advies gevraagd over KW

Naabiiil

Rookie
5 apr 2015
2
0
west
hallo beste motorrijders,

ik heb onlangs mijn rijbewijs a2 gehaald en ben nu op zoek naar een motor. de bmw f650 gs spreekt mij echt aan maar het probleem is dat deze 37 kw levert op papieren. ik mag ivm mijn a2 rijbewijs maar 35 kw rijden. weet iemand wat ik hieraan kan doen en deze op een legale manier kan berijden? ik heb al gezocht op het forum maar soortgelijke vragen zijn vaak van voor 2013 en er worden geen duidelijke antwoorden gegeven. ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

ps: als er iemand een mooie alternatief weet dat lijkt op een bmw f650 gs hoor ik het ook graag
 
ik heb wat rondgezocht en vond dit op de site van rdw: Voor motorfietsen kan dat door de fabrikant (of zijn Nederlandse vertegenwoordiger) via een verklaring". wat houdt dit precies in?
 
Het staat wel op het forum, je hebt waarschijnlijk de juiste trefwoorden niet gevonden.

De kortste weg is bij Alpha technik in Duitsland een "drosselsatz" bestellen. Dat kost ongeveer 100 euro en gaat met een certificaat dat op je framenumer uitgeschreven wordt.
Die set bouw je in en je maakt een afspraak Met de RDW. Die zetten je motor op de rollenbank en passen je kenteken aan. Dat kan 400 euro kosten, maar ik heb ook lagere bedragen gehoord, even bellen dus.
 
Terug
Bovenaan Onderaan