advies gevraagd !

chavez

MF'er
23 dec 2001
118
0
omgeving van gelderland
Hallo mensen,

ben nieuw hier op MF en hoop een paar (zinvolle) antwoorden te krijgen op enkele brandende vragen.

Heb mn oog laten vallen op een geweldige cbr600 FS.
Kan m voor 20. meekrijgen bj 2001 3000 op de teller.

Is dit redelijk, goed of nix?

Volgende vraag:
Is het nu gunstiger om een motor te kopen dan in t seizoen ( dit i.v.m. lage verkoop in deze maanden)?

En dan nog graag ervaringen over deze fiets!!!

ALvast bedankt!
 
Welkom.

Leuke fiets die CBR600... Geen echte supersport zoals Suzuki GSXR600, maar leuke stabiele fiets om mee te beginnen.
 
Kan ik niets over zeggen, heb nog geen motor zelf helaas. Ik moet volgend jaar op zoek naar een leuke fiets. Misschien dat ik de FZR400 van Revolution kan overnemen om mee te beginnen.
 
Vindt het nogal duur.
en HELEMAAL als je geen inruil heb.

Kijk nog even rond, vraag overal naar de prijs, geef aan dat je geen inruil heb, moet zeker een 1000,- extra korting opleveren.
 
Jep, ben het wel met gizzmo eens....hijs wel een beetje duur. Als je geen inruil hebt moet er zeker nog iets van de prijs af. Je krijgt ALTIJD korting als je er niks op inruilt. Meestal varieert het van 1000 tot 3000 afhankelijk van de waarde van de fiets natuurlijk.
Je kan natuurlijk ook een pak, handschoenen en laarzen regelen zonder dat je daar extra voor betaalt natuurlijk.
 
heb al verschillende zaken gekeken...vragen allemaal rond de 21000! Deze ook , maar krijg 1000,00 korting.

een nieuwe kost 25.500.

ff tussen 2 (), weet niet of het wat uit maakt hoor, maar dit is een sport uitvoering en die is wat duurder dan de gewone 600 F.

Zucht .....weet t niet meer nu...vind t wel een hele gave fiets.

naja...kijke wel
 
My two cents:

Mijn motor kostte eigenlijk ook te veel denk ik (iets van een 14.000 gulden voor een twee jaar oude ZZR 600 met nog geen 3000 km op de teller). Maar het hart was sterker als de rede en ik heb het me tot nu toe niet beklaagd.
 
Ik vind het een hele toffe fiets i.i.g.
Met een goeie garantie lijkt het mij geen slechte prijs.
Het is veel geld, maar dan heb je wel wat, en kan je lekker zonder zorgen :]
 
ik heb het me tot nu toe niet beklaagd.

Jah duuhh! Je hebt hem ongeveer een week! Heb je inderdaad nog geen tijd om je iets te beklagen.
Waarschijnlijk beklaag je\'t je ook niet maar dat wil niet zeggen dat je teveel moet betalen.
 
wat heeft iedereen toch met yamaha?
allemaal gek van die R1 en die R6.

Heb er zelf geen ervaring mee hoor, maar heb me laten vertellen dat t van die zenuwachtige kleredingen zijn waar je alleen maar op kan gassen.
 
wat heeft iedereen toch met yamaha?
allemaal gek van die R1 en die R6.

Heb er zelf geen ervaring mee hoor, maar heb me laten vertellen dat t van die zenuwachtige kleredingen zijn waar je alleen maar op kan gassen.
Nou, nou die yamaha\'s hebben anders ook wel nadelen hoor. ;)
Maar f20.000,- voor een fiets van nog geen jaar oud met fabrieksgarantie en maar 3000km op de teller is volgens mij best redelijk.
Heb je een nagenoeg nieuwe fiets (amper ingereden) voor f5000,- minder dan de nieuw prijs!
 
Jah duuhh! Je hebt hem ongeveer een week! Heb je inderdaad nog geen tijd om je iets te beklagen.
Waarschijnlijk beklaag je\'t je ook niet maar dat wil niet zeggen dat je teveel moet betalen.

Ik bedoelde dat ik me nog niet beklaagd heb er zoveel aan betaald te hebben. Dat is een jongensdroom die uitkwam en dat mag wel wat kosten. Door een eenmalige financiële meevaller moest ik niet op elke frank kijken en daarom was ik bereid dat bedrag te betalen. Dat wou ik zeggen.

Heb trouwens 15.000 frank van de oorspronkelijke vraagprijs kunnen afdingen ;) . Maar aangezien ze meteen akkoord waren, had ik beter nog wat lager begonnen... Goed om weten voor de volgende keer.

En ja, ik heb hem pas een week en, verdomme, heb er nog geen meter mee kunnen rijden. Die sakkerse verzekeringsmensen laten maar niets van zich horen. :(
 
Laatst bewerkt:
Er staat in moto 73 een langeduurtest van die 600
mankeerd weinig aan ,alleen zuipt hij nogal
ik vindt 1 op 13,5 nogal flink bij dagelijks gebruik
Prijs lijkt me niet verkeerd,alleen weet je ook hoe hij is ingereden als het een demo fiets is lijkt met het niet altijd volgens de regels te zijn gebeurt
Het lijkt me dat als je een nieuwe koopt van bouwjaar 2001 je hem ook wel voor ongeveer 22,5 hebt
 
De cbr600fs de rode soloversie van de cbr,deze cbr rijd/stuurt zeer goed.
De prijs is echt niet te veel maar probeer hem wel voor iets minder mee te krijgen.....altijd proberen.
 
wil morgen ( als het weer mee zit en t niet glad is ) ff een proefritje gaan maken.

Bedoeling is om er de ene x lekker mee te touren en een andere x ff lekker knallen...

waarom is de cbr 600 FS geen super sport en de gsx r600 bijv. wel.

Heb de specs bekeken, maar zit niet echt schokkend verschil in (vind ik)

laat iemand me alvast ff weten hoe zo\'n ding rijdt !!! ( voor morgen) :) :)
 
De cbr600fs is wel een supersport,ik heb al meerdere malen op de \"gewone\" gereden,het rijd zeer goed.
Alleen zit op de fs een soloseat en een zwart frame wat de grootste verschillen zijn met de \"gewone\"cbr.
 
Terug
Bovenaan Onderaan