Advies nieuwe accu VT750

Mike1993

Rookie
21 sep 2022
9
2
Ik heb sinds net voor de winter een Honda Shadow 750 uit 2000 aangeschaft. Mijn eerste motor 🎉🎉!
Nu wil ik graag de accu vervangen en lees ik allerlei mooie verhalen van winkels, maar wil ik graag advies van motorrijders!

Welk type accu is het beste? Conventioneel/lithium/etc.

Zijn er mensen die mij van advies kunnen voorzien??

Groetjes Mike
 
Ik ga naar een lokale motorbedrijf een geef de type op van motor en hij besteld of hij heeft eentje op voorraad; monteren en gaan…..

Heb een motobatt en een merk ‘hemelvaart’ in de motoren, beide motoren starten en rijden….. :]

Gevaar bestaat dat je zoveel info krijgt dat een keuze steeds moeilijker wordt….:?

Succes met je keuze.
 
Ik ga naar een lokale motorbedrijf een geef de type op van motor en hij besteld of hij heeft eentje op voorraad; monteren en gaan…..

Heb een motobatt en een merk ‘hemelvaart’ in de motoren, beide motoren starten en rijden….. :]

Gevaar bestaat dat je zoveel info krijgt dat een keuze steeds moeilijker wordt….:?

Succes met je keuze.
antwoord 1 is meteen het juiste en volledig.
slotje ? :+
 
Ik zou het bij een onderhoudsvrij gewone batterij houden,merk kies je zelf.
Vooral bij wat oudere motoren heb ik al meer gehoord dat lithium veel problemen oplevert,omdat het laadcircuit van de motor daar niet op voorzien is.
En let er op dat als je huidige plat ligt i.p.v. rechtop staat,dat je dan een gel accu koopt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan