advies motor

Jongens niet zo zeuren allemaal. Jullie doen net alsof een 1000 cc een niet te temmen monster is. Schei toch uit. Het is maar een stukkie metaal. Snelheid ligt aan je rechter pols. Als TS de mille mooi vindt dan moet hij hem gewoon kopen.

Dit geldt voor een bepaalde subset aan beginnende motorrijders (niet per se jong, beginnend). Niet iedereen kan zichzelf in houden. Ik weet uit eigen ervaring dat ik blij ben dat ik op een 60pk fiets begonnen ben op m'n 20e. Was ik op een R1 begonnen dan had ik hier niet meer gezeten. Maar ken ook mensen die zichzelf perfect in de hand kunnen houden. En aangezien waarschijnlijk niemand de TS echt kent... is het zo lastig uitspraken doen ;-)
 
heey

sorry dat ik nu pas iets van me laat weten maar dat had zo zijn redenen!

ik wou eve laten dat ik een R6 uit 2004 hebt gekocht (toch geluistert naar de meeste van hier) en ik moet indd zeggen dat een 600 zeker gaaf is om mee te rijden en ik heb er erg veel plezier mee!

bedankt voor jullie reacties!

ps als iemand een demper voor de R6 heeft dan hoor ik het graag want heb nu nog de orignele erop zitten!
 
Gefeliciteerd met je aankoop kerel! Doe voorzichtig en veel fijne en veilige km's toegewenst! Heb pas op een Aprilia Dorsoduro gereden, lekker hoog ding, voor jou lengte ook niet verkeerd. Of als je het voorovergebogen zitten zat bent, een Tuono misschien ook wel wat. Veel plezier!
 
ik denk dat ik op een lichte motor al snel ben uitgekeken, dus wil wel meteen een echte motor en dan begin ik wel gewoon rustig en niet meteen alles eruit halen wat er in zit.

vtr-100f is ook zeker gaaf
_O- moeten we je nou nog serieus nemen :? :+


Gefeliciteerd met je aankoop iig, foto's willen we zien! :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan