, maar gefeliciteerd !!
 
Gefelisiteerd met de aankoop, veel gave en veilige kilometers gewenst.

Heb hier er hier ook nog een hele mooi staan in Corona uitvoering.
Van 2000 met nog geen 29000 kilometer en echt 100% nieuwe banden.
Maar die kost wel iets meer dan €2000,00
 
Klopt ;)

De motor uit zwolle van 1650 was niet in al te beste staat; roest in de tank, banden waren toe aan vervanging, voetsteun zat los en hij rook ontzettend naar olie..

De telefonica was in perfecte staat, op de achterremschijven na, zoals te zien op de foto. Volgend jaar maar een keer laten vervangen denk ik. Heb heb gekocht voor 1.950 euro inclusief buddy seat, alarm, bok en tas voor over de motor. Maandag alles over laten zetten en ophalen.

Tnx voor al jullie hulp, een trotse SRAD eigenaar. [afbeelding]

[afbeelding]


Gefeliciteerd met je aankoop *O*

Wat is er mis met de achterremschijf? Die roest? Da's na een paar keer remmen wel weg hoor.


20130131205243.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan