Advies gevraagd sticker

Makster

MF veteraan
14 sep 2003
2.169
0
Dordrecht
Ik zit er over te denken om de "fuchs" sticker van mijn zxr te halen, maar ik vraag me af of er geen kleur verschillen ontstaan in de lak?

Wat zouden jullie doen? De sticker laten zitten of hem er af halen? Heb vandaag ook al een aantal stickers van mijn ruitje gehaald en op de lak net onder de ruit, hier heb ik geen kleur verschil geconstateerd, maarja dit waren ook veel kleinere stickers.

Dus wat te doen? Laten zitten of er af halen? En wat is de kans op kleur verschil?

Hier wat pics zodat je een idee heb waarover het gaat.

Motor1klein.jpg

Motor3klein.jpg

Motor7klein.jpg


ps let niet op de roestige schijf, dat krijg je als je hem wast en vervolgens een week niet rijdt |(
 
Zeer mooie fiets en ik zou persoonlijk de sticker erop laten ;)
En ik denk wel dat je een kleur verschil gaat hebben! dat deze er al een lange tijd zou opkleven '(

greetz
 
Nou gezien aan de staat van de lak, lijkt me dat ie een keer opnieuw is gespoten..

Denk nie dat het zo zichtbaar is..

Maar ja, blijft toch een risico..

Anders andere sticker kopen van ongeveer dezelf maat, en die op die plek weer plaatsen ? :P
 
Nou gezien aan de staat van de lak, lijkt me dat ie een keer opnieuw is gespoten..

Denk nie dat het zo zichtbaar is..

Maar ja, blijft toch een risico..

Anders andere sticker kopen van ongeveer dezelf maat, en die op die plek weer plaatsen ? :P

Goed plan, anders koop ik weer een paar Fuchs stickers :P

Maarja, risico is en blijft er inderdaad. Zal er nog is een nachtje over slapen!
 
Heb nog nooit kleurverschil gehad na afhalen van een sticker, dan moet hij er echt al jaaaren opzitten volgens mij ?
Heb zelf al 2 jaar onder de Bagster hoes op mijn Fazer van dat "racetape" zitten tegen beschadiging door b.v. kleine zandkorrels en schuren, trok er pas bij het schoonmaken per ongeluk een strook van los maar de lak zag er nog precies hetzelfde uit als op de kuip.
Gewoon even de sticker met een fohn iets voorverwarmen en hij komt er zo af.
 
Heb nog nooit kleurverschil gehad na afhalen van een sticker, dan moet hij er echt al jaaaren opzitten volgens mij ?
Heb zelf al 2 jaar onder de Bagster hoes op mijn Fazer van dat "racetape" zitten tegen beschadiging door b.v. kleine zandkorrels en schuren, trok er pas bij het schoonmaken per ongeluk een strook van los maar de lak zag er nog precies hetzelfde uit als op de kuip.
Gewoon even de sticker met een fohn iets voorverwarmen en hij komt er zo af.

Thanks voor je reactie.

Dat van die fohn, daar was ik van op de hoogte. Tja, zijn keuzes die je maakt heh. Zal er nog eens een nachtje over slapen ;)
 
Denk dat ik de sticker laat zitten, al weet ik dat nog niet zeker :?

We kunnen dus concluderen dat ik precies even ver als gisteren ben :P
 
Ik zou de zooi er met een fohntje vanaf halen, je evt bij de pirelli sticker kijken of er kleur verschil in zit, daar zitten transperante stukken op die ook UV-licht tegen houden en verkleuring veroorzaken.

BTW, strakke brommer!
 
Terug
Bovenaan Onderaan