Helaas is tijdens mijn poging om bij mijn fzs 1000 de uitlaat te verwijderen tot nu toe 1 tapeind afgebroken. Als ik zie hoe de andere 7 eruit zien ben ik bang dat het niet bij deze ene blijft. Wat is wijs volgens jullie? Met een moerensplijter de moeren van de tapeinden afhalen of blijven proberen de moeren eraf te krijgen.
Heeft iemand tips om het afgebroken tapeind uit de cilinder te krijgen, hij steekt nog ca 1,5cm uit.
Hoe verhitten jullie de moeren zonder de hele motor in de fik te steken, heb wel alle kappen van de motor af maar ben bang dat ik door de hitte van de gasbrander meer schade toebreng dan nodig. Of ben ik te bang.
Tot nu toe heb ik ongeveer een week lang elke dag de moeren ingespoten met imal kruipolie en wd40 en heb de moeren meerdere keren verwarmd. Ik heb ze niet roodgloeiend gekregen omdat ik dat tot nu toe nog niet gedurfd heb.
Heeft iemand tips om het afgebroken tapeind uit de cilinder te krijgen, hij steekt nog ca 1,5cm uit.
Hoe verhitten jullie de moeren zonder de hele motor in de fik te steken, heb wel alle kappen van de motor af maar ben bang dat ik door de hitte van de gasbrander meer schade toebreng dan nodig. Of ben ik te bang.
Tot nu toe heb ik ongeveer een week lang elke dag de moeren ingespoten met imal kruipolie en wd40 en heb de moeren meerdere keren verwarmd. Ik heb ze niet roodgloeiend gekregen omdat ik dat tot nu toe nog niet gedurfd heb.