Advies of ervaringen gevraagd

Heeft hij nu gedaan, alleen zegt hij ook als je er niets aan gaat doen zie ik je zeker maandelijks terug.
Rugklachten in mijn werk zijn ook niet echt handig 😉
Probeer het eens met cesar therapie.
Ik heb er in het verleden veel baat bij gehad.
Steeds als ik weer last krijg kan ik zelf, dus zonder tussenkomst van de therapeut, de oefeningen toepassen om de klachten te verlichten.
 
Jouw rug is al stijf, en je maakt hem nog stijver met een niergordel.....
Persoonlijk heb ik het niet op die dingen. Vroeger wel eens geprobeerd in de motorcross, maar kreeg juist klachten door dat ding. Dat het beter voor de nieren is, dat geloof ik wel.
 
Haha scherp, maar ik bedoelde eigenlijk het uitoefenen van een beroep terwijl je rugklachten hebt :+
 
Op de meeste nakends zit je in de “aanvalshouding” iets voorover, denk dan aan bmw k1200 of 1300r. De hoek van je rug is meer belast. Heb het meerdere malen gezien, sommige mensen moeten juist rechtop en anderen iets voorover zitten. Wordt dus proefzitten, proefrijden. Als je verknocht ben aan je pan is er wellicht ook een superbike kit, dan zijn er verschillende sturen mogelijk. Streetbar? Is waarschijnlijk goedkoper dan een andere motor.
 
Iemand bij onze motorclub kan ook niet rechtop op de motor zitten vanwege zijn rug. Hij houdt het wel vol op een Blackbird.
 
Terug
Bovenaan Onderaan