Advies gevraagd

Ook nog een leuke, als je op een later moment een andere motor koopt en iets beter in het geld zit, kun je er voor kiezen om je "brik" niet te verkopen maar te gebruiken in de minder aangename perioden van het jaar zoals de winter of de herfst.

Aangezien je maar op 1 motor tegelijkertijd kan rijden zal het onderhoud ook verdeelt worden over beide motoren, afgezien van het periodieke.

Als je een motor WA kaal verzekerd zijn de vaste lasten dermate laag dat je beter een pekelfiets kan hebben dan 1 keer op de bek te gaan met een mooie fiets die je vervolgens weer helemaal netjes wil maken.

mvg
db
 
Ik heb ook een tijdelijke motor gekocht. Eigenlijk gewoon een hele leuke motor, voor weinig geld. Als ik straks meer geld heb kan ik altijd nog kijken naar een leukere motor met een hoger budget. Want zodra ik mijn a-tje heb, wil ik ook kunnen rijden ook, en dat zal zonder motor niet gaan. Maarja, ieder zijn eigen keus. Ik wil gewoon kunnen rijden zodra ik mijn rijbewijs heb, dusja, dan maar een minder dure motor. En zelfs minder dure motoren kunnen nog erg goed zijn ;)
 
En na een jaar, wie wil er dan nog een chopper?
Als je echt serieus gaat rijden, dan is een tjopper niet je ding, je gaat na een half uur als stuk op zo'n ding. En het wil de bocht niet om enz. Koop je nu een ouwe, dan kan je daar zonder veel verdriet na een jaar weer afscheid van nemen. En dan een echte motor kopen :)
Onzin, heb je er wel eens op gereden dan?

Hele volksstammen rijden op zo'n ding de route 66.
 
Bedankt voor alle reacties. Ik denk dat ik waarschijnlijk toch eerst eff een brik ga kopen. Iemand nog leuke ideetjes? Verleiding is wel groot altijd met die acties. Maar mijn gezonde verstand zegt toch rustig aan beginnen. Wat zijn beetje leuke prijsjes voor oudere motoren etc.
m'n vriendin heeft een virago'tje voor 900.- maar dat is denk ik niet jouw ding :+

er is genoeg te vinden van 1000 tot 3000.- en de afschrijving is dan ook minimaal als je 'm weer inruilt met een jaartje.
 
Mogguh,

Ik zit zeg maar in een soort dilemma. Atje word als alles mee zit binnen 2 maanden gehaald.

Ik zit dus te twijfelen;
Zal ik eerst gewoon een goedkope tijdelijke fiets kopen en vervolgens door sparen voor een betere.

Gewoon gelijk doorsparen voor een goeie.

Of bij hans van wijk zo'n actie van rij 5 jaar voor 50 euro per maand iets.

Sta open voor tips en adviezen en eventueel wat je kwijt wil :p

LENEN KOST GELD !!!!!!

kijk op motorhit.nl, neem een goedkope veelverkohte CBR,GSXF o.i.d. en ga daar lekker mee oefenen. Je leert van sparen alleen dat je zuinig met je geld om moet gaan, echter niet hoe je motor leert rijden.
 
LENEN KOST GELD !!!!!!

kijk op motorhit.nl, neem een goedkope veelverkohte CBR,GSXF o.i.d. en ga daar lekker mee oefenen. Je leert van sparen alleen dat je zuinig met je geld om moet gaan, echter niet hoe je motor leert rijden.
Lenen kost helemaal geen geld, ik zeg altijd maar,

Leen goedkoper dan sparen dat is goedkoop kwa financieel geld :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan