Sharky_Capas
MF veteraan
Hai,
Ik ben ook aan het rond kijken of ik mijn droom motor eens kan kopen.
Nu heb ik een aantal particulieren aangeschreven die Duc s verkopen.
Zelf zit ik te denken aan
916 sp, 748 sp,996 sp
Denk dat ik dat mischien net aan kan betalen.
Echter heeft er ook een jongen gereageerd met een
916 SP3 gelimiteerde versie slechts 200 van gemaakt.
Deze 916 sp3 uit 1996 is net zo duur als een 996 sp.
Mijn vraag is nu wie weet wat er zo speciaal aan die sp3 is???
tja het volgende zit er op
complete carbon termignioni 50mm uitlaten+ chip, carbon spatbord, carbon plaathouder, carbon ketting beschermer, kevlar remleidingen, zwevende remschijven
Wie kan mij helpen aan een test van de motoren ( kan niets vinden op het internet over een 916 sp3)
En wat is het verschil tussen een SP en een SPS??
Welke keuze zou een ervaren ducrijder maken??
Bovendien heb ik ook begrepen dat men vaak gewone duc ombouwt naar zogenaamde sp versies, waaraan kan je zien dat het een echte is???
Alvast bedankt
Ik ben ook aan het rond kijken of ik mijn droom motor eens kan kopen.
Nu heb ik een aantal particulieren aangeschreven die Duc s verkopen.
Zelf zit ik te denken aan
916 sp, 748 sp,996 sp
Denk dat ik dat mischien net aan kan betalen.
Echter heeft er ook een jongen gereageerd met een
916 SP3 gelimiteerde versie slechts 200 van gemaakt.
Deze 916 sp3 uit 1996 is net zo duur als een 996 sp.
Mijn vraag is nu wie weet wat er zo speciaal aan die sp3 is???
tja het volgende zit er op
complete carbon termignioni 50mm uitlaten+ chip, carbon spatbord, carbon plaathouder, carbon ketting beschermer, kevlar remleidingen, zwevende remschijven
Wie kan mij helpen aan een test van de motoren ( kan niets vinden op het internet over een 916 sp3)
En wat is het verschil tussen een SP en een SPS??
Welke keuze zou een ervaren ducrijder maken??
Bovendien heb ik ook begrepen dat men vaak gewone duc ombouwt naar zogenaamde sp versies, waaraan kan je zien dat het een echte is???
Alvast bedankt