Advies gevraagt over aanschaf chopper

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lui Varken

MF'er
3 apr 2004
74
0
Somewhere
Hallo,

Ik overweeg een Suzuki VZ 800 Marauder LC uit 2000 of een Yamaha XVS 650A Dragstar Classic uit 1998 aan te schaffen en wil graag de bijzonderheden weten van deze motoren. Zijn er aandachtspunten, zijn deze motoren geschikt voor "lange"reizen (300 á 400Km), brandstof verbruik, specifieke rijeigenschappen enz enz. En ik ben nogal fors, 193Cm en +/- 140Kg, kanda? (Zou graag een grotere qua cc's aanschaffen maar de euries ontbreken)

Ik ga maandag een proefrit maken op een Marauder maar ben erg benieuwd naar jullie reacties.

Alvast bedankt voor jullie tips.

P.s. Zoeken leverde niet echt de antwoorden op die ik zoek.
 
Hallo,

Ik overweeg een Suzuki VZ 800 Marauder LC uit 2000 of een Yamaha XVS 650A Dragstar Classic uit 1998 aan te schaffen en wil graag de bijzonderheden weten van deze motoren. Zijn er aandachtspunten, zijn deze motoren geschikt voor "lange"reizen (300 á 400Km), brandstof verbruik, specifieke rijeigenschappen enz enz. En ik ben nogal fors, 193Cm en +/- 140Kg, kanda? (Zou graag een grotere qua cc's aanschaffen maar de euries ontbreken)

Ik ga maandag een proefrit maken op een Marauder maar ben erg benieuwd naar jullie reacties.

Alvast bedankt voor jullie tips.

P.s. Zoeken leverde niet echt de antwoorden op die ik zoek.


proefritjes zeggen alles...

als het van mij zou afhangen dan werd het de marauder... die dragstar heeft net iets te weinig paardjes

de marauder is iets pittiger
 
Ik heb een XVS650, weeg 45kg minder en ben 10cm korter en dat past net...
Brandstof verbruik ... geen idee...
Aandachtspunten.. ik negeer alles en alle beurten... en dat ding loopt nog.
bijzonderheden.. een hoop plastic wat zich voor wil doen komen als 'echt chroom'.
Maar ja een Marauder vind ik ook klote...
 
lieve mona, ik ben de zoveelste stomme nicht die te verrot is om eerst ff wat te lezen voordat ik een achterlijke vraag stel...zo gaat het hier wel naar de kloten...

en 1.93 en 140 kilo, dat heet hier gewoon een vet varken en geen lui varken...
 
Laatst bewerkt:
lieve mona, ik ben de zoveelste stomme nicht die te verrot is om eerst ff wat te lezen voordat ik een achterlijke vraag stel...zo gaat het hier wel naar de kloten...

en 1.93 en 140 kilo, dat heet hier gewoon een vet varken en geen lui varken...
:^

_O-
 
lieve mona, ik ben de zoveelste stomme nicht die te verrot is om eerst ff wat te lezen voordat ik een achterlijke vraag stel...zo gaat het hier wel naar de kloten...

en 1.93 en 140 kilo, dat heet hier gewoon een vet varken en geen lui varken...

Ah, je bevestigd wat je schrijft, jij leest ook niet. Zie laatste opmerking in mijn bericht.
Enne een vent van 193 die 140 kilo weegt kan ook weinig vet hebben en veel spieren, zoals dat in mijn geval zo is. Ik weeg niet zo veel door het vele eten maar door elke dag sportschool. Dus kijk maar uit Bral, ik knijp je fijn zonder met mijn ogen te knipperen :W
 
Het wordt steeds gezelliger op het forum hierzo. :(

Tja, de meeste doen hun best om een collega motorrijder te helpen maar de rotte appels, zijn er gelukkig maar erg weinig, verpesten het voor de rest. Bannen zou ik zeggen bij dat soort gedrag.

Iedereen die serieus heeft gereageerd bedankt voor jullie hulp, Bral en Al (Airhead, het zegt het al) get a life.
 
Ah, je bevestigd wat je schrijft, jij leest ook niet. Zie laatste opmerking in mijn bericht.
Enne een vent van 193 die 140 kilo weegt kan ook weinig vet hebben en veel spieren, zoals dat in mijn geval zo is. Ik weeg niet zo veel door het vele eten maar door elke dag sportschool. Dus kijk maar uit Bral, ik knijp je fijn zonder met mijn ogen te knipperen :W

sjonge jonge klinkt allemaal erg dreigend.
Ben alleen bang dat niemand hier er van onder de indruk raakt.
 
Laatst bewerkt:
Tja, de meeste doen hun best om een collega motorrijder te helpen maar de rotte appels, zijn er gelukkig maar erg weinig, verpesten het voor de rest. Bannen zou ik zeggen bij dat soort gedrag.

Iedereen die serieus heeft gereageerd bedankt voor jullie hulp, Bral en Al (Airhead, het zegt het al) get a life.
Boehoehoe :Z
 
Wow, spannend, sensatie. Chips, bier & nootjes!!!

Als je hier ook wat vraagt over choppers, wordt je geheid op je wenken bediend!

L.V. blader eens door de laatste topic's.....het is toch niets anders dan: welke motor past
bij mij? wat is het voordeel met of zonder scherm rijden?

Volgens mij ben je lange tijd niet op MF geweest of dan toch in een andere sectie.

De vraag is ALTIJD "JAM of PINDAKAAS"...... Zoek eens zelf uit hoe je zit e.d.
Zijn verdomme altijd van die standaard vragen, ga dan niet gelijk tegen een oud-gediende als Brallie lopen te schreeuwen (dat doe hij zelf al genoeg) als een mager speen-varken.
Zo'n uitspraak werkt enkel op de lachspieren.
:9 :9 :9
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan