Vmax-Idioot
MF veteraan
Vandaag eindelijk op keuring met mijn Yamaha XJ700X.
De motor loopt als een zonnetje en reed ook goed.
Na +/- 15 min rijden op de snelweg opeens een huilend geluid en getril in de aandrijving.
Daarna het gevoel alsof de koppeling slipt.
Meteen de koppeling ingetrokken en laten uitrollen op de vluchtstrook.
Rook uit de cardanklok en geen aandrijving als de motor op zijn wielen staat.
Op de middenbok draait het achterwiel wél rond bij het inschakelen van de versnelling.....
Iemand enig idee wat dit kan zijn?
Koppeling?
Cardanklok?
Versnellingsbak?
Kruiskoppeling?
Ik heb écht geen idee.....
Snel ons bedrijf gebeld, motor op de autoambulance geladen en doorgereden naar de RDW.....
Daar is de motor afgekeurd op een scheurtje in de rechter remslang....€180,- lichter en nog geen kenteken, voordat er een controlekeuring van €25,- uitgevoerd is.......
Heeft iemand nog een slang liggen van +/- 55cm met rechte banjo's?
Alvast bedankt voor de reacties....
De motor loopt als een zonnetje en reed ook goed.
Na +/- 15 min rijden op de snelweg opeens een huilend geluid en getril in de aandrijving.
Daarna het gevoel alsof de koppeling slipt.
Meteen de koppeling ingetrokken en laten uitrollen op de vluchtstrook.
Rook uit de cardanklok en geen aandrijving als de motor op zijn wielen staat.
Op de middenbok draait het achterwiel wél rond bij het inschakelen van de versnelling.....
Iemand enig idee wat dit kan zijn?
Koppeling?
Cardanklok?
Versnellingsbak?
Kruiskoppeling?
Ik heb écht geen idee.....
Snel ons bedrijf gebeld, motor op de autoambulance geladen en doorgereden naar de RDW.....
Daar is de motor afgekeurd op een scheurtje in de rechter remslang....€180,- lichter en nog geen kenteken, voordat er een controlekeuring van €25,- uitgevoerd is.......
Heeft iemand nog een slang liggen van +/- 55cm met rechte banjo's?
Alvast bedankt voor de reacties....
Laatst bewerkt: